Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kjempevondt i hodet

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-09, 21:46   #1
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Kjempevondt i hodet

Har hatt verdens verste hodepine i dag hadde vondt i hodet helt i starten av kostholdsendringen også, men i dag har det vært skikkelig ille- og jeg pleier aldri å ha vondt i hodet.....Nabodamen sa det kunne være pga mensturasjon (siste dag i dag) men jeg vet ikke, vet jeg har fått i meg alt for lite av alt unntagen proteiner idet siste, klarer ikke å få i meg hverken nok karber,vann eller fett....Kan det være skadelig for kroppen?? I dag fant jeg ut at jeg har hatt i meg 6 karber, så lagde meg en smoothie med bær og banan ( 1 banan ble smothie på 4 stk....) nå for å se om det hjelper....Jeg spiser stort sett omelett og grønnsaker / proteinsmotie til frokost (1-2 kh) pizzabit til lunsj (4 karber) og reint kjøtt med grønnsaker til middag, og omelett eller spekeskine til kveldsmat. Så varierer det med vanninntak og annen drikke gjennom dagen, men det er for lite....Har dere noen tips til hvordan jeg skal komme opp i karber og fett?? Jeg spiste mye kyllingvinger, koteletter og bacon ei stund, og da var det ikke noe problem

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 21:52   #2
Fetpåmidten
Medlem
 
Fetpåmidten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 195
Fetpåmidten er ny på veien

Sv: Kjempevondt i hodet

Man kan lett få vondt i hodet når man går over til lavkarbo. Det kan være at kroppen sliter litt med overgangen, og ikke får nok energi. Kan ha det sånn jeg også i en overgangsperiode. Jeg pleier å være nøye med å ta vitamin/mineraltilskudd i den perioden...

Fetpåmidten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan snu i hodet? Robyn Lavkarbo generelt 2 27-07-08 15:25
Jeg har så vondt i hodet! Kiera Lavkarbo generelt 3 01-05-08 23:16
Hår (på hodet) Trolljenta PCOS og karbohydratkontroll 5 31-10-07 20:58
Vondt hodet? leil Ketolysekuren 10 21-06-06 18:04
Zoë klør seg i hodet.... Zoë Induksjonen 4 14-04-04 15:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no