Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vann-tråden!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-10, 23:27   #1
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Vann-tråden!

Jeg er IKKE flink nok til å drikke nok vann, men NUH skal det snus!

Hvem flere er med????

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 23:30   #2
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Vann-tråden!

jeg kan være med på det! jeg drikker noen liter cola zero pr dag og et par kopper med te. men ingenting av rent vann. så jeg kan være med på det

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 23:54   #3
_millamor_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 10
_millamor_ er på en erverdig vei

Sv: Vann-tråden!

jeg kan være med her.. drikker normalt mye vann på jobb, men når jeg er hjemme går det for det meste i pepsi max. kan drikke over 1 liter per dag... avhengig..

_millamor_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 09:30   #4
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Vann-tråden!

Med jeg også, drikker mye sukkerfri brus og te.
Jeg blir så kvalm av vann, men jeg vet jeg må drikke.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 10:40   #5
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Vann-tråden!

Prøver meg her. Er også veldig flink med vannet på jobb. Mellom 08.00 og 15.00 drikker jeg 2 liter vann til sammen, men så kommer jeg hjem og glemmer å drikke...... også må jeg jo stoppe i god tid før leggetid ellers må jeg jo opp å tisse hele natta hehe

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 17:05   #6
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Vann-tråden!

Godt vi er flere

Jeg har ikke fått i meg så mye i dag, men har heller ikke drukket noe annet enn en liten kopp kaffe med litt fløte. Tåler ikke kaffe så godt, men godt å få litt drikke med litt smak innimellom

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 17:23   #7
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vann-tråden!

Jeg vil også være med...
Drikker bare vann og te, men bør bli myyye flinkere på vannmengden, ja!!!

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 17:26   #8
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Vann-tråden!

Jeg drikker mellom 3 og 4 liter vann for dag - men jeg må jo opprettholde det, så jeg er her

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 12:53   #9
andreasoe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 163
andreasoe er på en erverdig vei

Sv: Vann-tråden!

Hvor mye skal vannprosenten normalt være? Ligger på rundt 55% i kroppen.

__________________


andreasoe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 13:05   #10
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Vann-tråden!

Vann er kjempeviktig. Men ikke drikk for mye. Da blir du sjuk og dårlig.

3 liter vann betyr nødvendigvis ikke 3 liter vann i ren form. Det kan også være kaffe, te, vann fra matvarer etc.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 13:41   #11
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Vann-tråden!

Jag har alltid drukket mye vann jeg da - både før jeg startet livsomleggingen og nå - og jeg er ikke sjuk og dårlig

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 13:59   #12
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Vann-tråden!

Jeg har ikke problemer med å få i meg nok vann, som regel, men kjenner at jeg iblant må 'tvinge det i gang' om morgenen - hvis jeg IKKE får i meg en halv liter innen rimelig tid etter at jeg har stått opp, så blir jeg visst ikke skikkelig tørst resten av dagen, heller, og da blir det for lite.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:17   #13
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Vann-tråden!

Jeg er med! Jeg er i utgangspunktet veldig god på å drikke vann, men noen dager "passer" det lissom ikke helt.. Mistenker dette er litt av grunnen til min stillstand på vekten, så fremover skal det alltid passe! Skål!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:19   #14
Ullabulla
Medlem
 
Ullabulla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bærum
Innlegg: 203
Ullabulla er ny på veien

Sv: Vann-tråden!

Jeg er en dem som virkelig har problemer med å få i meg nok vann i løpet av dagen.
Jeg er derfor meget takknemlig for gode tips og små tricks for å det til.

Ullabulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:26   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vann-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Monicah, her.

drikker noen liter cola zero pr dag og et par kopper med te

Opprinnelig lagt inn av _millamor_, her.

for det meste i pepsi max. kan drikke over 1 liter per dag

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

mye sukkerfri brus og te.

Har dere barn? Lar dere de helle i seg litervis med kunstige kjemikalier hver dag også? Hvis ikke, hvorfor vil dere gjøre det mot dere selv, når dere ikke vil gjøre det mot andre?

Et tips for å kutte ned på avhengigheten (been there): Drikk 2 glass vann fro hvert glass med drikke med kunstig søtning. Så tynnes det i det minste ut.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:37   #16
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Vann-tråden!

har barn i hus, men de får ikke drikke litervis med cola zero (jeg sitter ikke å drikker å forran dem å nekter dem å drikke altså). men de lever ikke lavkarbo heller. de får brød,ris og pasta osv... at jeg drikker cola zero har ingenting med andre enn meg selv å gjøre. derfor vil og kan jeg gjøre det mot meg selv. jeg vet jo at det ikke er bra med cola zero. men nå har eg tross alt kuttet ut røyk,alkohol, sukker, jeg har begynt å tenke over livsstilen min og gjør noe med den. så når det eneste jeg har igjen å jobbe med er cola zero så vil jeg si at jeg ligger veldig godt an

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:42   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vann-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Monicah, her.

jeg vet jo at det ikke er bra med cola zero. men nå har eg tross alt kuttet ut røyk,alkohol, sukker, jeg har begynt å tenke over livsstilen min og gjør noe med den. så når det eneste jeg har igjen å jobbe med er cola zero så vil jeg si at jeg ligger veldig godt an

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:31   #18
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Vann-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Monicah, her.

men nå har eg tross alt kuttet ut røyk,alkohol, sukker, jeg har begynt å tenke over livsstilen min og gjør noe med den. så når det eneste jeg har igjen å jobbe med er cola zero så vil jeg si at jeg ligger veldig godt an


Flink du er!! RESPEKT!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 17:33   #19
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Vann-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Vann er kjempeviktig. Men ikke drikk for mye. Da blir du sjuk og dårlig.

3 liter vann betyr nødvendigvis ikke 3 liter vann i ren form. Det kan også være kaffe, te, vann fra matvarer etc.

Hvor har du det fra?

Jeg blir helt slapp, tørr i halsen og helt desperat om jeg ikke får drikke MINST 3dl vann i timen(når jeg er våken).. Jeg drikker mye vann og min store kropp trenger en god del mere væske enn for en som veier 65kg

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 17:44   #20
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Vann-tråden!

Vet jo at det ikke er bra å drikke FOR mye vann, men som Imse sier trenger vi jo ikke alle like store mengder heller.

For min del dreier det seg om å bytte ut brus, saft, te osv med vann, og prøve å få oversikt over hvor mye væske jeg drikker ila en dag

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 00:22   #21
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Vann-tråden!

Har barn jeg også, hun fikk ikke smake sukker før hun var 2 år gammel.
Hun drikker utrolig lite brus å når hun føsrt drikker er det vanlig brus.
Hun er veldig glad i sunn mat hun, er heldig slik.
Mulig det kommer av at hun ikke fikk sukker i starten?
Hun får godis på lørdag osv, men spiser veldig lite av det.
Lett å gjøre rett med disse små, lett å gi f.. i sin egen kropp.


Har sluttet å røyke nå jeg også..igjenn, men denne gangen skal jeg ikke begynne igjenn.
Holdt meg siden jul.

Jeg har faktisk drukket ensten bare vann etter at jeg slang meg på tråden.
Var borte på middag i dag å da sa jeg nei til et glass vin ved maten, men drakk et glass Pepsi Max.
Drikker urte te jeg da, har tørket brennesle og temynte fra hagen i høst.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:06   #22
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vann-tråden!

Jeg slenger meg på her! Etter jeg startet på ketolyse har jeg vært flink til å drikke 3-4,5 liter hver dag, men det er jo noe jeg gjør fordi jeg må (hvis ikke våkner jeg om natten med tunget klistret til ganen). Utfordringen min er å bli flinkere til å erstatte cola zero med vann! Eller bonaqua/farris da. Etter jeg startet på ketolyse har jeg sluttet med melk og juice, som var to hovedkilder til væske. Så nå er liksom zero'n den siste synder på drikkefronten

  Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 08:35   #23
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Vann-tråden!

Da har jeg bare drukket vann i hele går også, gikk overaskende bra....spørs hvor lenge det holder da

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 21:55   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vann-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

spørs hvor lenge det holder da

Det bestemmer man jo selv...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 22:31   #25
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Vann-tråden!

Jeg slenger meg med

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tråden for oss som er 50 + Bathory Spis deg ned i vekt med Skaldeman 0 08-05-08 15:17
Te-Tråden Aline Lavkarbo generelt 76 12-08-07 11:10
Bok-tråden boble Andre bøker 15 17-04-05 14:43
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 16:33
Snu på tråden Cinderella Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 29-09-04 14:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no