Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

moderat ketoseutslag= ?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-11, 17:21   #1
miniogmy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Nesodden
Alder: 43
Innlegg: 11
miniogmy er på en erverdig vei

moderat ketoseutslag= ?

jeg startet igår, og idag testet jeg med stix, og fikk moderat utslag på ketostixen.. hva vil det si? jeg testet nå netopp, så er litt usikker på hva det betyr?

__________________
miniogmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/generell lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 17:24   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: moderat ketoseutslag= ?

Klipp&lim fra Til alle nybegynnere på lavkarbo…

Sitat:

Ketosestixen: Utslag er utslag, det finnes ikke grader av ketose, mørk farge kan derimot være en indikasjon på at man drikker for lite vann. For mest korrekt resultat skal man ta testen minst to timer etter siste måltid på kvelden. Dette fordi de aller, aller fleste - lavkarbo kosthold eller ikke vil teste positivt på morningen da det er lenge siden man har spist.
Vi opplever at mange blir hekta på bruken av stiksen, men husk at stiksen sier ingen ting om hva som skjer i kroppen din, kun i urinen. Stiksen er ømfintlige og kan fort bli ubrukbare, i tillegg så er det enkelte som opplever manglende utslag i forbindelse ved mens og/eller eggløsning eller etter en hard treningsøkt.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
ketostix, moderat, nybegynner lavkarbo


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Moderat karboinntak fleur78 Lavkarbo generelt 24 13-01-16 13:34
Ketolysekuren + et moderat kaloriinntak Sassy88 Ketolysekuren 121 20-07-09 10:36
Overgang fra moderat til "streng" lavkarbo Iselilja Spørsmål og svar 13 04-07-09 20:53
Hva er moderat trening? Imse Spørsmål og svar 8 13-05-09 15:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no