Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-09, 12:00   #51
monicah82
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 45
monicah82 er på en erverdig vei

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

To stk til:
post svar med hvilken du bruker -

kCaqSRnkZfzf92Gh
3YNdieAiaJChimxh - BRUKT

Jeg brukte kCaqSRnkZfzf92Gh. Tusen takk!

monicah82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo <3 Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 11:01   #52
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Ny kode up for grabs

wShzatfzXn96LPTx

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 07:17   #53
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

wShzatfzXn96LPTx - brukt!

Takk, Areola

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 14:30   #54
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

To til:

8E93ekCD9jha7DJy
HaNAKDaUnTEh2bSV

Si ifra hvilken du tar, så kan jeg oppdater posten etterhvert

jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:32   #55
Minsten
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 57
Minsten er på en erverdig vei

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Hm, bump

Jeg vet ikke om det er noe mer interesse for spotify her inne nå, men si fra til meg, gjerne på PM, så har jeg 8 invites. Jeg deler gjerne ut til de som vil ha.

Minsten

Minsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:39   #56
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Opprinnelig lagt inn av Minsten, her.

Hm, bump

Jeg vet ikke om det er noe mer interesse for spotify her inne nå, men si fra til meg, gjerne på PM, så har jeg 8 invites. Jeg deler gjerne ut til de som vil ha.

Minsten

Ja takk

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:41   #57
Minsten
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 57
Minsten er på en erverdig vei

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

nWBumwp8kjWGNSdw


Her er den første inviten, Gerd, si fra om den virker da

Minsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:44   #58
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Opprinnelig lagt inn av Minsten, her.

nWBumwp8kjWGNSdw


Her er den første inviten, Gerd, si fra om den virker da

Virket Takk takk

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:45   #59
Minsten
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 57
Minsten er på en erverdig vei

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Null stress

Har enda 7 invites. Gi beskjed de som vil ha!

Minsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 10:26   #60
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Jeg vil gjerne ha, men kan ikke bruke den før imorge. Befinner meg i tyskland nemlig...

Er spotify enkelt? Laste ned noe, eller går det online (som en radio)? Andre tips??

Ikke så flink til dette her... Brukt limewire før, men så mye dritt der nå. Forsøkt meg på vuze, men fikk ikke til. (ville ikke laste ned, feil port eller noe)

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 12:17   #61
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Spotify er en musikkspiller du laster ned, og som streamer fra internett, så du må ha internetttilgang når du hører på musikken. Musikken du får høre på er musikk som spotify har betalt for tilgang til fra plateselskapene, og dette er helt lovlig. Det er noen mangler i biblioteket, og musikk kan bli fjernet, og musikk blir lagt til, nytt og gammelt. (Beatles og Metallica er feks utilgjengelig, fordi de ikke ønsker å være tilgjengelig på nett.. )
Disse kodene vi deler ut, er såkalte reklamefinansierte gratis-kontoer som spiller reklamer du ikke kan spole over etter hver tredje/fjerde sang. (varierer).
Disse kodene får vi fordi vi betaler for tjenesten, 99 kroner måneden. Da slipper vi reklamen, får noe bedre lydkvalitet, (jeg merket ikke forskjell) og vi har også muligheten til å lage "offline"-spillelister. Hovedgrunnen til at jeg betaler for tjenesten er at jeg da også har tilgang til Spotify på iphonen min, både online og offline. Også ser jeg på det som en billig og lovlig måte til å høre på haugevis av musikk jeg kanskje vanligvis aldri hadde hørt på

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 15:58   #62
Minsten
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 57
Minsten er på en erverdig vei

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

AaUUTDMtgUCs2i4S
Her er en kode til Vettel.
Har 6 til. Bare si fra!

Jeg betaler også for spotify og har det på ipoden. Ganske genialt egentlig. Bare til å søke på sang eller artist. Anbefaler det for musikkelskere som ikke vil gjøre noe ulovlig OG slippe all den virusen du får på limewire eller andre nedlastningssteder.
Jeg like svært godt denne offline listen som Areola sier, da laster du ned de sangene du vil på en spilleliste. Da slipper du å vær på nett hver gang du skal høre på musikken.

Minsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 18:24   #63
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Opprinnelig lagt inn av Minsten, her.

AaUUTDMtgUCs2i4S
Her er en kode til Vettel.
Har 6 til. Bare si fra!

Jeg betaler også for spotify og har det på ipoden. Ganske genialt egentlig. Bare til å søke på sang eller artist. Anbefaler det for musikkelskere som ikke vil gjøre noe ulovlig OG slippe all den virusen du får på limewire eller andre nedlastningssteder.
Jeg like svært godt denne offline listen som Areola sier, da laster du ned de sangene du vil på en spilleliste. Da slipper du å vær på nett hver gang du skal høre på musikken.


Takk og skal prøves ut i morgen når jeg er i Norge. (her jeg bor er det ikke tilgang til spotify, men ved å betale kan jeg få tilgang - merkelig nok. Men må opprette det på maskinen mens jeg har norsk IP....)

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 18:45   #64
MichelinMann
Nytt Medlem
 
MichelinMann sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 9
MichelinMann er på en erverdig vei

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

For dere som ikke er så glade i tekstreklamen, sjekk ut denne... http://lars.werner.no/?page_id=183

__________________


MichelinMann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse for tiden Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:01   #65
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

jeg vil veldig gjerne ha en invite

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:06   #66
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.

jeg vil veldig gjerne ha en invite

Hvis du leser lengre opp i tråden, så gir de en guide for hvordan du kan opprette konto uten invite: http://spotify.mikromann.net/

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:09   #67
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Hvis du leser lengre opp i tråden, så gir de en guide for hvordan du kan opprette konto uten invite: http://spotify.mikromann.net/


takktakk.... da får jeg prøve meg på det

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:25   #68
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Jeg har invites igjen Therese, hvis du vil ha

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:26   #69
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Jeg har bøttevis med invites om noen vil ha, men selv ungene orket nesten ikke å bruke det med reklamen (og uten mulighet for offline playlists). Så for å slippe alt maset om å laste ned musikk ulovlig til dem, får de hvert sitt årsabonnement i julegave. Regner med at det kommer til å slå an bigtime. En stor fordel med offline er at de ikke trenger å bruke mobilnettet til å spille av musikk på iPhonen, men laster ned alt de trenger når de er hjemme. Så jeg ser på det som en investering i lavere mobilregninger

Har også kjøpt ipod docking til stereoanlegget, så her i huset er det kun spotify som gjelder.

Så langt har jeg lastet ned 850 sanger til iPhone via Spotify. Da blir 99 kroner måneden ufattelig billig i forhold til å kjøpe sangene for 10 kr stk på itunes. Gjør regnestykket selv. Mener å huske at offline limit er 30000 sanger eller noe sånt.

Og sist, men kanskje viktigst: Med premium abonnement får du 320 kbps kvalitet. Det var spikeren i kista for CD-samlingen min i hvert fall.

Oppdatering: De bedagelige kan forresten hente fiks ferdige playlister på sharemyplaylists.com, som kan importeres rett inn til Spotify.


Sist redigert av Chunky : 19-12-09 kl 22:33.
  Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 16:21   #70
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

To til:

8E93ekCD9jha7DJy
HaNAKDaUnTEh2bSV

Si ifra hvilken du tar, så kan jeg oppdater posten etterhvert

Takk. Tok den første til min kjære mor . Den andre er visst tatt av noen andre.
Har en venninne som også vil ha spotify. NOen som har en invite til henne?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 16:25   #71
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Sitat:

Er mest irriterende på vors egentlig.

Jojo, men du kan jo kjøpe dagspass da - uten reklame. Koster ikke mye.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 08:38   #72
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Takk. Tok den første til min kjære mor . Den andre er visst tatt av noen andre.
Har en venninne som også vil ha spotify. NOen som har en invite til henne?

Sendte på PM

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 08:55   #73
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Aah..Spotify er fantastisk! Har veldig lyst og gi en til pappa finnes det flere ledig montro?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 09:09   #74
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

mrEGDfXcg7GMk2Ak - tatt
YewffwrufBAWL7e3 - tatt
rKA3n2rpbURf5sFm - tatt

Her er noen, up for grabs
Si gjerne ifra når du har tatt en!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 09:10   #75
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

Tusen hjertelig takk!
Har tatt denne: mrEGDfXcg7GMk2Ak

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spotify Sulphur Generell diskusjon 5 18-05-09 00:01
G-mail invitasjoner HP Generell diskusjon 3 09-12-04 20:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no