Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nye TV-serier 2010

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-10, 05:12   #1
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Nye TV-serier 2010

Tid for nye TV-serier! Det eneste bra med høsten, synes nå jeg. Jeg sjekket ikke ut nye TV-serier i sommer, så jeg har ørten TV-serier på TODO-lista mi.

Diskutér gjerne de nye TV-serier her. Både gode og dårlige. Noen anbefalinger om TV-serier man bør se eller noen man kan holde seg unna?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 05:14   #2
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

The Event

This show will feature many points of view and will follow a common citizen contribute to a huge government conspiracy.

Sjanger: Drama, Action/Suspense

De sier at dette er den nye Lost. Jeg liker slike serier, så jeg synes det lover bra. Første episode var litt forvirrende, men jeg kommer absolutt til å se på den en stund videre. Terningkast 5 så langt. Kun én episode er sendt til nå.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 07:03   #3
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Hot In Cleveland

Hot in Cleveland er en sitcom som følger tre venner fra L.A. som ender opp i Cleveland ved en tilfeldighet da flyet må nødlande der på vei til Paris. De bestemmer seg for å bli værende når de finner ut at mennene der synes de er pene og glamorøse. De leier et hus med ei særegen gammel dame til vaktmester.

Sjanger: Komedie
Tema: Sitcom

Har sett to episoder nå (10 episoder er sendt), og det var sånn passelig morsomt. Ikke noe nytt liksom, og lite snert. Terningkast tre.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 07:47   #4
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Nye TV-serier 2010

Jeg har ikke hørt om noen av de to du nevner De må sjekkes ut!!! Jeg var og stor fan av Lost..vel og merke de første sesongene, de mistet meg på slutten..men men.

Jeg anbefaler på det sterkeste Modern Family!! Dette er en strålende komiserie. Jeg har sett hele sesong 1 på nett, men den startet for 1 eller 2 uker siden på norsk tv. Etter min mening en veldig gøy serie

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 08:42   #5
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Jeg anbefaler på det sterkeste Modern Family!! Dette er en strålende komiserie. Jeg har sett hele sesong 1 på nett, men den startet for 1 eller 2 uker siden på norsk tv. Etter min mening en veldig gøy serie

Hver sin smak. Jeg var ikke helt med på den humoren, så jeg ga den opp etter 5-6 episoder.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 08:55   #6
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Mike & Molly

Politimannen Mike og fjerdeklasselæreren Molly møtes på Overeaters Anonymous-møte og faller for hverandre. Serien er laget av Chuck Lorre som også laget Two and a Half Men og The Big Bang Theory.

Sjanger: Komedie
Tema: Dating

Én episode sendt så langt. Likte humoren på denne, sånn pang-pang-ute-av-det-blå-kommentarer. Jeg gir denne flere sjanser. Jeg er ganske kresen på komiserier, men denne slipper kanskje gjennom nåløyet. Terningkast 5 så langt.


Hawaii Five-0

Nylaging av den gamle Hawaii Five-O (med null i stedet for o).

When Steve McGarrett's father is murdered, he decides to return home to Oahu in order to catch the killer. The governor offers him the opportunity to run a new task force where he is able to call the shots. Detective Steve McGarrett brings together his own team, beginning with Chin Ho Kelly; an ex-Honolulu Police Detective and former protégé of McGarrett's father. Kelly has been assigned to a federal security patrol after being suspected of corruption. Detective Danny "Danno" Williams is a New Jersey cop who recently moved to the island and is raising his 8-year-old daughter. Kono Kalakaua is Kelly's cousin and a rookie officer, fresh from the academy. McGarrett's team is given full backing from the governor and plays by their own rules.


Sjanger: Drama , Action/Suspence
Tema: Politi

Én episode sendt så langt. Jeg har ikke sett den gamle serien, så jeg har ikke noe å sammenligne det med. Men jeg synes den var grei nok. En del action og kule stunts. Jeg kommer til å gi den flere sjanser i alle fall. Terningkast 4.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 09:04   #7
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

The Big Bang Theory og How I Met Your Mother begynner sine nye sesonger i disse dager, BBT på torsdag og HIMYM var vel i går.. Så jeg gleder meg

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 09:17   #8
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Gleder meg også til nye sesonger av Community (min favoritt-komiserie ved siden av BBT) og Supernatural.

Av nye serier - har sett et par episoder av Stephen King-baserte Haven, likte det ikke så godt, og følger sånn halvveis med på The Gates, som fortsatt føles mest som Desperate Housewives With Vampires.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 09:57   #9
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Nye TV-serier 2010

I går begynte nye episoder av Medium, og jeg elsker den serien Det gjør tirsdagskvelden perfekt, først Greys Anatomy og så Medium!

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 10:52   #10
monstermarihone
Medlem
 
monstermarihone sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 154
monstermarihone er på en erverdig vei

Sv: Nye TV-serier 2010

Har sett How to make it in America, den er dødskul. Samme folka som lagde Entourage, men jeg synes den er morsommere. Digget også modern family, men da må man vel være inne i humoren

monstermarihone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:50   #11
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Nye TV-serier 2010

Noen som vet om det er noen Army Wives i sikte i nær fremtid??

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 18:09   #12
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Gleder meg også til nye sesonger av Community (min favoritt-komiserie ved siden av BBT) og Supernatural.

Åh, den har jeg ikke sett. Den skal jeg også teste ut. Takk for tips.

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Av nye serier - har sett et par episoder av Stephen King-baserte Haven, likte det ikke så godt, og følger sånn halvveis med på The Gates, som fortsatt føles mest som Desperate Housewives With Vampires.

Ja, Haven er forresten veldig ny. Ser også på den. Jeg likte den veldig godt, jeg. The Gates ligger på lista mi.

Haven

Basert på Stephen Kings "The Colorado Kid". FBI-agent Audrey Parker blir sendt til den lille byen Haven i Maine på oppdrag og blir værende og hjelpe politiet når hun finner en gammel avisartikkel med et bilde av ei dame som er prikk lik henne. Audrey er vokst opp på barnehjem og kjente aldri mora si. I Haven skjer det mange rare ting. Politimannen hun jobber med har mistet følelsen og kan ikke kjenne smerte eller berøring.

Jeg har sett de ti episodene som er sendt, og digger det! Litt spesielle krefter og sånt, men ikke så overdrevet som Herores. Jeg likte overdrevne Heroes da. Og så er forholdet mellom politimannen hun jobber med og henne så søt. Litt romantisk spenning mellom dem, men ikke så mye at det blir klissekliss. Terningkast 5+.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:

Sist redigert av Supera : 22-09-10 kl 18:16.
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 19:38   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Jeg har ikke hørt om noen av de to du nevner De må sjekkes ut!!! Jeg var og stor fan av Lost..vel og merke de første sesongene, de mistet meg på slutten..men men.

Ojoj, du har jo bare sett de mest "kjedelige" sesongene, om man kan kalle Lost kjedelig (noe jeg selv ikke synes). Lost tok seg HEFTIG opp i sesong 3, og spesielt 4, og ble bare bedre og bedre etter det. Jeg savner Lost sånn at jeg vil legge meg ned og grine!

The Event må sjekkes ut!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 19:39   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

På fredag er det forresten sesongstart (i USA) på Grey's, Private Practice og Fringe. Gleder meg! Dexter begynner vel igjen uken etter, eller noe sånt. Eller var det denne uken? Jeg må sjekke!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 22:28   #15
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

På fredag er det forresten sesongstart (i USA) på Grey's, Private Practice og Fringe. Gleder meg! Dexter begynner vel igjen uken etter, eller noe sånt. Eller var det denne uken? Jeg må sjekke!!

Det var jeg ikke klar over, men jeg liker det jeg hører

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 23:37   #16
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Haven syns jeg er bra! Gleder meg til Cougar Town, Modern Family og Community sine andre sesonger kommer. Er også selvsagt spent på Glee, Grey's og mange andre gamle.

I sommer gikk det en ny serie som het Huge. Den slutta brått, etter 10 episoder. Håper det kommer flere episoder. Ellers har jeg ikke sett noen nye serier. Har nok med alt som har begynt igjen og som kommer denne uka!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 00:01   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Her i huset har vi dilla på BBT Er så glad for at jeg og sambo digger de samme seriene... Ingen av de andre vennene mine syns den er morsom i det hele tatt Men de så ikke riktig så uforstående ut som da jeg prøvde å forklare at Arrested Development var stor humor!

Noen som vet om det lages mer Fringe? Eller kokte den bort i kålen (og lave seertall)?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 00:08   #18
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

I sommer gikk det en ny serie som het Huge. Den slutta brått, etter 10 episoder. Håper det kommer flere episoder.

Den ligger på lista mi den også. Ikke så mange som ikke ligger på lista mi faktisk. Jeg vil teste ut bare for å se om det er noe. Huge er ikke kansellert enda i alle fall.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Her i huset har vi dilla på BBT Er så glad for at jeg og sambo digger de samme seriene... Ingen av de andre vennene mine syns den er morsom i det hele tatt [...]

Noen som vet om det lages mer Fringe? Eller kokte den bort i kålen (og lave seertall)?

The Big Bang Theory er fantastisk! Og Fringe starter i morgen.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 08:34   #19
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Haha, BBT er dritbra! Tror sesong 3 av Fringe begynner snart. Denne uke eller neste. Har ikke sett det, men SKAL.

I sommer fikk jeg også sett Being Human, sånn serie jeg liker. En vampyr, et spøkelse og en varulv under samme tak. Hehe :P

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 08:53   #20
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Nye TV-serier 2010

Ser det er mange serier jeg ikke har hørt om engang. Har nesten ikke sett på TV siste året, men nå har jeg begynt å følge med på Greys igjen. Er ikke så avansert som dere som laster ned og greier.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:52   #21
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Nye TV-serier 2010

Carisma - du kan ikke sammenligne BBT med Arrested Development!!!! Sorry altså, men BBT=teit, AD=FANTASTISK!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:51   #22
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Tror sesong 3 av Fringe begynner snart. Denne uke eller neste. Har ikke sett det, men SKAL.

*kremt* Les mitt innlegg. Fringe går i dag! I morgen tidlig kan du laste ned episoden!

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

I sommer fikk jeg også sett Being Human, sånn serie jeg liker. En vampyr, et spøkelse og en varulv under samme tak. Hehe :P

Har testet den også. Det var den britiske, ikke sant? Var ikke fan av den.

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Ser det er mange serier jeg ikke har hørt om engang.

De fleste av disse hadde ikke jeg heller hørt om før jeg bestemte meg for å laste ned og sjekke noen av de nye TV-seriene, så det er helt forståelig. Men de fleste av seriene som er verdt å se kommer jo til Norge etterhvert. Av og til etter noen måneder, av og til etter noen år.

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Carisma - du kan ikke sammenligne BBT med Arrested Development!!!! Sorry altså, men BBT=teit, AD=FANTASTISK!

Haha, motsatt!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 12:41   #23
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Hehe, jeg tåler ikke Arrested Development, jeg heller. Helt skivebom i forhold til hva jeg ler av. Har sett alt av HIMYM, men avskyr "hovedpersonen" der også.

Åh, House er jo også i gang igjen!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 13:45   #24
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Nye TV-serier 2010

Nye sesonger av Criminal Minds, Glee, og Modern family kommet ut i dag, House i går og The office OG big bang theory i morgen, også kommer grey's anatomy også sier dere?
Tiden vil gå kjapt framover, skjønner jeg.
(men jeg må si, med en gang noen kommer med "den nye lost" så får jeg frysninger. Mange som har fått den tittelen til bå, veldig ufortjent!)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 18:26   #25
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Modern Family så jeg litt på, men jeg var ikke med på den humoren der.

The Gates

The Gates follows Nick Monohan, a cop who has been hired as the police chief of a seemingly harmless planned community. Nick soon discovers there is much more to its residents than meets the eye.

Genre: Drama , Action/Suspense
Theme: Horror

Jeg har bare sett to episoder så langt, men 13 er sendt. Jeg digget denne! Litt vampyr, litt varulv og sånne greier. Jeg liker sånt, jeg. Ser at temaet på tv.com var satt til grøsser, så da håper jeg at den blir fin, skummel og mørk og ikke for mye Desperate Housewives som 157cm sammenlignet den med... Men 157cm har kanskje sett alle episodene? Uansett, denne får terningkast 5+ så langt.


Persons Unknown

Strangers wake up to find themselves locked in their individual hotel rooms and completely under electronic surveillance. They know nothing about how or why they were taken there or even who they are now trapped with together in a nameless deserted town.

Genre: Drama , Action/Suspense
Theme: Mystery

Oooh, denne var også kul! Ser at den er allerede avsluttet da. Jeg har sett to av de 13 episodene som er sendt. Litt som Harper's Island kanskje. Med sånne serier som dette her, er det OK at det bare er én sesong. Terningkast 5+.


Neighbors From Hell

The Hellmans are your typical all-American family including two kids and a dog living in the suburbs, except that they are from Hell. Their mission on Earth is to pose as normal citizens while trying to keep humans from being condemned to Hell.

Genre: Animation
Theme: Cartoon, Adult

Hm, ikke så ille. Litt usikker på om jeg kommer til å fortsette å se på det eller ikke. Gir det noen sjanser til. Terningkast 4.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
TV-serier! Hyper Spørsmål og svar 36 15-11-07 17:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no