Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sinna katt her!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-10-10, 11:34   #1
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sinna katt her!

Aaaaaarrrgghhhhhh!!! Blir så eitrandes irritert
Fikk slengt i ansiktet at jeg var i ferd med å ødelegge livet mitt med denna "lavkarbodritten".. Hjernen trengte nemlig sukker nemlig!
Er lei av å måtte forsvare levemåten min ovenfor enkelte..
Jeg har gått ned 25 kg, ikke smerter lenger, ikke blodsukker svingninger, ikke migrene, spiser masse deilig mat og har energi til det meste!
Fokuser på det istedet for da menneske

Måtte bare "blåse" ut litt her....

Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 11:41   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sinna katt her!!

Blåse i vei, du!

Noen vil bare ikke høre/tro/forstå!

Hev deg over dem og ikke glem at det nok blir du som ler sist!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 11:45   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Sinna katt her!!

Åh, du store alpakka. Jeg trodde nesten sånne folk måtte la seg kneble av nettopp slike flotte resultater som du har hatt. Minus tjuefem kilo og ingen migrene, jeg må si det er en høyst kreativ måte å "ødelegge" livet sitt på...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 11:58   #4
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Sinna katt her!!

Jammen da skal du bare si at "ja, hjernen trenger glukose. Det er ikke det samme som sukker. Kroppen spalter ned fra fett og/eller proteiner det hjernen trenger og det er faktisk hjernens foretrukne brensel. Dessuten spiser jeg mellom 15-20 gram karbohydrater om dagen i form av MASSE grønnsaker, og det kan jo UMULIG være usunt?"

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 16:42   #5
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sinna katt her!!

Morsomt, for vi har nettopp om næringsstoffer og ernæring/kosthold i naturfagen nå, og jeg ble bomardert med påstand fra naturfagslæreren om at jeg dreper hjernen min. Jeg poengterte flere ganger at jeg får i meg den fordømte fotosyntesens produkt i form av grønnsaker, men at jeg velger mine næringsstoffer med omhu! Dette nekter han hardbarket på at skal ha noen funksjon "what so ever", og istedet for å google problemstillingen, så ydmyket han meg foran hele klassen med kommentaren "snart er du invalid! Og siden du ikke spiser NOK grønnsaker, så blir du nok en selv snart..."

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 16:55   #6
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Sinna katt her!!

Det kalles mobbing og bør taes opp med sjefen til læreren!

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 17:01   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sinna katt her!!

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Det kalles mobbing og bør taes opp med sjefen til læreren!

Helt enig! Ingen skal mobbes for kostholdet de spiser - uansett hva det er!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 17:08   #8
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Sinna katt her!!

Dreper hjernen med et kosthold bestående av... grønnsaker, rent kjøtt og fett? Det menneskerasen har levd på i alle år, liksom? Farlig å ikke spise sukker? Jeg blir støtt forbauset over at ikke de som ytrer disse tingene umiddelbart rødmer og innser hvor rart det høres ut, jeg.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 17:21   #9
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sinna katt her!!

Begrunnelsen hans var "Jeg er biolog, jeg kan mer enn noen av dere, ikke krangle med meg på dette". Jeg vurderer ta det opp med han.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 17:39   #10
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sinna katt her!!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Begrunnelsen hans var "Jeg er biolog, jeg kan mer enn noen av dere, ikke krangle med meg på dette". Jeg vurderer ta det opp med han.

Det burde du virkelig! Makan til lærer

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 19:04   #11
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Sinna katt her!!

Er selv lærer, og det ville ikke falle meg inn å si noe sånt. Selv om jeg blir litt frista av og til når de sitter der med brusflaskene sine. Det hender jo jeg kommenterer det, men aldri på en slik måte.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 19:09   #12
tora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 21
tora er på en erverdig vei

Sv: Sinna katt her!!

Det er vel bare misunnelse....på vår viljestyrke og suksess

tora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 19:20   #13
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sinna katt her!!

For meg nå som er voksen og har utviklet en viss plattform av forståelse for elementene rundt meg, så er det sjokkerende at en biolog kan argumentere for sitt synspunkt ved å ta i bruk maktmidler som er hans autoritære stilling i forhold til oss elever.
Samme lærer påsto at det ikke finnes sukkeralkoholer.

Når det gjelder hans argumentasjon; ingen overlever på kjemisk framstilt protein og fett uten karbohydrater, for kroppen er ikke i stand til å danne glukose. Vel, enig der, for så vidt meg bekjent så er ikke vi, menneskroppen, et ledd i fotosyntesen. Og så lenge vi ikke innfører den glukosen i kosten så er hjernen vår svidd. Ser den, men det er vel ingen som bevisst lever på proteinpulver og fett?

Til syvende og sist; vi tåler en god diskusjon med friske argumenter og meninger, men når man bruker maktmidler for å poengtere sin egen storhet og utdannelse, så blir man plutselig forferdelig liten i mine øyne. Det i tillegg til at han er 20 cm lavere enn meg

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 19:28   #14
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Sinna katt her!!

Catwoman, jeg skjønner godt frustrasjonen, men hev deg bare over det, for det viktigste er jo hvordan du har det. Det Cherry skrev er en god strategi, eller så kan en bare la være å snakke så mye om det. Jeg har også blitt kvitt migrenen, og humøret mitt har også blitt langt bedre enn det var på høykarbo. Det ser absolutt ut til at hjernen min trives på lavkarbo.

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Morsomt, for vi har nettopp om næringsstoffer og ernæring/kosthold i naturfagen nå, og jeg ble bomardert med påstand fra naturfagslæreren om at jeg dreper hjernen min. Jeg poengterte flere ganger at jeg får i meg den fordømte fotosyntesens produkt i form av grønnsaker, men at jeg velger mine næringsstoffer med omhu! Dette nekter han hardbarket på at skal ha noen funksjon "what so ever", og istedet for å google problemstillingen, så ydmyket han meg foran hele klassen med kommentaren "snart er du invalid! Og siden du ikke spiser NOK grønnsaker, så blir du nok en selv snart..."

Dette er jeg enig er mobbing. Her bør du gå til inspektøren eller rektoren, for dette er helt uakseptabel oppførsel av en lærer. Du skal slett ikke måtte gå i forsvarsposisjon for å velge et kosthold som du trives med. Han skaper frykt hos de andre også, vil jeg tro. Lykke til!

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 19:31   #15
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Sinna katt her!!

Pruttilutt: Du skrev ditt siste innlegg etter at jeg begynte. Det er jo godt du tar det så pent, men det ser jo ikke ut til at diskusjonen er likeverdig her. Håper de andre elevene også ser at dette er usaklig argumentasjon fra hans side.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 21:29   #16
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Sinna katt her!!

Pappa mener at vi trenger sukker. men han var usikker på hvorfor.
Noen her som har svar på det? :P
Skikkeli off topic da men..

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 22:21   #17
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Sinna katt her!!

Noen celler i hjernen, blodet og leveren trenger glukose.

Kroppen lager dette selv av proteiner, hvis vi ikke spiser det. Men denne læreren kan da ikke være biolog hvis han påstår kroppen ikke kan lage karbohydrat?

Mer info på google og på:
http://www.snl.no/glukoneogenese

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 22:27   #18
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sinna katt her!!

Prutten gjør følgende:
- Drikker en slurk kaffe
- Flirer litt for seg selv
- CTRL C jbk's link
- Åpne ny fane
- Åpne epost
- Åpne ny epost
- Leser litt på linken
- Drikker en slurk til
- CTRL V
- SEND TIL LÆRERN!

Biolog, du liksom... Skulle han ikke da kunne dette?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 22:32   #19
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Sinna katt her!!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Pappa mener at vi trenger sukker. men han var usikker på hvorfor.
Noen her som har svar på det? :P
Skikkeli off topic da men..

Fant ikke ut hvorfor noen celler MÅ ha glucose men det stod mye interessant her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Famine_response
"Thus, the production of ketone bodies cuts the brain's glucose requirement from 120 g per day to about 30 g per day. Of the remaining 30 g requirement, 20 g per day can be produced by the liver from glycerol (itself a product of fat breakdown). But this still leaves a deficit of about 10 g of glucose per day that must be supplied from some other source. This other source will be the body's own proteins."
(Jeg står ikke inne for noen av de tallene, men det høres sånn tålig fornuftig ut)

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 10:28   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sinna katt her!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Begrunnelsen hans var "Jeg er biolog, jeg kan mer enn noen av dere, ikke krangle med meg på dette". Jeg vurderer ta det opp med han.

Eller; "Jeg gikk på lærerskolen i nittensøttiåtte, og har ikke lest en forskningsartikkel siden, fordi alt hva de sier på høyskolen er en konstant sannhet som ikke behøver å rokkes på noensinne".
Haha. Jeg hadde ledd han rett opp i fjeset. Så trist å skulle bruke posisjonen sin på den måten

Og, sånn bare for å ha sagt det, jeg tok mørkeromskurs i nittifire, så det finnes ingen som helst måte å kunne feste bilder på annet enn film, sånn er det bare! Jeg er fotograf, og dette vet jeg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 12:10   #21
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sinna katt her!

Siden du er 22, går jeg ut i fra at du snakker om en universitetsansatt? (kan t.o.m tenke meg en kandidat her; liten, brunt hår, ca 40?)
Han har tydeligvis "glemt" å holde seg oppdatert på sitt fagfelt. Selv om ikke all forkning fører til verifserte nye sannheter, bør han vel lese seg opp litt før han avfeier nye teorier? Dersom dere har flere diskusjoner kan du konfrontere han med at han bør vise deg ei nyere forkning som sier at kroppen ikke kan omdanne fett/proteiner til glukose selv, før han trakkaserer en elev foran alle de andre.
Spør samtidig hvordan han mener menneskene overlevde før de fikk tilgang til raske karbohydrater - det er ikke så lenge siden, sett i historisk sammenheng (kan jo hende han har en morsom teori. Jeg vil svært gjerne høre den!).

Uansett: Har ikke mye respekt for et menneske som må misbruke sin autoritet på denne måten. Håper du tør å ta opp med han at det er utrolig ydmykende når han kritiserer deg slik i påhør av alle de andre. Fyren trenger å lære litt folkeskikk!

__________________


Lev livet- hver dag

Sist redigert av aktivjente : 16-10-10 kl 12:15.
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 12:15   #22
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sinna katt her!

Hei, nei, det er ikke på universitetet Jeg tok en liiiiten omvei i utdanninga hvilket resulterer i at jeg nå må ta opp uendelig mange fag for å få studiekompetanse. Går på ett av byens privatgymnas. Tipper læreren er rundt 30-32 år. What a shame...

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 14:23   #23
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Sinna katt her!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Går på ett av byens privatgymnas.

Få igjen pengene?

Edit: iallefall for biologien hehe

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 14:35   #24
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sinna katt her!

Ja, det får bli en mulighet. En mulighet dersom han fortsetter bevise sin ingnoranse. For mitt vedkommende gjør det ingenting i den store sammenheng, for jeg kan godt like å se en lærer og biolog gjøre seg til en fjott

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 16:46   #25
gilbertine
Medlem
 
gilbertine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Oslo
Alder: 55
Innlegg: 86
gilbertine er på en erverdig vei

Sv: Sinna katt her!

Forstår ikke hvorfor du gidder å diskutere med slike mennesker, eller å bli forbanna. Du vet jo hvor flotte resultater du har. Og du føler vel sannsynligvis også at hjernen din fungerer? Trenger du noe mer enn det?

__________________


gilbertine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mye fisk og skalldyr, ellers mat fra planteriket Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
HASTER - Katt med diabetes!? Cam Generell diskusjon 10 27-02-11 20:09
:D Hadde lyst på katt jeg ... Zincite Livets lyse side 17 12-03-08 12:45
Katt og ormekur.. Amica Generell diskusjon 11 01-05-05 00:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no