Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Spis deg slank

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-10, 08:59   #51
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Det stemmer, spisdegslank er en ketogen diett, men ikke ketolyse Jeg spiste spisdegslank-mat i tre uker omtrent før jeg bytta over til fortsatt ketogen, men feitere, kost. Vektnedgangen har fortsatt jevnt og trutt!

For min del var det "rareste" med spisdegslank-maten at mye inneholdt fruktbiter og/eller søtemiddel, og gjerne på steder hvor jeg langt på vei ville foretrukket en god slump fløte.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 10:38   #52
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Da er jeg igang!
Dette blir spennede :-)

Nå spiser jeg det ene brødet fra dem med ost og nøtter er det vel. 2 skiver. Det sto ikke noe om pålegg, så jeg laget meg eggerøre av 2 egg og vann. Er det OK tro?

Brødet smaker litt annerledes- rart , men er en vanesak tror jeg! også er det ikke helt tint, så det har vel litt å si det også. hehehe.

Husket å veie meg i dag tidlig gjorde jeg også, så da har jeg noe å gå utifra. :jupp:

lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 16:17   #53
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Jeg spiser ost, skinke,egg eller det syltetøyet man kjøper fra dem...
egg er kjempefint, brødet blir du fort vant med

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 20:32   #54
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Spis deg slank

I dag har jeg hentet min 14 dagers meny, og det så jo veldig fristende og godt ut Gleder meg til i morgen tidlig, da er jeg igang,,,

Hvordan går det med dere?

Ps. Var en liten sorteringsjobb da jeg kom hjem da... *ler* Måtte legge det som hørte til riktig dag i brødposer og så fryse det ned, så jeg har kontroll..

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 06:45   #55
Maya77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 27
Maya77 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Hei hei. Jeg startet med spis deg slank for 1 1/2 uke siden. Vekta viser nå minus 5 kg. Så dette går jo strålende. Henter ny 2 ukers forsyning på fredag.

Maya77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 07:47   #56
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Jeg har gått ned 3 kg på en drøy uke, jeg er også fornøyd med det.
Går ikke så fort ned som jeg gjorde da jeg var yngre...men det går den rette veienså hvis jeg går ned 3-4 kg til så er jeg fornøyd, men det er så lenge siden jeg var under 80 kg,at det kan være de kg er fryktelige gjenstridige, tenkte jeg skulle trene minimum 4 dager i uka framover så får vi se målet mitt er 79 kg det er 3,8 kg igjendet bør jeg greie på ca 5 uker.....

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 07:48   #57
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Spis deg slank

Hva bruker dere som pålegg på brødene?? Jeg bruker meierismør, hvitost og reker i majones.. (Foreløpig..)

Maja77: Det var jo kjempebra!! Hvor mye skal du ned?

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 19:45   #58
Maya77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 27
Maya77 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Etter målingene å regne, må jeg ned 57kg. Vet det er mye, men må jeg så må jeg. Heller lavkarbo enn operasjon.

Maya77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:11   #59
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

dET GÅR GANSKE (Caps lock er en morsom ting. hehe) bra. Spiser det jeg skal som er i pakken for hver dag. Igår ble det litt utenom, litt pottis og rødvin. (var hos min søster på besøk ;-) )
Gleder meg til veing på mandag, håper jeg har gått ned da ;-)

lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:25   #60
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Spis deg slank

Da var første dag nesten ferdig, har bare igjen en brownie med bringbær som kveldskos
Men... Har vært litt kvalm i dag-- gått litt i bølger.. Til lunsj var det rekecoctail og så eggesalat... da var det litt kvalmt.. Måtte liksom spise litt sakte! Men har ikke vært så ille sulten i dag, så det er jo bra..

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 14:43   #61
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Hvordan går det med dere?

lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:40   #62
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Det går tregt....men jeg har jo ikke så mange kg igjen.
men spiser ikke noe annet enn dietten og de Atkins crisp bar som er lovlig, det eneste jeg har spist som er utenom er paprikamen det går fint...hvordan går det med deg?

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 17:14   #63
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Så man kan spise atkins crisp bar utenom måltidene, om man er veldig sulten?

Egentlig går det vel bra, men jeg fyser på ting og tang og er litt sulten. Ellers bra :-)
Kanskje jeg kan spise paprika og agurk utenom da, om jeg holder på sprekke av sult ;-)

__________________


lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 17:26   #64
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

ja Atkins crisp bar og en sånn spesiell shake er tillatt utenom måltidene hvis man er sulten...du får bestilten der du bestilte menyen
Atkins crisp bar er veldig god på smak men blir litt oppblåst i magen.
vet ikke om paprika er lov tror det er bare salat og agurk, men jeg savner grønnsakergleder meg til å gå over på fedon der kan jeg spise masse grønnsakker.....

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 17:49   #65
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

OKI ;-)
Jeg er litt usikker på om jeg skal gå over til Fedon etter 2 uker på "spis deg slank" (har igjen 1 1/2 uke) eller om jeg skal bestille forsyning for 2 uker til... Hmmm...

Jeg har iallfall ikke gått mye ned tror jeg.... kanskje 100g. Om jeg bare har gått ned 200-300g på mandag så går jeg over til fedon etter 2 uker på "spis deg slank"

Eller noe alla Fedon, iallfall lite karbohydrater og endel fisk, kjøtt ol og salter og grønnsaker.

Jeg er nemlig allerede etter 4 dager på "spis deg slank" driiiit lei av smaken av egg! hehehe. og det brødet..... ja, jeg er ikke så glad i det.
Egentlig er jeg en person som spiser det meste og liker de fleste smaker, men det brødet.. iiiikkkkk altså!!
Ser at mange liker det altså, og det er bra :-)

"Spis deg slank" har mange gode produkter også altså synes jeg.

__________________


lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 18:14   #66
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

jeg er veldig glad i det brødet og kommer til å fortsette med detlei egg?har nesten ikke spist egg jeg....jeg digger også smootiene, kjempe godt til frokostmen enig med deg, trodde kiloene skulle rase mer av, jeg fortsetter i hvertfall 14 dager til, skal ha en spise dag i påsken, som jeg skal spise det sammme som resten av familien....lammestek og påskeegg....skal spinne hver dag hele påsken....slik at jeg er sikker på å få beveget meg litt....

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 18:18   #67
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Js, spinning er gøy!! Var på det i dag :-) Og skal 75min på søndag.

Hvilken meny bestilte du, Sunroad?

I min meny er det myye som er laget av egg. DA må jeg sjekke ut den menyen din ;-)

Høres deilig ut med en spisedag, med det samme som de andre i familien.

__________________


lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:00   #68
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Sunroad, du er flink til å trene

__________________


lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:03   #69
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Ja spinning er kjempegøydigger det, jeg satte sammen min egen meny jeg, bestilte brød, smoothie, forskjellige middager litt av hvert egentlig,og litt desserter....godt med noe "søtt" innimellom,bestilte også en boks med Atkins milk chocolate, bare 2 karber pr plate som veier 30 gr.
Heldig for meg at jeg liker de brødene da, er lett med matpakke på jobb og sliktmen det overasker meg at jeg er mer fysen nå enn da jeg bare spiste Fedon mat

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:20   #70
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Luuurt å sette sammen litt saker selv av det man føler man trenger! Det skal jeg gjøre neste gang tror jeg! For da får jeg bare ting jeg liker :-)

Vet man kaloriinnholdet i de melke sjokkisen feks.? Eller er det det man ikke skal telle?
Er det mindre kalorier i den sjokoladen enn feks. vanlig sjolkolade fra butikken..
(Jeg kommer til å gjøre det til jeg har nådd målet mitt, ikke nå som jeg bare spiser mat fra " spis deg slank" men nå jeg kombinerer min egen mat.

__________________


lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:35   #71
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Man skal tenke mer på karbene enn kcal, men hvis du leser på nettsiden så står det at de er både lavkarbo og lav kcal, så skal passe litt på begge deler,men jeg spiser IKKE vanlig sjokolade fra selv om kcal mengden er lik, da er jeg på sukkerkjøret med engang, det står på pakken at 30 gr inneholder 2 karber og 140 kcalmen lavkarbo generelt skal man tenke mer på karber enn kcal, nøtter er sunt men ikke hvis du tenker på kcal, men det er vanskelig å snu tanke gangen.
Håper jeg ikke sier noe feil nå, er veldig mange flinke folk her inne som vet mye mer om dette enn jeg

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:59   #72
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

OK. takk for info!

Lurer på hvor på "spis deg slank" siden du får bestilt enkelt pakker. Feks. 1 omelett, 1 biffstroganoff 2 brownie osv.
og andre ting man måtte ønske. Hvor man velger sånt selv.
Finner bare der hvor mixer til forskjellige ting er...

Sånne nøtter fra nøttefqabrikken da, er det OK med litt sånn til lørdagsgodt da kanskje.?
Utenom de tørka fruktene da...

__________________


lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:11   #73
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Nøtter er fint som lørdagsgodt, men ikke så lenge du går på spis deg slank
Da du skal sette sammen meny sjøl, så står det på nettsiden under menyer og sett sammen din egen meny, men du må bestille så og så mange frokoster, lunsjer osv

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:13   #74
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Nøtter er fint som lørdagsgodt, men ikke så lenge du går på spis deg slank
Da du skal sette sammen meny sjøl, så står det på nettsiden under menyer og sett sammen din egen meny, men du må bestille så og så mange frokoster, lunsjer osv

Kan du linke?

ER det der det står man må bestille noe greier før man kan bestille eller? Der man får dressing oppskrifter osv.....

Sorry altså, jeg føler meg LITT blond nå. heheheh.

__________________


lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:17   #75
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Trooor jeg fant det!!!! :jippi:

Etter å ha lett en god stund. :-)

__________________


lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis Deg Slank - igjen! Sommerglad Spørsmål og svar 2 14-03-10 14:06
Spis deg slank Fat lemmy Lavkarbo generelt 2 28-05-09 00:16
Spis deg slank Heksehilda Spørsmål og svar 0 04-11-08 19:21
spis deg slank Flax Lavkarbo generelt 6 10-03-06 21:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no