Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-08, 12:27   #1
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Hadde det vært en ide og planlegge, gjennomføre ett seminar om lavkarbo?

Kan det godt hende at dette har vært diskutert og forkastet på forumet før. Det har jeg i så fall ikke fått med meg.

Mine tanker rundt dette:
Ett seminar- f.eks. på ett av hotellene ved Gardermoen.
Der er det enkel tilgang både fra Oslo-området, østlandet og... resten av landet, og det går an å få en avtale på rimelig overnatting.
Tenker meg at "guruene", dvs Torkild, Skaldemann, Fedon m.fl, holder foredrag om sine synspunkter,og erfaringer med lavkarbo. Foredrag av noen av disse ernærings-spesialistene som har fått opp øynene.
Trekke inn noen av brukerne feks Nille, Gerd med flere om de kan/tør holde et lite innlegg/foredrag om hvorfor de fikk det til osv.

Ha ett spørre-panel av folk som sitter inne med masse kunskap og erfaringer (spørretimen), masse verter (fra lavkarbo.no) som kan være tilstede. Kalle inn presse, finne sponsorer, etc.
Bare kaster frem denne tanken jeg, tror egentlig vi er i tiden for å kunne gå hardere ut med lavkarbo?
Kommentarer?
Hva tenker dere Lise og HP vedrørende å bruke folk fra Lavkarbo.no

Nå kan dere slakte meg, folkens, eller komme med konstruktive innspill, kommentarer rundt dette, "om det er liv laga"?

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 12:40   #2
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en ide?

Jaaaaaaa

Kjempegod Ide!!!

Jeg Kommer Garantert!!!!!!


__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 12:54   #3
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en ide?

En super ide. Lavkarbofolk burde begynne å rope høyere igjen. Og forlange gehør...

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 13:15   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en ide?

Opprinnelig lagt inn av raptor, her.

En super ide. Lavkarbofolk burde begynne å rope høyere igjen. Og forlange gehør...

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 13:42   #5
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en ide?

Ja, dette er veldig spennende! Jeg kommer!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 13:49   #6
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en ide?

Jeg hadde blitt med på noe sånt, ja. Kanskje Lavkarbopikene, Lavkarbo Café osv kunne hatt stands ellerno også?

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 13:55   #7
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en ide?

ja dette var en god ide.
Jeg tror helt sikkert jeg hadde hatt lyst til å delta på noe slikt.

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 16:34   #8
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en ide?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg hadde blitt med på noe sånt, ja. Kanskje Lavkarbopikene, Lavkarbo Café osv kunne hatt stands ellerno også?

Sikkert ikke dumt

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 16:36   #9
klementin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 40
klementin er på en erverdig vei

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

dette hadde jeg blitt med på i hvert fall

klementin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 18:48   #10
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

For en kjempeidé! Jeg kommer! Har gjerne stand, hvis utstillingsplass ikke blir så dyrt.

Har lang erfaring med arrangering av kurs og konferanser - så bare si ifra hvis det er noe jeg kan hjelpe med.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 16:49   #11
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

For en kjempeidé! Jeg kommer! Har gjerne stand, hvis utstillingsplass ikke blir så dyrt.

Har lang erfaring med arrangering av kurs og konferanser - så bare si ifra hvis det er noe jeg kan hjelpe med.

Takk Rubens, ønsker flere innlegg av denne sorten om jeg skal jobbe videre med ideen
Har stor tro på ideen selv. Men det er jo vanvittig mye arbeid som må gjøres før en kan gå seriøst inn for ett slik arrangement.
Det første som bør gjøres er å sette ned en arbeidsgruppe som kan drive med litt "brainstorming", forespørsel etter tilbud/priser/kalkulering etc.etc.

Så folkens, syng ut om dere tenker at dette kan være en god idè ,
eller ...om dere vet om gode grunner til IKKE å jobbe mer med saken

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 20:21   #12
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

En veldig god idé og konstruktivt innspill. Noe for 2009?

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 22:33   #13
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

En veldig god idé og konstruktivt innspill. Noe for 2009?

Takk.
Ser for meg vår eller høst neste år, trengs masse planlegging og jobbing på forhånd.
Rubens er villig til å gjøre en innsats, flere?
Gjerne med kompetanse på å arrangere større ting???
Jeg kan være med, men kun som en del av ett team.
Ser flere problemstillinger her, men ingen som ikke kan løses og... dette kan vi ta opp, om/når vi kommer igang.
FLERE SOM ER INTERESSERTE I Å VÆRE MED Å PÅ GJØRE EN INNSATS?

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 08:00   #14
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Jeg stiller gjerne opp. Vet ikke helt hva jeg kan stille opp med (litt tidlig på morgenen..). Dette er virkelig spennende!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 08:07   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Kjempespennende! Jeg bor litt langt unna, og jeg kan desverre ikke bidra noe økonomisk, men jeg prøver så avgjort å komme om det blir noe av, og synes det høres ut som en kjempespennende idé! Må prøve å få litt mediadekning da!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 10:19   #16
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Dette var veldig spennende, Hjørdis, og kunne godt tenke meg å være med på idémyldring og slikt. Har ikke noen praktisk erfaring med slikt, men blir gjerne med!

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 18:51   #17
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Signerer SusieBlues, vet ikke helt hva jeg kan være behjelpelig med,
men skulle dere nå trenge to ekstra armer så stiller jeg gjerne opp.

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 19:04   #18
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Selve gjennomføringen er en enkel sak bare man har gjort godt nok forarbeid og planlegging.

Her er litt brainstorming fra meg:

Jeg ser for meg at vi da må leie et konferanselokale - kanskje på et hotell? Vi må også ha servering for deltakere og forelesere, og så kommer leie av utstyr i tillegg (som videokanon, mic osv.) Hotellene vet å ta seg betalt for absolutt ALT...

Også må forelesere ha honorar, og det er litt ymse hva som er vanlig. Egentlig burde det være en ære å bli spurt om å holde et foredrag, men det fungerer dessverre ikke slik. Så kommer foreleserne antakeligvis til å måtte behøve hotellrom, og det er det egentlig arrangøren som skal dekke.

Så da kommer spørsmålet opp: Hvem er arrangør? Noen må stå ansvarlig for økonomistyring, påmeldinger, honorering, hotelloppgjør osv. Det hadde kanskje godt an å hatt Lavkarbo.no som arrangør, og de kunne hatt (hvis HP og Summer vil) kontrollen på økonomien rundt et sånt arrangement.
- Eller vi kunne dannet en ny forening (lavkarboens venner, eller no i den duren).

Så må man regne litt på hva et slikt arrangement vil koste og hvor mye deltakeravgiften skal være (skal det være gratis - eller nok til å dekke alle kostnadene?).

I første omgang må en arrangementskomité dannes. Det er komiteen som skal detaljstyre arrangementet.

Så er det alt annet:
- Program må planlegges (fra minutt til minutt)
- Potensielle forelesere må kontaktes
- Ett menneske til å ha all kontakt med hotellet (bestilling av lokalet, bestilling av mat, ha kontroll på hvor mange som skal spise, hva vi behøver av utstyr, holde orden på hotellbookinger til forelesere etc, etc.
- Markedsføring, lage materiell, formidle, kontakte medier, finne ut hvem som bør bli informert om konferansen etc.

- Hvem skal lage programmet (designe)
- Hvem skal åpne konferansen
- Hvem skal være ordstyrer
- Hvem skal være teknisk ansvarlig under konferansen
- Hvem skal ta imot deltakere og forelesere
- Skal det være noe sosialt etter konferansen? I så fall hva og hvor?
- osv, osv.

Det høres kanskje litt mye ut, men det er egentlig ganske overkommerlig hvis det er mange som vil hjelpe til - og jeg tror det er mange her som vil.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 20:32   #19
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Flott og gjennomtenkt innlegg, Rubens!

Det er vel - som tidligere nevnt - ganske fornuftig å holde et slikt arrangement på et hotell. Da kan forelesere, arrangører og deltakere bo på samme sted, og det blir lettere å bli kjent og "holde flokken samlet" (sa hun med gjeterhundene )

Deltakerne betaler opphold selv, men i tillegg en deltakeravgift for å dekke honorar og opphold for forelesere. Hvor mye en slik deltakeravgift skulle være på vil jo avhenge av hvor mange forelesere som skal delta, hvor mye hver enkelt tar i honorar, samt hvor mange som melder seg på til arrangementet.
Det må jo bl.a. bli innbetaling på forhånd, sånn at konferansen er sikret å få inn pengene. Det er jo ingen organisasjon med ei stor pengekasse dette her, så man må jobbe for å ikke gå i underskudd.

Men jeg tror man må begynne med å tenke ut et program - hvilke temaer fenger, hva vil man informere om? Og ikke minst: hvem er målgruppa? Er det oss som allerede er lavkarb'ere - eller skal vi "frelse" nye?
Deretter må man kontakte potensielle forelesere. Hva kan de bidra med, hvor langt foredrag kan/vil de holde - når passer det for dem (de kan være booket lange tidere i forveien).

Pressen må absolutt inviteres - både radio og tv. På mange måter skulle jeg "gjerne" ha hatt med Drevon fra ernæringsrådet (eller hvor det er han holder til hen) også - da hadde det blitt diskusjon - og det fenger i pressen (dessverre). Men det hadde vært morsomt å se han ansikt til ansikt med en hel sal av fornøyde lavkarbo-entusiaster.

Det var sånn "litt i farta" fra meg. Det er en interessant tanke dette!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 21:36   #20
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Sponsorer vil jo kunne hjelpe til å dekke noe av det økonomiske.

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 22:29   #21
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Dette tente jeg på!

Fordi:
1) Jeg har vært på lavkarbo.no siden starten omtrent
2) Jeg er ernæringsfysiolog som har holdt kurs i lavkarbo kosthold siden år 2000
3) Min nåværende jobb er som prosjektleder der vi arrangerer seminarer og konferanser

Men hvordan utnytte dette? Jeg er litt fullbooket på fritiden, så jeg tør ikke ta på meg å være drivkraft for dette prosjektet. Kunne imidlertid min arbeidsgiver ha tatt oppdraget, så kunne jeg jo ha jobbet med det på dagtid med lønn? Jeg kjenner Fedon godt, Roald Strand og Dag P litt, mens Nille og flere andre her inne kjenner Torkil. Kan jo fortsatt bli både "dugnadsånd", prosjektkomité og veldig hyggelig selv om det "settes bort"?

Vet ikke hva dere synes?

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 22:36   #22
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

herlighet, dette høres sååå kjekt ut, gleder meg til at dette kommer i boks, for jeg kommer

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 00:21   #23
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Dette høres jo ut som noe som så absolutt er gjennomførbart. Det hadde bare vært såå stilig!!

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 00:30   #24
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Høres interessant ut.

Kanskje Soma kan være en mulig samarbeidspartner. De har jo hatt flere interessante gratis seminarer med blant annet Fedon, Dag P, Udo Erasmus.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 00:55   #25
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Dette høres veldig spennende ut!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 06-10-08 00:39
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 20:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no