Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Augusttreningstråden 2012

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-08-12, 16:52   #51
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Augusttreningstråden 2012

Kommet meg hjem fra trening. Opplegget er forandret i forhold til de nye maks styrke verdiene... (Mer øvelser, flere serier og tyngre vekter på apparatene + ekstra øvelser med hantler lagt til for rygg, skuldre og bryst). Tok nesten 2 timer å komme seg gjennom og jeg løftet mer en 17 tonn... Nå er jeg hjemme og klarer såvidt å holde kaffekoppen... Lurer på om jeg kommer til å kjenne det i morgen.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:42   #52
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Augusttreningstråden 2012

45min sykkel i dag, transportetapper, men også noen høydemeter. Og litt rivningsarbeid med hammer og kubein (trenger ikke mannfolk til det...)

Hittil 62932 av 200000 skritt.




__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 02:47   #53
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Augusttreningstråden 2012

Opprinnelig lagt inn av frøken, her.

det samme i dag, rest 320 min

30 min joggetur i dag tidlig.

rest 290

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 03:35   #54
Babyfett75
Juniormedlem
 
Babyfett75 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 34
Babyfett75 er på en erverdig vei

Sv: Augusttreningstråden 2012

Tilbake fra ferie!!
6 aug: Spinning 60 min med Activio
7 aug: Spinning 50 min
Kjøpt seg flunkende ny sykkel, og skal starte oppkjøring til Kroatia tur den 1 september. Håper på godvær om mange mil på sykkelen.

__________________


Babyfett75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 09:14   #55
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Augusttreningstråden 2012

I går ble det en lang gåtur i brukbart tempo. (7-8km (runtastic streika da batteriet til mobilen gikk tomt) i sol og regn - siden Husets Herre liker regn omtrent like mye som kattene så ble det småjogg til nærmeste gran, som var et godt stykke unna, da det begynte å pøse. )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 13:19   #56
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Augusttreningstråden 2012

Og så det nye programmet... Det var hardt gitt! Men, ingenting vondt i dag, bare littegranne støl og stram i ryggen!

oppvarming +

leg press element+: press
10 Reps x 130 Kg, 10 Reps x 130 Kg, 10 Reps x 130 Kg

leg extension element+: extension
10 Reps x 50 Kg, 10 Reps x 45 Kg, 10 Reps x 45 Kg

leg curl element+: curl
10 Reps x 40 Kg, 10 Reps x 40 Kg, 10 Reps x 40 Kg

adductor element+: leg adduction
10 Reps x 55 Kg, 10 Reps x 55 Kg, 10 Reps x 55 Kg

abductor element+: leg abduction
10 Reps x 65 Kg, 10 Reps x 70 Kg, 10 Reps x 70 Kg

glute element+: extension
10 Reps x 45 Kg, 10 Reps x 35 Kg, 10 Reps x 35 Kg

low row element+: pull
10 Reps x 40 Kg, 10 Reps x 40 Kg, 10 Reps x 40 Kg

chest press element+: press
10 Reps x 35 Kg, 10 Reps x 35 Kg, 10 Reps x 25 Kg


vertical traction element+: pull
10 Reps x 35 Kg, 10 Reps x 35 Kg, 10 Reps x 30 Kg

abdominal crunch element+: curl
10 Reps x 20 Kg, 10 Reps x 25 Kg, 10 Reps x 25 Kg

lower back element+: extension
10 Reps x 35 Kg, 10 Reps x 40 Kg, 10 Reps x 40 Kg

dumbells incline bench flyes
10 Reps x 4 Kg, 10 Reps x 4 Kg, 10 Reps x 4 Kg

dumbells - Shoulder press
10 Reps x 6 Kg, 10 Reps x 6 Kg, 10 Reps x 6 Kg

incline bench: French press with dumbbells
10 Reps x 4 Kg, 10 Reps x 4 Kg, 10 Reps x 4 Kg

dumbells reverse flies
10 Reps x 4 Kg, 10 Reps x 4 Kg, 10 Reps x 4 Kg

dumbbells wide row
10 Reps x 4 Kg, 10 Reps x 4 Kg, 10 Reps x 4 Kg

dumbbells row
10 Reps x 4 Kg, 10 Reps x 4 Kg, 10 Reps x 4 Kg

curls-hands behind head
10 reps x 3

Bicycle crunch
20 reps x3

reverse crunch semiflexed legs up
20 reps x3

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 16:24   #57
Daurama
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 128
Daurama er på en erverdig vei

Sv: Augusttreningstråden 2012

Gåtur på fjellet i dag, 60 min!

__________________



Delmål 1: -10 kg 1.4.16
Daurama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 17:58   #58
Daurama
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 128
Daurama er på en erverdig vei

Sv: Augusttreningstråden 2012

Det ble en liten sykkeltur med pappa også, 35 min

__________________



Delmål 1: -10 kg 1.4.16
Daurama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 22:42   #59
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Augusttreningstråden 2012

8. august:

60 minutter zumba
30 minutter yoga

Totalt: 1080 minutter i august

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 23:21   #60
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Augusttreningstråden 2012

En time spinning og 30min styrke, gikk tom for krefter der gitt... Litt KH avhengighet etter ferien eller bare god innsats på spinningen? Snittpuls på 139 og maks 160.

Hittil 62932 av 200000 skritt.




__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 11:09   #61
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Augusttreningstråden 2012

9. august:

30 minutter jogg
30 minutter yoga

20 minutter lett styrke (armer, skuldre, mage, rygg)
20 minutter yoga

Totalt: 1180 minutter i august

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 14:13   #62
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Augusttreningstråden 2012

Bein og rumpetrening i dag. Og eh. Litt rygg og skuldre.

10 minutter ellipseoppvarming

Skulderoppvarming med 10 kg's skulderpress i maskin
så 8 x 3 15/20/25 kg

Sumo markløft 12 x 2 30 kg
Zercher squats 5 x 5 20/25/25/25/28 kg
Hyper extentions med rumpefokus 12 x 2 10 kg's vektskive
Strakmark 12 x 2 35 kg
Bulgarske splitthopp i supersett med utfall med hevet frembein 4 x 4 kroppsvekt

Dø i beina.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 02:17   #63
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Augusttreningstråden 2012

Opprinnelig lagt inn av frøken, her.

30 min joggetur i dag tidlig.

rest 290

Det samme i dag. Rest 260.

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 13:07   #64
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Augusttreningstråden 2012

35 minutter spurt/gange i går. Prøvde nye joggesko på mølla. De går dessverre i retur.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 15:32   #65
Daurama
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 128
Daurama er på en erverdig vei

Sv: Augusttreningstråden 2012

60 min gange i ulent terreng i dag.. Merkes på balansen og det

__________________



Delmål 1: -10 kg 1.4.16
Daurama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 19:04   #66
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Augusttreningstråden 2012

Sykkel ti/fra jobb, samlet 35min. I dag var bakkene TUNGE!








__________________




Min journal

Sist redigert av VSB : 10-08-12 kl 21:08.
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 20:49   #67
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Augusttreningstråden 2012

Hvorfor får jeg vondt i beina samt at det føles mye tyngere å gå på tredemølla enn på asfalt??? Farta og sko er de samme? Mølla har demping??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 21:18   #68
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Augusttreningstråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvorfor får jeg vondt i beina samt at det føles mye tyngere å gå på tredemølla enn på asfalt??? Farta og sko er de samme? Mølla har demping??

Fordi tredemølle har konstant hastighet og er mer belastende enn asfalt ift musklenes intensitet. Hvorfor lurte jeg ogsÅ på en gang. Svaret jeg fikk var så enkelt at på mølle hvor hastigheten er konstant tvinges du til samme hastighet hele tiden, mens du ute faktisk regulerer denne ubevisst selv når kroppen sier fra. Mikroskopiske endringer, men de merkes i kroppen din.Dette kan være en årsak.

  Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 21:21   #69
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Augusttreningstråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

35 minutter spurt/gange i går. Prøvde nye joggesko på mølla. De går dessverre i retur.

Anbefaer deg løpelabbet eller en spesialforretning for sko om du skal kjøpe nye. Kan spare deg for mange returer og evt kommende skader. Litt dyrere sko enn i vanlige butikker, men trener du med joggesko uansett nivå så er det å anbefale. Må du ha sko med god støtte og dempning så regn med 1500-2000,- for et par gode løpssko.

  Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 21:44   #70
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Augusttreningstråden 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Anbefaer deg løpelabbet eller en spesialforretning for sko om du skal kjøpe nye. Kan spare deg for mange returer og evt kommende skader. Litt dyrere sko enn i vanlige butikker, men trener du med joggesko uansett nivå så er det å anbefale. Må du ha sko med god støtte og dempning så regn med 1500-2000,- for et par gode løpssko.

Gammelt nytt. Kjøpte vibramsene mine der. Denne gangen ville jeg prøve andre sko - som løplabbet ikke har.

Løper forøvrig med minimal støtte og såle og trives best med det.

I dag har jeg lekt meg med toppetauet. Skal ikke mye til før blåhvalen kommer fram... Men - da virker det vel også.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint

Sist redigert av smgj : 10-08-12 kl 21:52.
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 22:00   #71
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Augusttreningstråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Gammelt nytt. Kjøpte vibramsene mine der. Denne gangen ville jeg prøve andre sko - som løplabbet ikke har.

Løper forøvrig med minimal støtte og såle og trives best med det.

I dag har jeg lekt meg med toppetauet. Skal ikke mye til før blåhvalen kommer fram... Men - da virker det vel også.

Aha, har du forsøkt Adidas Adios 2? Hvis du liker minimal demping, men noe mer enn vibrams da. Hvilke løp du med som du leverer tilbake da?

  Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 22:09   #72
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Augusttreningstråden 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Aha, har du forsøkt Adidas Adios 2? Hvis du liker minimal demping, men noe mer enn vibrams da. Hvilke løp du med som du leverer tilbake da?

Har ikke forsøkt Adidasene, nei. Har en relativt vanskelig fot. .Er den lykkelige innehaver av ekstremt lav bue og får lett smerter om skoene har fotbuestøtte kombinert med tverrplattfot. Samtidig - føttene går stort sett inn i vanlige sko... *merkelig nok*

Men - det som er problemet med løpesko er at jeg altså ikke kan ha (høy) innvendig oppbygging under fotbuen og på grunn av teverrplattfoten så må utvidelsen av skoen starte nokså langt bak, selv om tærne ikke er videre enn normalt.
Skoen jeg prøvde var Ivo 8 Bare XF 210 - en fabelaktig no-rise-sko med akkurat passe såle for meg, men for smal i lesten til den høyre tverrplatfoten min.. Liker heller ikke traktormønstrede såler som det er på så mange andre barfotsko.
Dette er disse jeg prøvde: http://www.barefootshoes.no/categories/bare-xf-210

Trenger egentlig ikke mer demping enn i vibramsene, bare litt mer mellom meg og steinene på grusveien... Og så sliter jeg litt med at vibramsene skulle vært 1/2nr større (får ikke plass til fingersokkene og får vannblemme av en søm uten).

Vel - heldigvis har jeg sterke ankler, knær og legger så jeg trenger ikke så mye støtteapparat.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 22:37   #73
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Augusttreningstråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Har ikke forsøkt Adidasene, nei. Har en relativt vanskelig fot. .Er den lykkelige innehaver av ekstremt lav bue og får lett smerter om skoene har fotbuestøtte kombinert med tverrplattfot. Samtidig - føttene går stort sett inn i vanlige sko... *merkelig nok*

Men - det som er problemet med løpesko er at jeg altså ikke kan ha (høy) innvendig oppbygging under fotbuen og på grunn av teverrplattfoten så må utvidelsen av skoen starte nokså langt bak, selv om tærne ikke er videre enn normalt.
Skoen jeg prøvde var Ivo 8 Bare XF 210 - en fabelaktig no-rise-sko med akkurat passe såle for meg, men for smal i lesten til den høyre tverrplatfoten min.. Liker heller ikke traktormønstrede såler som det er på så mange andre barfotsko.
Dette er disse jeg prøvde: http://www.barefootshoes.no/categories/bare-xf-210

Trenger egentlig ikke mer demping enn i vibramsene, bare litt mer mellom meg og steinene på grusveien... Og så sliter jeg litt med at vibramsene skulle vært 1/2nr større (får ikke plass til fingersokkene og får vannblemme av en søm uten).

Vel - heldigvis har jeg sterke ankler, knær og legger så jeg trenger ikke så mye støtteapparat.

Inov8 heter merket og ja, de lager egentlig primært terrengløpesko som er ekstremt lette. De har også noen fine landeveissko, men der finnes det større utvalg og variasjon hos andre merker.
Har selv et par Inov8 Oroc 280 piggsko som er meget gode. Så du har tydelig god kontroll på kvalitetssko for egnet formål ;-)

  Svar med sitat
Gammel 11-08-12, 18:03   #74
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Augusttreningstråden 2012

Løpetur i skogen 45min. Flott sol og varme. 8min X 4 med 30sek pause og gå før/etter.
Fortsatt løplabbet sitt program. Og så 10min tøying.








__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 11-08-12, 21:53   #75
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Augusttreningstråden 2012

11. august:

60 minutter pulsstramopp (30 min kondisjon og 30 min styrke)
60 minutter zumba
30 minutter yoga

Totalt: 1330 minutter i august

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treningstråden for mai 2012 nellie Trening 222 11-06-12 21:12
Ryp 2012 Aline Trening 171 10-05-12 23:28
Februartrening 2012 ToreH Trening 379 01-03-12 23:39
Februarstartertråd 2012 bjorg Lavkarbo generelt 43 28-02-12 13:13
Januartrening 2012 ToreH Trening 408 01-02-12 19:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no