Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Trenger akutt motivasjon!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-09-12, 10:46   #1
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Trenger akutt motivasjon!

Eller aller mest trenger jeg noen til å sparke meg i gang, men vi prøver motivasjon først

Nå har jeg utsatt trening så alt for lenge, ofte av litt tvilsomme grunner. Vanligvis går jeg alltid barna til skole og barnehage, og hjem igjen, samt at jeg har trent zumba jevnlig.
Men nå er det lenge siden zumba-cd har vært i bruk, og de siste par dagene har jeg brukt været som unnskyldning for å kjøre på morgenen også. Og når jeg tok meg selv i å tenke «jeg får ikke trent zumba i dag, for minstemann har bygget togbane utover stuegulvet» så skjønner jeg at jeg må komme i gang igjen. Men det er så TUNGT å starte! Kroppen min skriker etter søvn og hvile! Kan ikke noen motivere meg, da?

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 10:47   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Trenger akutt motivasjon!

*sparker deg i gang*

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 10:57   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Trenger akutt motivasjon!

Kan ikke annet å si at du må bare komme igang.

Jeg går opp med ungene til skolebussen, går ned igjen, drikker et glass vann og setter meg på trimsykkelen. Jeg setter altså på meg treningstøy når jeg står opp, da er veien til å trekke seg MYE verre. Og når jeg gjør det på morran, så har jeg hele dagen på andre ting.
Togbanen skuffer du unna med langkost, og rydder opp senere, eller sammen med ungene.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 11:02   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Trenger akutt motivasjon!

<<<<<MOTIVASJONSVIBBER>>>>>

Tenk på den herlige energien du får etter en liten runde Zumba da

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger ny motivasjon!! Smelia Lavkarbo generelt 8 12-05-12 10:59
Trenger motivasjon Tutta112 Ketolysekuren 12 10-02-11 21:28
Jeg trenger motivasjon ... sissa80 Spørsmål og svar 10 21-05-10 13:44
Trenger motivasjon GKS Ketolysekuren 3 25-02-10 12:32
Trenger motivasjon ... nita58 Ketolysekuren 22 08-06-08 15:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no