Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-07-11, 22:51   #2001
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Jeg har gått på en kjempesmell!! Jeg har lagt på meg seks kilo i sommer, på omtrent seks uker!! Så lett er det å miste kontrollen, men så vanskelig er det å ta den tilbake! Nå er spiseforstyrrelsen min til stort besvær, for når man ser seg selv i speilet og synes at man ser tykk ut når man i realiteten er slank, så føles det veldig nytteløst å være flink og spise sunt - jeg er jo feit i alle tilfelle! Sånn er det i mitt hode. Jeg er matavhengig og nå er det maten som styrer meg. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg på rett kjøl igjen, men jeg vet at jeg må klare det snarest, før jeg legger enda mer på meg. Å legge på seg er ikke et alternativ lenger. Likevel har jeg gjort det, og i dette tempoet er det ikke snakk om mange ukene til før alle 22 kiloene er tilbake. I morgen er dagen... nok en gang... da jeg skal forandre meg til det bedre, spise sunt og være sterk. Har jeg troen på at jeg klarer dette? Ikke egentlig, men det hadde jeg ikke da jeg begynte i februar 2010 heller, og 6 måneder senere sto jeg der med en slank kropp og kontroll over spisingen min. Men nå vet jeg at det er MULIG. Det visste jeg ikke da.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 21:00   #2002
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Hei namba. Sont skjer. Det viktigste er at du skal ordne i dette. Du kan og du vil. Du har klart dette før. Jeg begynte sammen med deg i februar 2010, gikk ned 8 kg og opp. Pluss masse til. Begynte igjen i januar 2011 og holder ut. Har masse igjen men tid er jo ingen problem. Om det tar et år... Jeg heier på deg .

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 20:46   #2003
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Takk for det, nisse. Jeg har kraftig hodepine som jeg tipper skyldes abstinenser. Håper det går over snart. Jeg føler meg fortsatt ikke trygg på å lykkes, men nå har jeg lykkes i fire dager. Forrige gang sprakk jeg før lunsj på dag en... Tiden går så sakte når man slanker seg... Håper det blir lettere når den første uka er over. Gratulerer med 12,5 kg ned.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 10:33   #2004
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Takk for det, nisse. Jeg har kraftig hodepine som jeg tipper skyldes abstinenser. Håper det går over snart. Jeg føler meg fortsatt ikke trygg på å lykkes, men nå har jeg lykkes i fire dager. Forrige gang sprakk jeg før lunsj på dag en... Tiden går så sakte når man slanker seg... Håper det blir lettere når den første uka er over. Gratulerer med 12,5 kg ned.

jeg begynner i dag. hadde pause og holdte meg på ca 50 karber per dag i juli. og en høy karbo helg nå = +2kg. he he. mesteparten er vann. men nå er det slutt. begynte dagen med 30 min. løpetur. jeg skal ned resten før påske. skal kose oss i asia og jeg vil være slank til da. vekten har gått ned, det er jeg førnoyd med men nå skal det gå litt fortere med trening i tillegg. skal bestille 30 days shread og 6 weeks 6-pack fra jillian michaels og jogge i tilleg. vet ikke om det blir hver dag men 5 dager i uka må jo til. ha en fin dag

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 12:37   #2005
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Så flink du er. Skikkelig spreking. Her har hodepina avtatt en del, heldigvis. Jeg satser på at å få orden på huset etter sommerferien blir nok trening for de neste par dagene. Det ble mange skritt før frokost på å rydde hus i dag.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 11:26   #2006
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Hei, var på vekta i dag. Vann slipper taket . Fullført joggerunde i dag og. en minutt fortere en i går. Bestilte 2 dvd og 2 bøker fra Jillian i går (180,-). Gleder meg og gruer meg... men men. Hun har den kroppen jeg er villig til å jobbe for. Hvis det skal ta 5 år. Er heldig og har masse muskler fra før (da jeg trente masse). Ha en fin dag
DETTE KLARER VI

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 10:25   #2007
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Nå har jeg holdt på i en og en halv uke, og jeg har ikke veid meg. Det er jeg faktisk litt stolt av, for jeg har lett for å bli alt for opptatt av vekten. Nå som vekta er såpass mye høyere enn jeg er komfortabel med så tror jeg ikke at det kan komme noe positivt ut av en tur på vekta. Jeg håper bare at kroppen er samarbeidsvillig og at jeg går ned i vekt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 10:36   #2008
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Første veiing på 12 dager. Jeg fant ut at jeg måtte se (om det har gitt) resultater for å få motivasjon til å fortsette, og motivasjon fikk jeg! -2,4 kg på 12 dager!! Jeg skal ikke oppdatere tickeren før på tirsdag. Det blir nok veiedag for meg siden jeg begynte på en tirsdag. Fornøyd så langt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:50   #2009
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Første veiing på 12 dager. Jeg fant ut at jeg måtte se (om det har gitt) resultater for å få motivasjon til å fortsette, og motivasjon fikk jeg! -2,4 kg på 12 dager!! Jeg skal ikke oppdatere tickeren før på tirsdag. Det blir nok veiedag for meg siden jeg begynte på en tirsdag. Fornøyd så langt.

Så bra! gratulerer! Jeg har flyttet på min. Ble glad når jeg så vekta i dag. 74,4kg. 2 kg på en uke . jogging er tingen. ble 6 joggeturer denne uka. Bare fortsett. dette klarer du fint!

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 17:06   #2010
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Så flink du er nisse! Kjemperesultater!

For nøyaktig ett år siden, nådde jeg drømmemålet på vekta på 65 kg for første gang på hvem vet hvor mange år, ni eller ti. Nå har et år gått, og jeg er 2,6 kg tyngre og på vei ned i vekt. Når jeg tenker på det, så synes jeg at jeg har gjort det ganske bra når det gjelder å holde vekta. Ja, jeg har lagt på meg noen kilo som jeg har tatt av igjen og denne siste sprekken ga pluss 6 kg, men før da jeg slanket meg og sprakk, så brukte jeg å gå opp rundt åtte kilo, og da var jeg 14 kg tyngre fra før. Så alt i alt så har jeg klart meg bra vektmessig sett dette året.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 19:33   #2011
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Du er flink!!!

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 09:57   #2012
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Yahoo! Jeg har gått ned 3 kg på to uker!! Nå er jeg glad altså! Jeg har aldri gått ned så mye på så kort tid før.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:20   #2013
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Yahoo! Jeg har gått ned 3 kg på to uker!! Nå er jeg glad altså! Jeg har aldri gått ned så mye på så kort tid før.

Gratulerer! flink du!

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 19:41   #2014
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

I dag tok jeg gleden på forskudd og kjøpte meg klær som jeg skal belønne meg selv med når jeg er ferdig slanket: ei hvit dongeribukse (det har jeg drømt om å kjøpe meg et helt år) og en søt dusrosa topp til. Det satt ikke fint på i dag, så det er ingen fare for at jeg tar i bruk belønningen før kiloene er av. Men jeg gleder meg til jeg kommer i mål. Da tror jeg det skal bli bra. Men da trenger jeg nye sko... Ja takk, begge deler! "fordi jeg fortjener det" - litt frem i tid.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 21:37   #2015
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

viktig med belønning. Jeg har mye igjen men min belønning blir at jeg gå på stranda i bikini - påske 2012 i Asia... Gleder meg masse. trener en del og det hjelper på vektnedgangen. ha en fin dag

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:03   #2016
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Du vil jo trenge en helt ny garderobe når du er ferdig slanket og sikkert mye underveis også. Jeg har ikke mye klær som ikke er mer enn 1,5 år lenger, for alt ble så veldig stort. Eller, jeg har en del veldig gamle klær som plutselig passer igjen. Det er artig med nye klær når man ikke lenger trenger å kjøpe klær fra BIB og Generous avdelingen men kan velge fritt i hele butikken. sist i dag holdt jeg opp en bukse foran meg og kunne ikke forstå hvordan jeg kommer inn i en så smal bukse.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:37   #2017
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Tre uker på slankern, og 3,2 kg ned. Ikke så mye ned denne siste uka, men det kan jeg vel ikke forvente heller når jeg gikk ned 3 kg på to uker. i tillegg var jeg i dåp i helgen. Jeg hadde med en skinkesalat som jeg brukte som tilbehør til det som var lavkarbo på koltbordet og hoppet glatt over kakebordet, så den dagen gikk bra. Men hjemreisen med to sure og vanskelige unger ble for mye, så da kjøpte jeg meg en sjokolade. Lavkarbo den også, så alt i alt er jeg veldig fornøyd med hvordan uka har gått. Jeg synes at kroppen min ser litt bedre ut nå.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 18:20   #2018
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Så flink du er namba . Det går bra her og 2,5 kg på 2 uker.
Jeg begynte med 6 weeks 6 pack fra Jillian Michaels. Anbefaller! men hun er tøff. ha en fin dag

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 18:24   #2019
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

nisse!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 12:06   #2020
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Bare 100 gram ned denne uka. Skuffende resultat. Bare 300 gram ned på to uker. Jeg skjønner det ikke heller, for jeg har vært flink med maten og porsjonene. Washera?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 08:16   #2021
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Kjempesmell her og jeg klarer likesom ikke å komme tilbake til "normalen", i går spiste jeg masse spekemat og potetsalat i stedet for å lage meg en omelett f.eks.
Æsj, tror jeg må bli flinkere til å oppdatere her inne så kommer hverdagen tilbake og kiloene forsvinner igjen.
Koselig å se noen kjente her fremdeles, så flinke dere har vært.
Har du flere videoer av Jillian, Nisse? Hvilke anbefaler du?

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 18:02   #2022
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Opprinnelig lagt inn av Ana, her.

Kjempesmell her og jeg klarer likesom ikke å komme tilbake til "normalen", i går spiste jeg masse spekemat og potetsalat i stedet for å lage meg en omelett f.eks.
Æsj, tror jeg må bli flinkere til å oppdatere her inne så kommer hverdagen tilbake og kiloene forsvinner igjen.
Koselig å se noen kjente her fremdeles, så flinke dere har vært.
Har du flere videoer av Jillian, Nisse? Hvilke anbefaler du?

Jeg merker med meg selv også, at jeg "unngår" forumet når jeg ikke er flink med kostholdet. Man har liksom ikke lyst til å rapportere at man spiser høykarbo på lavkarboforum... Men å skryte over hvor flink man er derimot... det frister!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 20:58   #2023
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg merker med meg selv også, at jeg "unngår" forumet når jeg ikke er flink med kostholdet. Man har liksom ikke lyst til å rapportere at man spiser høykarbo på lavkarboforum... Men å skryte over hvor flink man er derimot... det frister!

Enig! Har gått selv på en smell nå. en uke!!! . nå er jeg tilbake. og sikkert med noen kilo ekstra. er forkjølet og begynte å synes synt på meg selv... stekte rundstykker da var det den dagen, lagde chilli - en dag til og sont gikk det... Men nå er det slutt. Har vondt i magen, full av luft og sliten og slapp.
Ja ja. første ordenltig smell siden januar. Nå skal jeg trene og spise det som kroppen min trenger. ikke noe annent.

Jo, video, da anbefaller jeg 6 weeks 6 pack. er værre en en halv time joggetur. Har 30 days shread. den er bra men for meg er den ikke like effektiv. Anbefaller å se på biit.no (norsk amazon forhandler) billig og masse bra! er ferdig med julegaver derfra.

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:51   #2024
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Yuhuu! Endelig skjer det noe på vekta igjen. Ned en kilo denne uka. Endelig nærmer jeg meg trivselsvekt igjen.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 14:00   #2025
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Så flott, Namba. Jeg har ikke vært på vekten på en stund, det brant litt her så prøver å finne tilbake til ting nå. Gikk heldigvis bra med alle oss andre, men for ett stressmoment...

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no