Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Er fisk billigere enn kjøtt?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-05-11, 23:21   #1
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Er fisk billigere enn kjøtt?

Jeg har så lyst til å spise mer fisk, uten å ha sjekket prisene riktig. Vi er veldig til å bruke mye kjøttdeig, kylling og svinefilet. Da handler vi first price og helgetilbud til Kiwi som regel. Kyllingen koster vel ca 150 kr for 2 kg og kjøttdeigen kjøper vi også på tilbud, så der kan prisen variere litt. Svinen koster hundreognoe kroner kiloen den også.

Jeg orker ikke den firstpricetorsken noe mer, og laks spiser vi ikke pga miljøaspektet. Selv om jeg elsker laks....så det går stort sett i fryste blokker fra fiskemannen, de er helt greie, men skulle gjerne hatt ne mer spennende. Vi har handlet litt makrell, men mannen har gått lei...

Noen som orker å gi meg noen priseksempler på god fisk, og butikker som ofte har gode tilbud? Vi har mest mega i nærheten, men sjelden vi har fulgt med.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 07:09   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er fisk billigere enn kjøtt?

På Rema 1000 kjøper jeg hele (men renset) småørret fra Peru. 18-19 kr. stk. Og en fisk er stor nok til en pers De har også noe som heter pengasiusfilet, som er en hvit fisk. Mener at den var rundt 40-50 kr pakka og da er det 4-5 store fileer i.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 13:24   #3
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Er fisk billigere enn kjøtt?

Stemmer det, pangasius og tilapia har vi også brukt litt før faktisk, hadde helt glemt bort den. Får stikke på Prix, der har de den. Ørreten spiser vi heller ikke av samme grunn som laksen dessverre...

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Etikk og økt inntak av kjøtt/fisk/egg sols Spørsmål og svar 156 17-02-11 21:38
Kjøtt, fisk og annet kre soladi Induksjonen 7 13-01-09 12:15
Vilt kjøtt/fisk Nike Generell ernæringsdebatt 9 24-06-08 15:18
Regner man 1 gr karbo pr 100 g i kjøtt, fisk, skalldyr og bacon? Madeleine Ketolysekuren 9 25-03-08 20:20
Hva er din favoritt innen kjøtt og fisk? Fjonken Lavkarbo generelt 11 04-07-06 16:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no