Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trening på ketolyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-08, 11:49   #1
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Trening på ketolyse

ser at det står en del her at man "ikke behøver" nødvendigvis å trene for å gå ned på ketolyse..men nå vil nå jeg komme meg litt i form jeg ja..

hvordan fungerer det og trene for dere da? tenker først å fremst kondis trening... er det lurt å f.eks ta en protein shake etter trening?

råd`?

hilsen nybegynner

ja vet det sikkert står i boka, men den er ikke kommet i posten ennå

Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 12:29   #2
lillejill
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 18
lillejill er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Trening på ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Lisekir, her.

ser at det står en del her at man "ikke behøver" nødvendigvis å trene for å gå ned på ketolyse..men nå vil nå jeg komme meg litt i form jeg ja..

hvordan fungerer det og trene for dere da? tenker først å fremst kondis trening... er det lurt å f.eks ta en protein shake etter trening?

råd`?

hilsen nybegynner

ja vet det sikkert står i boka, men den er ikke kommet i posten ennå

tren hva du vil/kan.Jeg må ut med hunden hver dag og da løper vi litt innimellom.Ble litt matt i beg.,men nå går det bra

lillejill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 12:30   #3
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Trening på ketolyse

jeg hadde startet med å gå tur, f.eks med vogna siden du har unge... for siden det ikke er så lenge siden du har født- så vil jeg egentlig at du skal ta det litt rolig....

proteinshake etter trening kan du tenke på senere....

jeg for min del prøvde å trene ved siden av ketolyse- la på meg.. men så klart, bare muskler da...

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 13:15   #4
Traxior
Medlem
 
Traxior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 44
Innlegg: 291
Traxior er ny på veien

Sv: Trening på ketolyse

Man får i seg så mye proteiner på ketolyse hvis man følger den skikkelig at proteintilskudd ikke er nødvendig, og dessuten så er det endel av proteintilskuddene som inneholder en relativt stor andel karbo.

__________________



Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 14:55   #5
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trening på ketolyse

har allerede vært på spinning

jeg bare må trene , for psyken sin del , jeg får mere energi, og tankene letter(depresjon).. men vis det ikke er så gunstig med ketolyse og trening , så kansje en annen diett ville vært mere passende? eller? vil ikke GÅ OPP i vekt nei, da tror jeg det klikker for meg, samma om det er muskler, først må fette bort, så muskler..hehe

får trene skal jeg, etter 2 tette svangerskap, et KS så henger magen for å si det mildt, så kondis og styrketrening er ikke å ungå om kroppen skal klare å henge med i et vekttap..

ei jeg kjenner gikk ned 40 på 2 år, men "glemte" å trene styrke utnom, gjett om hun har heng hud da

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 15:53   #6
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Trening på ketolyse

i boka mener jeg det står at de anbefaler moderat trening 30 min hver dag! Anbefaler deg å ta mål rundt magen, baken, lår, bryst, overarm og hals..for en uke jeg ikke hadde gått ned noe særlig i vekt, så var jeg blitt 7 cm mindre rundt magen... det hjelper på humøret det også Men ikke ta mål for ofte heller... Lykke til og god påske

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 18:34   #7
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trening på ketolyse

Jeg begynte på ketolyse i mai og gikk ned rundt 10 til 12 kg fram til desember. Da trente jeg ikke noe. Gikk ikke tur engang. I januar starta jeg på igjen og da begynte jeg å trene spinning en dag i uka og stavgang 2 til 3 ganger med innlagt intervalltrening. Det gikk litt tregt med kiloene til å begynne med, men jeg gikk inn 10 cm rundt magen fra slutten av januar til slutten av mars.

Nå har også kiloene begynt å trille av, så jeg vil absulutt anbefale trening, men man må passe på å ikke ta seg helt ut. Muskelene blir fortere sliten i ketose og det tar lang tid å komme seg hvis man kjører seg helt tom. (jeg har ikke gjort det ennå, men høre andre si det.

Jeg tenker ofte når jeg går opp tunge bakker og musklene protesterer at når jeg er ferdig med kelolysekuren og går over på mat med mer karbohydrater, så vil jo kroppen være kjempesprek.....

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 19:01   #8
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trening på ketolyse

Aha er det derfor jeg føler meg så tung i beina når jeg trener Har lurt på hvorfor jeg plutselig skulle bli så tung i kroppen liksom. Går turer hver dag + aerobic et par ganger i uka Så det er rett og slett ketosen sin feil ja, ja noe måtte det jo være

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 01:39   #9
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Trening på ketolyse

Jeg merker bedre nedgang om jeg trener. Ingen hard trening, men minst 30 minutters gåtur, gjerne med staver, minst annenhver dag.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:23   #10
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trening på ketolyse

sånn tenker jeg å trene framover

Trilletur i marka med lillegutt, ca 2 t en gang i uka
Babysvømming(kan jo kalle det trening)
spinning en gang i uka
og litt mage/rygg ovelser for å trent opp magen etter KS mitt

Dette ser vel helt greit ut til å bynne med?

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 18:53
Ketolyse og trening Evita Ketolysekuren 5 12-11-07 14:49
Trening og ketolyse Esselte Ketolysekuren 5 05-09-07 16:53
Trening og Ketolyse Larsie Ketolysekuren 4 28-03-06 11:29
Fettforbrennende treningstips mofe Trening 4 28-04-05 20:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no