Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Småspist til frokost?

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-05, 15:24   #26
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 48
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Skal vi starte frokostgjeng nå da? T-skjorter? Jeg er med!

Tenk at JEG bestemmer hvem som skal være med....! Har DU spist denne pannekake-frokosten du kjære HP? Har du det? Hæ? Man må faktisk det for å få være med i klubben. Og JEG bestemmer om vi skal ha t-shirts eller ei. Tenk. Hrmpf.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 15:26   #27
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 48
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Kvirrevitt.....

Noen som vil være med i frokostgjengen?

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 15:45   #28
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Kvirrevitt.....

Noen som vil være med i frokostgjengen?

trokke det

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 15:49   #29
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg er med!!

åh, vi MÅÅ lage t-skjorter da!!

Det kan midt på brystet stå:


JEG ER FROKOST-SPISER - OG STOLT AV DET!!


God ide, sant?


Sant?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 15:54   #30
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Fåkke lov av MHM jeg, enda jeg spiser fin frokost og all ting....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 16:08   #31
Lovinda
Juniormedlem
 
Lovinda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 31
Lovinda har en fantastisk aura rundt segLovinda har en fantastisk aura rundt seg

Heisann.

Det høres kjempegodt ut, og minner veldig om frokostpannekaken i fase 2 på South Beach-dietten.

HAVREPANNEKAKER (1 porsjon)
60 g havregryn
60 g cottage cheese
4 eggehviter (jeg bruker 2 - 3 hele egg istedet)
1 ts vaniljeessens
1/4 ts kanel
1/4 ts muskatnøtt
litt formfett
Jeg bruker av og til litt søtningsmiddel, men dette står ikke i oppskriften.

Bland alle ingrediensene i en hurtigmikser til du får en glatt masse. Spray litt formfett i en klebefri stekepanne og varm den opp. Hell i pannekakerøren og stek den på middels varme til begge sider er gylne. Du kan servere pannekaken med lettsyltetøy til.

God appetitt!

Lovinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 19:11   #32
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av MHM

Tenk at JEG bestemmer hvem som skal være med....! Har DU spist denne pannekake-frokosten du kjære HP? Har du det? Hæ? Man må faktisk det for å få være med i klubben. Og JEG bestemmer om vi skal ha t-shirts eller ei. Tenk. Hrmpf.

Gjelds det når jeg har spist den til lunsj eller? Det kan godt hende jeg tar den til frokost i morgen. Dessuten så tror jeg kanskje at jeg var den første til å lage den etter at du la ut innlegget .... og ja det var godt!

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 20:25   #33
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

3 egg, 1 dl cottage cheese, 2 ss rapsolje, 1 ss store havregryn, 1 ts kanel, 10 dråper vaniljeessens, en god slump søtstoff (f.eks. 1-2 ss Natreen-pulver), litt salt. Alt dette mixes med stavmixer, stekes i smør i panna på begge sider. Blir en tykk pannekaker. Serveres med bær. Pannekaka gir mer proteiner enn de fleste trenger, og bare 6 gram karbohydrat. I tillegg får du i deg nok fett og masse antioksidanter i kanelen.

Er dere med meg?

JA !!!
Har bare noen spørsmål:


- er den god kald (lage kvelden før siden den blir brent hvis jeg skal steke den mens jeg dusjer ..... Reumatikere trenger lang tid og masse varmt vann om morningen skjønner du !!)

- 10 dråper vanilje essens, - hva er det i teskjemål ?? Har ikke dråpeteller på flaska mi......

-. Hvor tjukk blir pannekaka ? (kan den rulles rundt bæra lissom ?)

- Hvor stor panne bruker du ?

- Må jeg spise hele ?? Er det sjans for at jeg orker det lissom ?

Men ellers altså, - er jeg med

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 20:31   #34
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Siden Nille er så godt i gang med spørsmål henger jeg meg på

Hvor får man kjøpt vaniljeessens, og er det en spesiell type dere vil anbefale?

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 08:47   #35
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg har kjøpt vaniljeessens på kiwi, den koster 10-20 kroner og er god den. Vet ikke om det er mulig å få kjøpt i helsekosten f.eks.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 08:52   #36
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Yammee Nå har akkurat jeg og prinsen delt en sånn deilig pannekake til frokost ..... han med blåbær og jeg med cottage cheese, kanel og litt fruktose.

Hva med å ha hele blåbær i røra rett før man skal helle den i stekepanna? Det må jo være kjempelurt!

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 10:54   #37
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

*Luringen står skjelvende skolerett fro MHM, og lover å skjerpe seg*

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 11:47   #38
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 48
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av luringen

*Luringen står skjelvende skolerett fro MHM, og lover å skjerpe seg*

Sånn skal det være, luringen! Du blir nok yndlingsmedlemmet mitt du, som er så ydmyk....

Nille: Den er veldig god kald. Det er antakelig 1/4 ts med vaniljeessens. Jeg pleier å brette pannekaka i to jeg, med bær imellom. Om du vil rulle, så kanskje du kan steke to? Jeg bruker av de største pannene, uten at jeg husker cm. Jeg orker hele, men jeg er storspist. Men som jeg skrev i det første innlegget: Du kan skjære av 1/5, som kan brukes som mellommål eller babymat eller hundemat eller kaffemat eller hva du nå vil... Fortsatt får du i deg nok proteiner.

Stram hilsen fra Merete Hennes Majestet

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 11:49   #39
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Har dere frokostklubb..??

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 12:08   #40
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Du kan skjære av 1/5, som kan brukes som mellommål eller babymat eller hundemat eller kaffemat eller hva du nå vil... Fortsatt får du i deg nok proteiner.



Ikke F..... om jeg har råd til å begynne å kjøre low carb- Hi protein på bikkjene mine altså!!!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 12:21   #41
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Ikke F..... om jeg har råd til å begynne å kjøre low carb- Hi protein på bikkjene mine altså!!!!

Stakkars hunder da Det er jo det de skal ha... tipper de får det allerede jeg Sjekk innholdet på boksen

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 12:24   #42
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Talking

Frokostklubben

Opprinnelig lagt inn av Mila

Har dere frokostklubb..??



Og her er til signaturbruk:

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 12:25   #43
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Får jeg å væmme?? spiste frokost i dag for tenk

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 12:28   #44
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP



Og her er til signaturbruk:



Så kult HP!!!!! Du er jo genial!!!!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 12:31   #45
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

kanksje jeg er med også, da jeg spiser en smoothie tilnærmet lik pannekakerøra

*fikse og ordne med signaturen *

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 12:34   #46
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Aline

kanksje jeg er med også, da jeg spiser en smoothie tilnærmet lik pannekakerøra

Me too... minus havregryn... *bestemme seg for at hun får lov*

Ehh... MHM...?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 12:38   #47
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg er ikke så glad i varme ting til frokost egentlig......


Men i dag skal jeg lage MHM pannekaka til lunsj, og i morgen skal jeg spise den til frokost!!!


Nå har jeg tatt meg den frihet til å melde meg inn i Hennes Majestet's frokostklubb...... Og det virker som om denne pannekaka er det eneste som duger i denna klubben..... sååå....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 12:49   #48
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Stakkars hunder da Det er jo det de skal ha... tipper de får det allerede jeg Sjekk innholdet på boksen

Ehh.... Det har jeg aldri tenkt over gitt...... Men ser nå at de spiser MYE proteiner ja... Men OG mye karber!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 13:24   #49
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Plassering av klubblogo med lenke i signaturen din:

Til venstre - som i min signatur:

PHP kode:
[url=http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3607]
[bilde=left]http://forum.lavkarbo.no/images/Frokostklubben.gif[/bilde]
[/url

til høyre:

PHP kode:
[url=http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3607]
[bilde=right]http://forum.lavkarbo.no/images/Frokostklubben.gif[/bilde]
[/url

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".

Sist redigert av HP : 11-02-05 kl 19:29.
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 13:33   #50
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Jeg tør ikke legge den inn i signaturen før jeg har fått godkjent stempel av MHM






__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
L-glutamin Kristian Kosttilskudd 7 15-05-06 14:03
Til ettertanke Summer Livets lyse side 2 03-09-04 22:05
hva skal jeg gjøre for å komme igang? Lissa Lavkarbo generelt 7 24-05-04 17:52
Hva gir dere små barn til frokost, lunsj og kvelds? Zoë Barns kosthold 6 22-04-04 10:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no