Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Gode brød ga fart på magen!

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-07-08, 21:18   #1
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Gode brød ga fart på magen!

Klarte etter mye om og men å lage lavkarbobrød!!Slet voldsomt med å få det ut av formen etter første forsøk, og klok av skade la jeg bakepapir i formen ved andre forsøk. Og ut av ovnen kom et bare lekkert, gyllent og velduftende brød!!Oppskriften står forresten på baksiden av bakemix pakken. Det beste er at magen er i superform igjen. Har hatt et problem med steinhard mage, men nå er dette et saga blott!!Spiser ca 4 brødskiver om dagen. Ca 4 kh, det..Fornøyd jeg.

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:32   #2
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Gooe brød gav fart på magen!!

Så bra da

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lollypop-brød med 2.24 g karbo per 100 gram. Helt VANLIG brød! Lollypop! Bakst 1 01-08-08 18:33
Brød, brød og atter brød! Valeriana Lavkarbo generelt 23 27-08-07 11:21
Dårlig i magen Nannah Fysisk og mental helse 5 02-06-07 10:15
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? Aadna Lavkarbo generelt 14 28-09-06 22:25
Vondt i magen MHM Fysisk og mental helse 20 04-10-04 18:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no