Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

London og lavkarbo?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-14, 21:48   #1
Mario
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 10
Mario er på en erverdig vei

London og lavkarbo?

Heisann

Kom over en tråd som var mange år gammel om anbefalinger i London. Litt snop og div som ble anbefalt. Googla litt av det men det ser ikke ut som mye av det selges på den butikken som ble anbefalt. Er det noen av dere som har vært i London det siste året og har noen cafeer, butikker eller restauranter dere vil anbefale? Gjerne ca hvor det ligger også? Vi skal bo i kensington men skal selvfølgelig ned til oxford street som alle andre. . Setter pris på litt nyere info enn den gamle tråden

Mario er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 21:56   #2
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: London og lavkarbo?

Jeg handla i alle fall mye godt på Boots. Jeg snakker om erstatninger, vet at det ikke er optimalt men det har redda meg mang en gang og jeg har ikke sett det som en stopper - selv om søtsuget av og til trigges. Der har jeg kjøpt Atkins barer som de ikke har i norge (mint og appelsin namnam) og slike ting.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 23:29   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: London og lavkarbo?

Restauranten Nandos er kyllingens Big Horn og finnes flere steder i London. Ellers syns jeg man kan spise ganske lavkarbo nesten over alt og alle skikkelige matbutikker har så mye god mat at jeg skulle hatt mulighet for å ta med en hel container hjem!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 23:53   #4
Mario
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 10
Mario er på en erverdig vei

Sv: London og lavkarbo?

Supert!takk det er masse man kan spise bare og utelate pomfri og poteter egentlig men supert med litt råd til restauranter og cafeer som ikke bare har en biff og et par grønnsaker ved siden av da skal jeg sjekke ut kyllingens big horn

Tenker det blir et par atkins barer på turen ja leste i det gamle innlegget at det var så mye go sjokolade og div nedi der. Men aner ikke hvor jeg finner det flere som har anbefalt et par økologiske butikker også googla jeg meg fram til men hva de fant der vet jeg ikke bare synd jeg har med min søster som er skikkelig high carb og høygravid og som ikke vil bruke tiden på og traske rundt etter butikker med lavkarbo digg supert med en litt nyere oppdatert tråd også så kom med forslag alle som har noe og komme med

Mario er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 23:56   #5
Mario
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 10
Mario er på en erverdig vei

Sv: London og lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Restauranten Nandos er kyllingens Big Horn og finnes flere steder i London. Ellers syns jeg man kan spise ganske lavkarbo nesten over alt og alle skikkelige matbutikker har så mye god mat at jeg skulle hatt mulighet for å ta med en hel container hjem!

Er det noe spesielt du anbefaler i disse store butikkene? Nå bor vi på hotell så har ikke noe kjøkken og kokkelere på desverre. Og leste at disse litt større butikkene ligger i litt utkanten av London. Hvor handlet du?

Mario er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-02-14, 01:56   #6
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: London og lavkarbo?

Jeg storkoser meg hos Nandos! Og hos Chipotle kan du jo kjøpe deg Burrito-bowl (istedenfor lefse).

På dagligvarebutikker kan du jo alltids kjøpe ferdige kjøttbiter, Fridge Raiders-poser, Total-yoghurt... og sikkert mye annet jeg ikke kommer på

Jeg synes ellers det er ganske lett å spise lavkarbo på utsteder. De fleste indiske steder får du ikke ris med mindre du bestiller det vedsidenav. Itsu har forresten mye lavkarbo, men jeg har aldri vært der personlig.

Åh! Også bestilte jeg en herlig lakserett hos Strada en gang. Tror det var en starters faktisk, men den mettet godt.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 07-02-14, 09:12   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: London og lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Restauranten Nandos er kyllingens Big Horn og finnes flere steder i London. Ellers syns jeg man kan spise ganske lavkarbo nesten over alt og alle skikkelige matbutikker har så mye god mat at jeg skulle hatt mulighet for å ta med en hel container hjem!

Opprinnelig lagt inn av Mario, her.

Er det noe spesielt du anbefaler i disse store butikkene? Nå bor vi på hotell så har ikke noe kjøkken og kokkelere på desverre. Og leste at disse litt større butikkene ligger i litt utkanten av London. Hvor handlet du?

Vi kom over et butikksenter like ved Russell Square undergrunnstasjon som var liksom en handlegate med masse butikker, (Gap, Benetton blant annet), Nandos og en DIGER matbutikk,Waitrose. Gubben holdt på å gå fra konseptene for jeg elsker jo å tusle rundt i nye matbutikker og se hva de har, både av lavkarbo og alt mulig annet spennende vi ikke finner her.
Jeg lever jo ikke strikt lavkarbo nå, så det var mye annet jeg hadde med meg hjem denne gangen(Gullspray til pepperkakene feks), men er sikker på at du finner mye bare du tar deg god tid til å rusle litt og bare se deg rundt.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 07-02-14, 11:03   #8
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: London og lavkarbo?

Jeg må alltid innom Marks and Spencer og kjøpe det ferdigsteikte sprøe baconet de har i bokser der. Det er utmerket og bruke som salt snacks og kan inntas hvor som helst om man er på farten. Blir mett av det også

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 07-02-14, 12:05   #9
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: London og lavkarbo?

Åh, digger Waitrose, og den på Brunswick-senteret er fin(!!). De har også Waitrose i Angel, Barbican, Oxford Circus/Bond Street... men jeg synes Waitrose er DYRT og holder meg helst til Sainsbury's og innimellom Tesco - som de også har greit store butikker av i Angel. Digger Angel, men er kanskje litt partisk i og med at det er strøket mitt. De har en Itsu der også, som jeg skammelig nok ikke har prøvd enda. Anbefaler Itsu rett og slett fordi de faktisk kaller mye av maten på menyen for low-carb selv. Er på to-do-listen.

Noe annet jeg har på to-do-listen min er å spise hos Dishoom i Covent Garden. Indisk grill!!

London er fullt av relativt billige spisesteder, så dra for guds skyld heller dit enn på dagligvarehandel når du kan. (men joa, man må jo tenker penger innimellom, akk)

Men for å skaffe litt oversikt:
Dagligvare: Waitrose, Sainsbury's, Tesco, Marks & Spencers, Boots (apotek med mye snop)
Spisesteder: Itsu (mer lunsj enn restaurant), Strada (italiensk), Dishoom (indisk), Nandos (meksikansk), Chipotle (meksikansk) - de to siste er litt mer fast food-ish

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 14:10   #10
Mario
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 10
Mario er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: London og lavkarbo?

Tusen tusen takk for supre tips folkens) nå har jeg masse og sjekke ut) Elsker meksikansk mat så dette gleder jeg meg til

Mario er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
lavkarbo, london, tips


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo i London kiril Generell diskusjon 22 01-05-11 16:21
London tulla Generell diskusjon 9 25-04-09 17:55
Lavkarbo i London jeef-micro Lavkarbo generelt 2 24-06-05 16:26
London! friflex Generell diskusjon 12 20-01-05 18:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no