Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Wuhuuuu, endelig under 75 kg!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-07-11, 08:47   #1
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Wuhuuuu, endelig under 75 kg!

Åhhh milde himmel som jeg har venta på denne dagen. Jeg er endelig under 75 kg!!!!!!!!!!!!!!

I dag viste vekta 74.1 kg og det har bare gitt meg enda mer inspirasjon til å klare å komme meg under 70 kg før jul. Det har vært en lang dags ferd mot natt, med mye frustrasjon men jeg er bare så lykkelig i dag at jeg har bare lyst å løpe ut å brøle høyt. Siden jeg nå er på jobb så skal jeg heller la være, ellers kommer vel de med hvite frakker og henter meg

Jeg begynte på lavkarbo november 2009, gikk ned 14-15 kg til slutten av februar. Så var det bomstans i vekta som lå rett over 80 kg, mest sannsynlig for et jeg gikk sykemeldt og hadde en depresjon. I juli i fjor klarte jeg endelig å klemme vekta ned til 78 kg. I den perioden spiste jeg en god del mer kh (jordbær) enn jeg hadde gjort tidligere og det hjalp tydeligvis meg. Så var det stopp igjen. Lå og vaka rundt 78-80 kg og prøvde de utroligste ting for å få vekta nedover. Det strengeste opplegget til Skaldeman fikk vekt over 80 kg igjen så jeg fikk vel egentlig bekrefta at jeg må ha en del kh for å gå ned. La det være sagt at jeg heller ikke gikk ned i cm i denne perioden. Jeg trente mer eller mindre hele veien, men kanskje ikke så effektivt.

I mars begynte jeg å trappe opp treningen og jeg fikk meg PT for å i tillegg få effektivisert treningen. Dette har gitt fantastiske reusltater, jeg er i mitt livs form, er blitt skikkelig sterk og ser at jeg begynner å få definerte armer. Cm begynte å forsvinne omsider. Da jeg i tillegg (omsider) klarte å kutte alt som heter kunstig søtning (cola zero er kun lov en ytterst sjelden gang) og være veldig nøye med energiinntaket begynte å også vekta og rikke seg så smått. Det har gått tregt men det går nedover, den siste uka har jeg også tatt regelmessige inntak av Udos og cocosa og det ser også ut til å hatt en effekt.

Nå er jeg så inspirert at jeg skal være superflink både med kosthold og trening, så håper jeg bare at jeg er like optimistisk om et par uker

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:01   #2
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Wuhuuuu endelig under 75 kg!!!

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Åhhh milde himmel som jeg har venta på denne dagen. Jeg er endelig under 75 kg!!!!!!!!!!!!!!

I dag viste vekta 74.1 kg og det har bare gitt meg enda mer inspirasjon til å klare å komme meg under 70 kg før jul. Det har vært en lang dags ferd mot natt, med mye frustrasjon men jeg er bare så lykkelig i dag at jeg har bare lyst å løpe ut å brøle høyt. Siden jeg nå er på jobb så skal jeg heller la være, ellers kommer vel de med hvite frakker og henter meg

Jeg begynte på lavkarbo november 2009, gikk ned 14-15 kg til slutten av februar. Så var det bomstans i vekta som lå rett over 80 kg, mest sannsynlig for et jeg gikk sykemeldt og hadde en depresjon. I juli i fjor klarte jeg endelig å klemme vekta ned til 78 kg. I den perioden spiste jeg en god del mer kh (jordbær) enn jeg hadde gjort tidligere og det hjalp tydeligvis meg. Så var det stopp igjen. Lå og vaka rundt 78-80 kg og prøvde de utroligste ting for å få vekta nedover. Det strengeste opplegget til Skaldeman fikk vekt over 80 kg igjen så jeg fikk vel egentlig bekrefta at jeg må ha en del kh for å gå ned. La det være sagt at jeg heller ikke gikk ned i cm i denne perioden. Jeg trente mer eller mindre hele veien, men kanskje ikke så effektivt.

I mars begynte jeg å trappe opp treningen og jeg fikk meg PT for å i tillegg få effektivisert treningen. Dette har gitt fantastiske reusltater, jeg er i mitt livs form, er blitt skikkelig sterk og ser at jeg begynner å få definerte armer. Cm begynte å forsvinne omsider. Da jeg i tillegg (omsider) klarte å kutte alt som heter kunstig søtning (cola zero er kun lov en ytterst sjelden gang) og være veldig nøye med energiinntaket begynte å også vekta og rikke seg så smått. Det har gått tregt men det går nedover, den siste uka har jeg også tatt regelmessige inntak av Udos og cocosa og det ser også ut til å hatt en effekt.

Nå er jeg så inspirert at jeg skal være superflink både med kosthold og trening, så håper jeg bare at jeg er like optimistisk om et par uker

Så bra!. Og så flink du har vert

Må innrømme jeg gleder meg til den dagen vekten min viser under 75

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:21   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Wuhuuuu, endelig under 75 kg!

Hurra! Så bra!
Vi stiller relativt likt nå, ser jeg, og jeg følger deg mer enn gjerne ned til sekstitallet!
Det er noe med disse oljene, altså! Det er jeg helt sikker på, bare den varmen i kroppen f.eks, det er noe som skjer!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:45   #4
GrønnPepper
Medlem
 
GrønnPepper sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 77
GrønnPepper er på en erverdig vei

Sv: Wuhuuuu, endelig under 75 kg!

Oi for en jobb du har gjort!
Gratulerer med fantastiske resultater.

Og lykke til på veien videre. Jeg krysser fingrene for at det har løsnet litt og at de siste går lettere enn de første.

GrønnPepper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:48   #5
jolie
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 96
jolie er på en erverdig vei

Sv: Wuhuuuu, endelig under 75 kg!

Så herlig! Lykke til videre på ferden nedover mot målet!

__________________


Min journal
jolie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:23   #6
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Wuhuuuu, endelig under 75 kg!

Gratulerer!

Godt å høre at utholdenhet gir resultater :-)

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 11:01   #7
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Wuhuuuu, endelig under 75 kg!



Supert Stå på vidare. No blei eg litt inspirert eg også, sann!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:45   #8
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Wuhuuuu, endelig under 75 kg!

Tusen takk alle sammen. Godt å vite at jeg inspirerer andre til å stå på og ikke minst er det deilig å bli inspirert selv også til å ta et ekstra tak, selv om jeg datt litt ut av det med ertestuing i lunchen i dag, jaja skal ut å løpe senere så det gjør ingenting

Photo: Vi får holde hverandre oppdatert og se hvem som når den der berømmelige 7-0 grensa først

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Endelig! tjeldberg Livets lyse side 2 04-08-10 17:32
Endelig Livsglede Ketolysekuren 1 13-04-08 21:14
Endelig!!!!! NettaMamma Induksjonen 17 01-04-05 09:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no