Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Nannahs brownies

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-10, 19:31   #51
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Nannahs brownies

Laget sjokoladekrem...og kremen sammen med kaka ble veldig godt Men var ikke heelt sånn brownies som jeg liker :P Får kjøpe kokosmel en dag!

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 13:00   #52
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs brownies

Orginaloppskriften har blitt forbedret..jeg har byttet ut soya og gluten med kokosmel. Bruker ikke lenger soya og gluten i mitt kosthold da jeg synes dette er unødvendig å tilføre kroppen

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 22:05   #53
Aggi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 2
Aggi er på en erverdig vei
Smile

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Orginaloppskriften har blitt forbedret..jeg har byttet ut soya og gluten med kokosmel. Bruker ikke lenger soya og gluten i mitt kosthold da jeg synes dette er unødvendig å tilføre kroppen

Helt enig. Eg tåler ikkje gluten, så dette passer perfekt for meg. Men skulle gjerne brukt sukrin melis og steviadråper istedet for natren. Hvis eg bruker dette, så antar eg at oppskrifta blir noe for tørr? Littegrann ekstra smør, kanskje?

Aggi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 18:50   #54
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nannahs brownies

Jeg hadde ikke kokosmel, og tåler mandler dårlig, så jeg lagde en med soyamel og et par ss kokosmasse. Eier ikke sånne fancy vaniljedråper, så hadde i litt ekstra kakao, litt sukrin i tillegg til natreenen, og moste pittelitt vaniljestangfrø. Etter en times tid i kjøleskapet, ble denne helt fantastisk god! Velig nær enkelte typer brownies jeg har smakt tidligere. Nå vet jeg jaggu hva jeg kommer til å ha med meg i bursdager og denslags fremover!
Du skuffer aldri, Nannah!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 00:40   #55
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Nannahs brownies

Hvordan blir denne sammenliknet med browniene fra Toro, f.eks.? Regner med de ikke blir like seige uten sukker.. Men sånn ellers i smak og konsistens?

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 23:41   #56
Lindapinda78
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 2
Lindapinda78 er på en erverdig vei

Sv: Nannahs brownies

Hei. Denne brownien er suuper god. Takk, for å finne på denne geniale oppskriften.

Lindapinda78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er på ketolyse kur og vil spise bra og samtid gå ned i vekt :) mitt mål er og gå ned til 70 kg. Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 03:01   #57
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Hvordan blir denne sammenliknet med browniene fra Toro, f.eks.? Regner med de ikke blir like seige uten sukker.. Men sånn ellers i smak og konsistens?

Det lurer jeg også på!
Går det ann å kutte nøttene, jeg tåler ikke nøtter, har det noe å si for konsistensen på kaken?

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 07:31   #58
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.

Det lurer jeg også på!
Går det ann å kutte nøttene, jeg tåler ikke nøtter, har det noe å si for konsistensen på kaken?

Jeg tror kanskje at konsistensen blir litt anderledes.
Du kan jo prøve Gerds Kladdkaka den er uten nøtter

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 09:19   #59
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Nannahs brownies

Tusen takk for tipset

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 16:31   #60
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Nannahs brownies

Tror dere det går bra å droppe fiberhusken? Jeg har ikke mere...

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 16:43   #61
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Tror dere det går bra å droppe fiberhusken? Jeg har ikke mere...

Kanskje bruke litt JBK i stedet ? Eller bake Gerds Kladdkaka. Den har ikke hverken fiberhusk eller JBK

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 17:24   #62
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Nannahs brownies

Nei, men jeg vil bruke nøtter Nuvel, jeg har laget røren og den smaker nyyydelig..så jeg tar sjansen, godt blir det nok uansett.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 17:54   #63
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Nei, men jeg vil bruke nøtter Nuvel, jeg har laget røren og den smaker nyyydelig..så jeg tar sjansen, godt blir det nok uansett.

Få høre hvordan den ble når du er ferdig da Kjekt å vite hvis man går tom en gang her også

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 21:44   #64
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Nannahs brownies

Dietta: Det ble bra! Vet egentlig ikke om det har så mye å si for sluttresultatet uansett jeg.

Åt den først med vispet krem, dagen etterpå med litt is, det smakte nydelig begge gangene.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 22:05   #65
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Dietta: Det ble bra! Vet egentlig ikke om det har så mye å si for sluttresultatet uansett jeg.

Åt den først med vispet krem, dagen etterpå med litt is, det smakte nydelig begge gangene.

Så flott. Da vet vi at fiberhusk ikke alltid er nødvendig
Ble litt misunnelig på den kakespisingen nå jeg...... godt at vi får langweekendbesøk på torsdag. Skal bake noe høykarbo, og nå blir det nok en liten lavkarbokake også

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nannahs fyrstekake Nannah Kake/dessert og snacks 26 04-07-13 22:39
Nannahs squashkake Nannah Kake/dessert og snacks 22 15-01-13 10:25
Nannahs sjokolademuffins Nannah Kake/dessert og snacks 10 18-08-11 13:51
Karamell brownies Sissi Kake/dessert og snacks 10 26-01-09 14:12
Brownies - Fedon's Marianne Bakst 0 19-10-04 17:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no