Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Jeg har gått over til Lindberg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-04, 14:20   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg har gått over til Lindberg

så da er vi to Maz

Hvorfor? Jo, hehe, saken er den at hele familien min + svigers går på dette, OG mannen min. Jeg er da den eneste som går på Atkins, og selvfølgelig hadde dette gått fint om jeg var innstilt på det. men jeg ønsker heller å prøve meg på Lindberg så blir det mye lettere, for vi er mye borte hos slektninger og spiser middag, bla hver helg.
Har jo gått ned 11 kg på Atkins nå, så jeg er ikke redd for å "skifte" diett, dette er jo ganske likt utenom alt fettet da, og at man kan spise litt karbo med lav GI.

ps: som deg Maz, så er jeg og tvangsspiser, går til psykolog for dette nå, har hatt det i over 10 år. men der ser ut til at du fikser det bra Kurer ala Grete Roede er umulig for meg å gjennomføre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 14-02-04 kl 14:27.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-02-04, 14:35   #2
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Min diett blir vel en slags mellomting mellom Atkins og Lindberg. Forstår det slik at det følger legen min også, men der kan jeg ta feil. Har en fokus på GI og en omtrentlig håndflatemodell så er dette ikke vanskelig.

Etter snart to år med karbokontroll er tvangspising /tvangsslankingen temmelig i dvale hos meg. Sukker (raske karbohydrater) fyrer opp under dette. Nå driter jeg blanke F*** i vekta og går ned helt utrolig. På Grete Roede er jeg FLINKEST men blir også helt gal.

Eneste jeg sliter med nå er nattespising i ny og ne. Mye bedre der også og jeg har ingen problemer med å holde meg unna karbohydrater. Masse sjokolade og fysaker i huset utgjør null problem. Dette er sikkert mere vane en noe annet nå og jeg gjemmer det og benekter det iallefall ikke lenger.

Lykke til med Lindberg.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lindberg og slanking... Summer Dr Lindbergs 8 17-02-04 10:54
nå har jeg gått ned 10 kg:) Iset Atkins kosthold 9 10-02-04 20:01
Hvordan kommer jeg i gang? Fleskepølsa Induksjonen 2 06-02-04 19:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no