Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Noen som trenger smør?

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-12-11, 15:45   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Noen som trenger smør?

Finn.no kan du få kjøpt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 18:57   #2
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Noen som trenger smør?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Finn.no kan du få kjøpt.




Mohahaha!! huff då, kiloprisen e då komt opp i 400kr????? OMG!

Eg e tom for smør, men eg har no olje heldigvis.... og Mamma har heldigvis nok til julebakst og lavkarbo kosthald i jula....

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 18:59   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen som trenger smør?

Folk er virkelig klin gærne som betaler.....

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 19:28   #4
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som trenger smør?

At folk legg ut sånt får no vere ei sak.... men at folk kjøper???
Og til en sånn pris

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 19:29   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen som trenger smør?

At de legger ut skjønner jeg godt, når de vet at folk er så galne.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 19:59   #6
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som trenger smør?

Har nesten to og en halv kilo smør. Kanskje jeg skal prøve å selge noe. fant kjempemye smør på rema for et par dager siden. Skulle kanskje kjøpt noen kilo til. Det blir god fortjeneste..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 21:24   #7
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Noen som trenger smør?

Skamløst! Og skulle ønske butikkene rasjonerte, det er jo eneste løsningen. 1-2 pakker pr kunde, vet om noen butikker som gjør dette, men ikke så mange, dessverre. Det er jo håpløst når noen enkeltpersoner går og tømmer smørhyllene med en gang det kommer leveranser..

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 21:29   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Noen som trenger smør?

Jeg har ca to kilo smør i skapet, men de blir nok liggende der for det smøret jeg lager selv er mye bedre!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 22:02   #9
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Noen som trenger smør?

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Skamløst! Og skulle ønske butikkene rasjonerte, det er jo eneste løsningen. 1-2 pakker pr kunde, vet om noen butikker som gjør dette, men ikke så mange, dessverre. Det er jo håpløst når noen enkeltpersoner går og tømmer smørhyllene med en gang det kommer leveranser..

Helt enig! Det er rett og slett skammelig - solidaritet er et ord vi ikke bruker lenger

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 08:00   #10
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Noen som trenger smør?

Fikk høre hos frisøren i går, at min lokale Kiwi hadde smør igjen. Da jeg dro innom var det selvfølgelig tomt. Det ble borte på 20 min sa damen i kassa

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 08:15   #11
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Noen som trenger smør?

Tror ikke denne smørmangelen hadde vært så ille jeg dersom folk bare hadde latt være å hamstre, men det er jo typisk at når pressen SKRIKER om smørmangel så går folk mann av huse og hamstere som gærne.

Jeg har hørt om folk som har minst 5 kg smør i fryseren, selv etter at julebaksten er ferdig og det er ikke lavkarbere!!! De er bare redde for at de ikke skal få smør et par dager. Er helt idiotisk både hvordan pressen har håndtert dette og hvordan folk har reagert.

Resten av verden ler av oss, men det som irriterer meg aller mest er vel hvordan pressen blåser dette opp og gir absolutt all skyld til lavkarbofolket når problemet er atskillig mer komplekst enn som så. Grrrrrrrrrrrr

Sorry trengte å blåse ut litt for jeg er så trøtt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 08:19   #12
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Noen som trenger smør?

I god lavkarboånd har jeg virkelig hamstret smør, siden det er hovedinngrediensen i alle dagens måltider: Jeg har hele 2 pakker i kjøleskapet

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 09:29   #13
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Noen som trenger smør?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

I god lavkarboånd har jeg virkelig hamstret smør, siden det er hovedinngrediensen i alle dagens måltider: Jeg har hele 2 pakker i kjøleskapet

He he he, er noe sånt jeg også har. Virker som om svært mange tror at dersom man er på lavkarbo så mauler man i seg en pakke smør i løpet av et par dager. Jeg har en pakke ca 2 uker når jeg ikke lager noe spes bakverk og jeg ligger på ca 75% fett daglig, så jeg skal ihvertfall ikke beskyldes for smørmangel

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har det bildet av produksjon av smør kontra margarin? Iset Spørsmål og svar 20 05-04-11 23:06
Seter smør vs ekte meieri smør? bamseline34 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 19-02-11 14:26
Jeg trenger noen ... lille74 Ketolysekuren 3 29-07-09 17:04
Trenger noen råd her ... smil! Ketolysekuren 6 25-02-09 12:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no