Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-09, 14:39   #51
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Antall karber vet jeg ikke hva jeg ligger på nå for tiden. Men ikke når jeg låg på mellom 15 0g 20 heller, lot myggen meg i fred...

Fy på urettferdige og hensynsløse myggen!

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 15:42   #52
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Fy på urettferdige og hensynsløse myggen!

Men jeg er jo omsverma da

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 19:21   #53
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Enda en fin og forunderlig ting er når man er ute og går, og lurer på hvem den hotte snella i vindusavspeilnga på en butikk er, til man ser at det er en selv

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 20:41   #54
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Jeg har begynt å bruke sminke for første gang i livet mitt.....føler meg faktisk bra og har lyst til å pynte meg.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 00:45   #55
Mistral
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 190
Mistral er på en erverdig vei

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Denne sommeren har jeg blitt ekstremt fort brun - kanskje det skyldes lavkarbo?

Hmmm... jeg er også blitt mye raskere og penere brun enn vanlig (alle kommenterer fargen min), men jeg har overhodet ikke tenkt på å sette det i sammenheng med dietten. Sist jeg ble brun på denne måten var da jeg var gravid, men det er jeg definitivt ikke nå.

Pussig!

__________________



Sist redigert av Mistral : 27-08-15 kl 15:45.
Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 22:43   #56
Mara
Medlem
 
Mara sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 78
Mara er på en erverdig vei

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

En dag da jeg syntes vekta stod stille fant jeg fram gamle (for små) klær og prøvde den minste buksa (str.21) - og den passet perfekt. Andre klær kunne jeg sy inn - og noen måtte jeg bare kaste.

__________________


Mara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 00:45   #57
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Mara, her.

En dag da jeg syntes vekta stod stille fant jeg fram gamle (for små) klær og prøvde den minste buksa (str.21) - og den passet perfekt. Andre klær kunne jeg sy inn - og noen måtte jeg bare kaste.

Ingenting er som å kaste for store klær!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 01:15   #58
Mt2t
Medlem
 
Mt2t sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Telemark
Innlegg: 215
Mt2t er ny på veien

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Det med at brunfargen er penere og holder lengre; det har helt sikkert med kostholdet å gjøre iallefall. Jeg ble svart som en neger i "gamle dager", nå blir jeg bare rød og ekkel før jegblir hvit igjen. Er overbevist om at dette er forsi kroppen min er fylt med gift, slik at den ikke kan fungere ordentlig.

Og så noen ord fra fremtiden til denne herlige tråden; Når de gamle jeansene i str. 36 passer meg igjen, skal jeg danse på bordet og fri til gubben!

(for syns skyld; jeg begynner på lavkarbo i morgen)

__________________


Start 17.06.09
Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26533
Mt2t er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 10:45   #59
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Myggen vil ikke ha meg lenger!

Jeg har ikke fått testet med mygg enda, men av en eller annen grunn elsker maurene meg! Hvis man ligger og soler seg i et maurområde har jeg koanskje tidligere blitt bitt en eller 2 plasser... Nå har jeg 15 bitt på ett bein! Har ikke orket å telle mer

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 13:59   #60
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Var nok ikke sukkermaur som bet deg i alle fall

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 14:30   #61
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Var nok ikke sukkermaur som bet deg i alle fall

Eller kanskje de ble skikkelig sinte fordi det ikke var søtt, og prøvde flere ganger?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 11:39   #62
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Jeg satt på stranda i går med beina høyt (atlså ikke sånn trykket ned mot underlaget) og tenkte "Guri så tynne beina mine har blitt!" Ikke leggene, de er det ikke håp fpr siden det er bare klumpete muskler, men lårene så virkelig tynne ut når jeg satt sånn

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 10:46   #63
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

En ting som ikke akkurat er fin, men som er forunderlig, er at jeg har blitt så inmari ømfindtlig for magevirus etter lavkarbo
Før kunne jeg telle på en hånd de gangene jeg ble slått ut av det, men de siste par åra blir jeg uggen bare jeg hører om magesjau/omgangssyke!
Det er liksom grenser for hvor mange ganger "jeg har omganssyke" er kredibelt som fraværsgrunn...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 09:10   #64
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Kjenner godt at kroppen er mye lettere, kan til og med jogge uten å få vonde ben... Lykkelig over at det blir flere og flere klær som passer Huden er generelt mye finere og glattere. Til og med på hælene! Har også mye mer energi enn før. Har veldig lys hud, og pleier å bli solbrent med en gang og så hvit igjen. Bittelitt fargenyanse kan jeg få... Nå var jeg ute en god stund i sola, ble plutselig rød utover kvelden og ble veldig solbrent. Dette holdt seg leeenge... Så gikk det over til å bli litt brunfarge, og den er der ennå. Til og med på leggene fikk jeg litt farge! Og noe av det aller fineste er at gubben og andre i min omgangskrets, kollegaer og andre i nærmiljøet, har blitt overbevist av å se meg bli tynnere og friskere, slik at det bare blir flere og flere kilo borte rundt meg og sunnere og friskere mennesker!

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 11:09   #65
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Åh, å kunne stå med henda i sidene, det er en fin og artig ting. Før var fraværet av midje såpass stort, at det rett og slett ikke var mulig. Så det hendte jeg sto med hendene på hoftene i stedet, og da fylte den runde midja mi ut hulrommet mellom armene og kroppen
Og, sånn apropos det, før kunne jeg la armene hvile på den runde midja, nå har de ingensteds å gjøre av seg lenger, så enten må jeg ha dem i kors, eller så får de bare dingle fritt og formålsløst langs en langt mer "normal" kurvet kropp

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 11:10   #66
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

En ting som ikke akkurat er fin, men som er forunderlig, er at jeg har blitt så inmari ømfindtlig for magevirus etter lavkarbo
Før kunne jeg telle på en hånd de gangene jeg ble slått ut av det, men de siste par åra blir jeg uggen bare jeg hører om magesjau/omgangssyke!
Det er liksom grenser for hvor mange ganger "jeg har omganssyke" er kredibelt som fraværsgrunn...

Det kjenner jeg til også. Har vært av og på lavkarbo de siste årene, og har hatt omgangssyke utrolig mange ganger, i motsetning til tidligere som jeg aldri fikk det.

Forøvrig elsker jeg denne tråden, og gleder meg til det blir min tur!

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 13:11   #67
Mt2t
Medlem
 
Mt2t sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Telemark
Innlegg: 215
Mt2t er ny på veien

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, å kunne stå med henda i sidene, det er en fin og artig ting. Før var fraværet av midje såpass stort, at det rett og slett ikke var mulig. Så det hendte jeg sto med hendene på hoftene i stedet, og da fylte den runde midja mi ut hulrommet mellom armene og kroppen
Og, sånn apropos det, før kunne jeg la armene hvile på den runde midja, nå har de ingensteds å gjøre av seg lenger, så enten må jeg ha dem i kors, eller så får de bare dingle fritt og formålsløst langs en langt mer "normal" kurvet kropp

__________________


Start 17.06.09
Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26533
Mt2t er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 09:11   #68
Cornelia
Medlem
 
Cornelia sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 298
Cornelia er ny på veien

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Idag letet jeg desperat og stresset etter noe å ha på meg på jobb, så en gammel bukse jeg ikke har kunnet ha på minst 2 år og en hettejakke som er helt ubrukt fordi den aldri har passet. Prøvde dem for morro skyld og nå passet begge plaggene!!!!!!
Er så kjempe glad og fornøyd!!!!!
Så nå har jeg på meg både buksen og jakken på jobb og føler meg ganske stilig

__________________


Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:08   #69
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

yay! Så bra, Cornelia!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:52   #70
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 12:42   #71
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Åh, sånt er nydelig!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 14:39   #72
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Jeg kjenner jeg er litt forelsket i dere og dette forumet! For en herlig tråd! Gleder meg til å bidra!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 09:16   #73
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Jeg har fremdeles en standhaftig bilring rundt livet, men det fine er at jeg bryr meg ikke filla om det lenger! Før prøvde jeg hele tiden å finne en sittestilling hvor valkene ikke syntes så godt, og det ble ganske rare sittestillinger har jeg sett på bilder...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fine brødpinner Gerd Bakst 26 30-11-11 10:55
Creme fine?? Tiril77 Lavkarbo generelt 8 27-01-05 12:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no