Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-10, 22:28   #101
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Er det på likefot med heroin?

For de fleste av oss er det det. Det er gjort flere forsøk med rotter som viser at de velger sukker framfor kokain blandt annet, altså at det har større avhengighetsskaping enn dop. Noe som i seg selv er skummelt. Når man i tillegg legger til hva langvarig høyt inntak av karbohydrater fører til så er det et enkelt regnestykke vil jeg tro.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 23:48   #102
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Utrolig rart at jeg går nedi vekt da, til tross for Crusli solfrokost!
Men jeg er vel en av de heldige.

Det er du nok da

(selv holder jeg meg unna det mest for mitt psykiske velværes skyld da karbohydrater gjør meg utolig deprimert på grensen til suicidal, og i det store bildet er det viktigere enn vekt. Ikke at jeg går ned av å spise det heller da, alt det vannet den binder i kroppen.)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 21:56   #103
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

det er motsatt til meg. Ble mere deprimert av å gå på lavkarbo diett. Holder på ennå, men har begynt med medisiner, desverre. Men jeg er ikke ekstrem, kjører ca 150 karbo om dag.

150g om dagen er mer enn jeg levde på på et normalkosthold på det hadde jeg definitivt blitt deppa Merker det bare jeg går over 50g om dagen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 11:03   #104
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Nå sies det vel at under 150 karber dagen = lavkarbo, så det tilsier vel at flesteparten spiser mer enn det på et høykarbokosthold...

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:19   #105
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nå sies det vel at under 150 karber dagen = lavkarbo,

Er det ikke under 120g?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 14:57   #106
Tonje85
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 149
Tonje85 er på en erverdig vei

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Hei. Det står på denne listen at man kan spise Youplait 0,1% yoghurt. Men hva med skyr? Et beger gir 6 gram karbohydrater og 0,3 gram fett. Vil dette kunne være et okei mellommåltid?

Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 13:48   #107
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Ja, Skyr er fin sort

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 10:47   #108
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Glad for å finne denne tråden

Jeg startet på lavkarbo i august og har holdet meg til ketolyse med 15 karber pr dag. Har hele tiden følt at det kostholdet manglet noe og ikke passet for meg, da jeg savnet frukt og ikke er konfortabel med det høye fettinnholdet. Jo mer jeg leser om Fedon, jo mer overbevist blir jeg om at dette er det rette for meg. Ser fram til litt eple, yoplait og mindre fett

Skjønner ikke så mye av dette med GI enda, men finner vel masse informasjon her inne. Skal innom biblioteket i morgen og låne Fedon-bøker. Har en hjemme også, kjøpt for flere år siden men aldri lest...

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 14:46   #109
Kanutta7
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7
Kanutta7 er på en erverdig vei

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Enda en som konverterer fra Ketolysekur til Fedon. Har bare gått 10 dager på ketolyse, og hadde tenkt kuren som en flying start noen uker, for så å gå over til et mer balansert kosthold ala Fedon. Men så viser det seg at det er et medikament jeg står på som gjør det vanskelig med ketolyse, så jeg avsluttet den kuren litt tidligere enn jeg hadde tenkt.

I tillegg så føles det ikke riktig med så mye fett i min sykepleierverden heller må jeg innrømme Men jeg tenkte jeg kunne se gjennom fingrene med det noen uker hvis kiloene rant av

Jeg er en dame på femti, gift med to voksne barn. Skal ned 14 kilo fra i dag av! Dermed basta!

Startet med slanking i midten av august, lavkalori ala Grete Roede, og tok av 5 kg før jeg begynte på Ketolysekur. Den tok meg ytterligere 1, 4 kg ned på 6 dager, men så måtte jeg begynne med et medikament som gjorde at jeg ikke klarte å opprettholde ketosen, dermed har 300 gram kommet på igjen. Nekter å oppdatere tickeren min før de er kommet av!

Er vant med å spise bønner og linser, quinoa og har litt peiling på GI, så jeg tror det skal gå greit en stund framover med Fedonmat. Men skal lese på forumet for å få litt mer innblikk i saker og ting.

__________________


Kanutta7 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 16:46   #110
Gooofey
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 1
Gooofey er på en erverdig vei

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

WOW.. her ser jeg av karbo og tabeller at jeg kan spise meg slank på Bacon-crisp og whiskey Sånne naturlige bacon-svor inneholder en del fett, og whiskey ca null karbo.

Gooofey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 14:33   #111
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Opprinnelig lagt inn av Gooofey, her.

WOW.. her ser jeg av karbo og tabeller at jeg kan spise meg slank på Bacon-crisp og whiskey Sånne naturlige bacon-svor inneholder en del fett, og whiskey ca null karbo.

Ja, da blir du nok sunn .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 22:16   #112
karboslutt
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 13
karboslutt er på en erverdig vei

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Har gått på Atkins i ca 3 uker, og sprakk her forleden dag .. Nå vurderer jeg å gå over til Fedon, da dette ser ut til å passe meg mye bedre. Men det er en ting jeg lurer på..

Hvordan blir det nå i forhold til fett? Skal man fortsatt holde seg til ikke-lett produktene? Kan jeg fortsatt spise baconsvor, selv om det er veldig fett? Og skal jeg fortsatt steke eggene mine i smør? Begynte å lure litt med tanke på at man kan spise mye mer karbohydrater.

Det står kanskje noe om dette i innlegget som jeg ikke fikk med meg, men lurer iallefall likevel.

karboslutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Andersen Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 11:54   #113
Kamilla
Medlem
 
Kamilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 179
Kamilla er på en erverdig vei

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Hvordan er Fedon rent kolestrolmessig? Har litt for høyt kolestrol, og må kanskje endre diett etterhvert, siden jeg muligens har en blodsykdom, og derfor ikke kan få i meg så mye fett.

Kamilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 15:25   #114
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Jeg drikker ikke melk, så jeg vet ikke om den er fy-fy, men det er uansett ikke anbefalt å drikke så mye malk, for det er melkesukker i den som spaltes til glucose (sukker) og galaktose, så den har nok ganske høy GI. kefir er greiere. der er det ikke så mye melkesukker

4 kopper kaffe om dagen-med melk-hvilken melketype bør jeg velge da, tro?

Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 10:38   #115
trond67
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 9
trond67 er på en erverdig vei

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Siden jeg nå har gått ned ca det jeg ville på mild ketose diett tror jeg nå at jeg vil vedlikeholde vekt og kropp med fedonŽs filosofi.
Synns den ser veldig balansert og fornuftig ut

__________________


trond67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Egenkomponert for det meste Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:23   #116
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

hvilken melk er ok på fedon? soyamelk er vel det beste alternativet?

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:39   #117
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

soyamelk er vel det beste alternativet?

Soyamelk er aldri et godt alternativ Pga hormonpåvirkningen. Fedon tillater max ett glass extra lett melk pr dag.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:44   #118
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Tenker du da til å ha på frokostblanding og i te/kaffe? Da kan du bruke det du foretrekker. Men å bruke melk som ren drikke er ikke noe Lindberg anbefaler.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:48   #119
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Soyamelk er aldri et godt alternativ Pga hormonpåvirkningen. Fedon tillater max ett glass extra lett melk pr dag.

Det er vel ikke noe Fedon sier, at soyamelk ikke anbefales?

Moderate mengder soyamelk er nok ikke skadelig om man ikke har hormonproblemer. Soya kalles ofte et tveegget sverd, for det har positive egenskaper, men også negative. Vanlig melk og meieriprodukter påvirker også hormonene i kroppen, i tillegg til at mange er mer eller mindre intolerante, så jeg ville ikke automatisk anbefale kumelk fremfor soya (egentlig ingen av delene, men det faller litt utenfor rammene her).


Sist redigert av Huldr : 21-03-11 kl 00:47.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:49   #120
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Tenker du da til å ha på frokostblanding og i te/kaffe? Da kan du bruke det du foretrekker. Men å bruke melk som ren drikke er ikke noe Lindberg anbefaler.

tenkte på fedon frokostblandingen. men han anbefaler jo biola og cultura. er ikke disse proppfulle med sukker?

og kan man spise fete produkter på dr.lindsberg sin diett? slik som på ketolyse. er seterrømme og fete oster ok?

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:56   #121
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

tenkte på fedon frokostblandingen. men han anbefaler jo biola og cultura. er ikke disse proppfulle med sukker?

og kan man spise fete produkter på dr.lindsberg sin diett? slik som på ketolyse. er seterrømme og fete oster ok?

Jeg er ikke sikker, tror ikke det er sukker i Cultura? Biola har vel litt sukker, men Fedon er mer opptatt av glykemisk indeks/glykemisk belastning enn å totalt unngå sukker, så hvis han anbefaler det er det nok ok. Og i syrnede melkeprodukter er melkesukkeret omdannet av melkesyrebakterier. Grunnen til at han anbefaler akkurat disse er nok at de er tilsatt melkesyrebakterier, som er bra for magen, i tillegg til at de syrnede meieriproduktene er lettere å fordøye enn vanlige usyrnede.

Han anbefaler vel fortsatt magre melkeprodukter, så vidt jeg vet. Når man spiser mer karbohydrater bør man ikke spise like mye fett. Du må på en måte velge mellom liberale mengder karber og liberale mengder fett . Selv om man ikke teller kalorier, så vil et høyt fettinntak fort føre deg over det du trenger av kalorier, og da kan du faktisk ende med å legge på deg.


Sist redigert av Huldr : 20-03-11 kl 23:14.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 23:06   #122
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

ok, men kan jeg ikke ha f.eks fetaost i salaten? kun rent kjøtt, ikke bacon og avocado?

dere på fedon, har dere vanlig lettmelk til fedonfrokostblanding?

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 23:07   #123
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Kanskje du finner litt inspirasjon her? Fedons oppskriftsarkiv...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 23:12   #124
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

ok, men kan jeg ikke ha f.eks fetaost i salaten? kun rent kjøtt, ikke bacon og avocado?

dere på fedon, har dere vanlig lettmelk til fedonfrokostblanding?

Du, du må nesten lese boka altså . Det er ganske mye info å sette seg inn i, og det er viktig å skjønne grunnlaget for det du gjør. Det er vel få her inne som kan alle detaljer i et Lindbergkosthold.

Men så vidt jeg vet er ikke noe av det du nevner her forbudt. Hos Fedon handler det mer om balanse mellom forskjellige matvarer, så du kan bruke litt, men ikke gå helt over bord med noe. Unntatt grønnsaker da, det kan du spise så mye du vil av (med visse unntak som gulrot). Du bør begrense kornprodukter til ett måltid pr dag.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 23:12   #125
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Startråd for dr. Lindbergs kosthold

Ashley: Jeg sier igjen, les boken til Fedon: "Slank og frisk med kost i balanse". Der vil du få svar på det du lurer på. Du kan ikke forvente å få kastet alt i fanget ditt heller, litt egeninnsats må til I mellomtiden kan du finne inspirasjon i oppskriftsarkivet som Charlott linket til, og det skal også finnes en tråd i Lindbergforumet der Lindbergerne har skrevet inn hva de spiser i løpet av en dag. Og så er det selvsagt bare å spørre om det er noe du ikke skjønner. Men først og fremst: Les deg opp på filosofien.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nye dr. Lindbergs produkter MHM Dr Lindbergs 4 20-05-04 17:43
Vårt kosthold ser ut til å bli mer anerkjent Skorpia Lavkarbo generelt 3 23-02-04 22:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no