Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Sjokolade fra "SUKKERFRITT"

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-08-11, 09:57   #1
hippocampus
Medlem
 
hippocampus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 50
hippocampus er på en erverdig vei

Sjokolade fra "SUKKERFRITT"

Har noen prøvd denne?
den er jo genial denne kan man spise på indusjonsfasen tom. det er jo nesten ikke karbs i den pga sukkeralkoholene som kan trekkes fra!!
den er kjempe fin å lage div kaker ol av
noen får kansje mye flatulens av den pga maltitol men ikke alle.
ville bar informere om den for den er genial når suget for søtt blir stort.

__________________




Min Journal
hippocampus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter mitt hjerte og vekten selvfølgelig..... Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 10:05   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade fra "SUKKERFRITT"

Er nok svært mange som har prøvd den.

Og ganske mange som ikke bare får luft i magen, men også ekstreme magesmerter og hyppige turer til det lille rommet med hjerte på døren!

Flott når man MÅ ha noe, men det beste er å holde ut til søtsuget blir borte, sier de som skal ha greie på det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 11:53   #3
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Sjokolade fra "SUKKERFRITT"

Jeg spiser denne....daglig. Ikke mye, men en liten bit etter middag og noen småbiter om kvelden. Spiser jeg mer enn det begynner rumlinga i magen - akkurat som om det bobler og koker.....ikke særlig festlig når en prøver å sove.
Men jeg synes den er god!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 12:01   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade fra "SUKKERFRITT"

Min ydmyke mening er at dette er den vondeste sukkerfrie sjokoladen på markedet ... Smaker papplate, synes jeg da. Om jeg først skal ha sukkerfri sjokolade, kjøper jeg Cavaliér. Fåes kjøpt på helsekost, innvandrerbutikker, og noen få velassorterte dagligvarer. Ellers er ikke DeBron så verst, Cloetta (fåes kjøpt på Rema 1000) er helt ok. Cavaliér derimot, er nyyyyydelig!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 13:11   #5
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sjokolade fra "SUKKERFRITT"

jeg elsker den med mandler, men den er så vanskelig å få tak i. av cloetta og sukkerfritt, er sukkerfritt definitivt best. i små doser

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 13:50   #6
hippocampus
Medlem
 
hippocampus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 50
hippocampus er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade fra "SUKKERFRITT"

Har ikke funnet så mange sjokolader som man kan spise som er gode for å være helt ærlig syns jeg faktisk at sukkerfitt sin mørke sjokolade er bedre enn 70/80% sjokoladene man får kjøpt og den kan man spise så mye man vil av om det sklulle være så (man orker ikke så mye heller)

Jeg spiser ikke sjokolade hver dag (har ikke behov for det)men har det som lørdags/helge kos

Men smaken er som baken delt

__________________




Min Journal
hippocampus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter mitt hjerte og vekten selvfølgelig..... Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 14:40   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade fra "SUKKERFRITT"

Jeg blir grisedårlig av sukkerfritt-sjokoladene. Synes ikke de er gode på smak heller. Tåler litt bedre cavalier/cloetta. Litt.

Men som et apropos - ikke nødvendigvis en irettesettelse - Atkins induksjon har strenge regler og lister for lovlig mat, nettopp fordi det skal være et poeng å spise ren og ekte mat, og rense og avgifte kroppen så godt man kan. I alle fall 14 dager bør man ha uten noe "ekstra", såvidt jeg har forstått boka, og kan resonnere meg frem til selv. Greit å ikke henge seg opp i bare at noe er "lovlig" i antall karbohydrater - kan være ok å tenke litt over om man synes det man spiser virker til sin hensikt, eller ikke. Om man klarer 14 dager helt uten sånn tøysemat, så vil man ofte oppleve at man ikke lenger har noe "sug for søtt" å kjempe mot.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 14:44   #8
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Sjokolade fra "SUKKERFRITT"

All maltitolen er trukket fra men sannheten er at halvparten opptaes. Og det er karbohydrater i maltitol.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sjokolade og kokos "draperte" jordbær ♥ Gerd Kake/dessert og snacks 3 05-06-11 00:36
Har spist litt "mye" sjokolade i det siste... men... Etherena Ketolysekuren 2 08-11-10 23:41
"Håndlaget sjokolade brudd mørk 90%" Minusnoenkg Ketolysekuren 0 07-08-10 20:58
Vanskelig å få "sunn" sjokolade ut på markedet? pijussau Lavkarbo generelt 17 28-02-10 11:51
sjokolade og snop fra "sukkerfritt" (virginias) cilemora Ketolysekuren 3 11-10-07 19:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no