Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easylife

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-12, 19:18   #1
April
Juniormedlem
 
April sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 47
Innlegg: 10
April er på en erverdig vei

Easylife

Er det noen her som går på Easylife? Jeg har nettopp begynt, og tenker å gå over på et lavkarbo kosthold etterhvert. Hadde vært fint å hatt noen å dele erfaringer med

__________________


April er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife-> Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 19:41   #2
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Easylife

Jeg gikk på easylife. Det er vel di mest bortkasta pengene jeg har brukt. Joda, sulta meg ned på shakes i begynnelsen, kom vel ned 7 kg, men gikk jo rett opp igjen når jeg begynte å introdusere vanlig mat igjen....kroppen går jo rett i sult/sjokk modus.. Ville heller anbefalt deg å gå på streng lavkarbo. Det har jeg hatt stor suksess med så langt Men sikkert noen her inne med gode erfaringer og!!

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 21:13   #3
April
Juniormedlem
 
April sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 47
Innlegg: 10
April er på en erverdig vei

Sv: Easylife

Albatross, kom du ikke i ketose da siden du var sulten? Og hvor lenge gikk du på pulver før du innførte mat?
Jeg var lenge skeptisk til Easylife pga pulver, men da jeg fikk høre at man gikk i ketose på pulveret ble jeg litt mer interessert siden jeg har vært i ketose før og liker den følelsen av å ikke være sulten. Det viktigste for meg akkurat nå er uansett dette med gruppetimer, oppfølging og ikke minst å lære meg gode treningsvaner Jeg gikk for noen år siden på ketolyse, men har ikke klart å komme meg inn igjen på det. Jeg håper å komme tilbake på lavkarbokosthold etter dette. Jeg ser på dette som en mulighet til å nullstille meg og starte på nytt mtp mat..

__________________


April er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife-> Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 22:30   #4
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Easylife

På den tiden visste jeg ikke hva ketose var, men jeg var konstant slapp og sulten men gjordet nøyaktig som jeg skulle ifølge "oppskriften". Men i mitt hodet er det også totalt feil å sulte seg ned i vekt på milkshake,, enten det er kickstart eller hva man vil kalle det. JEG syntes hvertfall det var bortkasta tid og penger. Men om dette funker for deg er det jo supert

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 22:37   #5
April
Juniormedlem
 
April sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 47
Innlegg: 10
April er på en erverdig vei

Sv: Easylife

Tiden vil vise Jeg har første dagen i dag, så får vi se.. Det er jo sikkert ikke for alle, men jeg er iallefall innstilt på å gi det en real sjangs når jeg først har meldt meg på

__________________


April er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife-> Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 22:38   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easylife

Det er fullt mulig å sulte seg til ketose også. Det handler jo kun om at ikke kroppen har nok karbohydrater til energi. Om man ikke erstatter det med fett vil man sulte. Og kroppen vil sannsynligvis gå i sparemodus.....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 21:40   #7
Gitte1234
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 2
Gitte1234 er på en erverdig vei

Sv: Easylife

Hei!

Jeg har nettopp begynt på easylife. Det er 3. dagen min i dag og jeg har ikke vært veldig sulten i dag så jeg tror jeg er kommet i ketose. Skal måle det etterpå. Ellers så synes jeg det har gått fint til nå. Jeg må nok holde på en stund fordi jeg har mye å ta av.

Gitte1234 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 22:38   #8
Notabella
Medlem
 
Notabella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Aksdal
Alder: 33
Innlegg: 124
Notabella er på en erverdig vei

Sv: Easylife

Du har nok missforstått litt om du tror at det å være i ketos = ikke sult.
Grunnen til en slipper å gå sulten ved å være i ketose når en spiser lavkarbo er pga en spiser en del fett og bare spiser når en er sulten og til en er mett. Det er det som gjør at en slipper å gå sulten.

Men med fettfattigkosthold så blir en ofte sulten desverre og går som regel opp igjen, da en sultes ned i vekt.

Men det er bare å prøve..

__________________

Bloggen
Notabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 14-40 kh til dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easylife gulrotklara Andre dietter 4 06-10-11 16:20
Easylife bjoekr Mer enn 30 kg overvekt 123 21-03-11 19:59
Easylife ROTTA Spørsmål og svar 2 27-05-10 10:33
EasyLife're - se her Fedonisten Andre dietter 17 25-05-10 01:35
EasyLife Mdarling Generell diskusjon 2 09-06-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no