Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Røyker dere?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-12-06, 23:31   #51
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

Signerer innlegget til Lise

vi skal være ydmyke ovenfor hverandre. Vi vet aldri hva som fører til folks reaksjoner..

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 06-12-06, 01:35   #52
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Røyker dere?

Har lest gjennom hele diskusjonstråden, og sitter her å tenker at det er godt at det er så mange fornuftige mennesker her inne som ikke lar seg provosere.

Jeg begynte å røyke når jeg var 15 år, sluttet da jeg ble gravid for 3 og 1/2 år siden. Begynte på igjen da jeg begynte på jobb etter svangerskaps permisjonen. Det var da jeg skjønte at jeg var psykisk avhengig av røyk. Taklet ikke å komme tilbake på jobb uten å røyke..

Jeg leste slutt å røyke boka av Carr en natt i februar. Sluttet den natten. Holdt meg til i sommer da jeg dro på jentetur til Budapest... Tar meg nå en røyk i bestemte situasjoner og sammen med bestemte mennesker. Røyker i gjennomsnitt 1 røyk i uka.. Hvorfor jeg røyker?? Ja si det.. Det er godt da.. Av en eller annen merkelig grunn..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-12-06, 09:09   #53
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

jeg signerer også lise. godt å se at noen som ikke røyker, eller omfavner uvanen på noen måte kan vise refleksjon.
og til deg jedi, selv om man mange ganger skulle ønske at verden var akkurat så svart hvit, så er den svært svært sjelden det.
jeg håper bare du var full når du skrev innleggene dine.

ellers ønsker jeg alle en fin dag, røykere, soltilbedere, sukkeravhengige, junkier, alkiser, neglebitere, anorektikere, shoppere, nesepellere, strikkere og alle andre addictives. og selvfølgelig et ekstra o'hoy til dere lytefrie og perfekte mennesker der ute. hils hjem til moderskipet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-12-06, 09:33   #54
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.

MEN jeg er ikke jente, og er fullt klar over at vi er forskjellige.
Utrolig forskjellige. Å sette fokus på uvesentlige ting, er jo jenters nummer 1. De kan jo vispe opp en orkan fra et lite vindpust.

Jøss... at du ikke er jente er ikke din skyld, men at du er så nedlatende kan du faktisk gjøre noe med

Sluttet å røyke i juni 2002 etter ett besøk hos en engelsk hypnotisør. Om du spør min sønn på snart 10 så tar han all æren for røykeslutten

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
Gammel 06-12-06, 09:38   #55
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jøss... at du ikke er jente er ikke din skyld, men at du er så nedlatende kan du faktisk gjøre noe med

har noen av dere gutta noen gang fundert over hvorfor dere har brystvorter?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-12-06, 09:39   #56
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

jeg signerer også lise. godt å se at noen som ikke røyker, eller omfavner uvanen på noen måte kan vise refleksjon.
og til deg jedi, selv om man mange ganger skulle ønske at verden var akkurat så svart hvit, så er den svært svært sjelden det.
jeg håper bare du var full når du skrev innleggene dine.

ellers ønsker jeg alle en fin dag, røykere, soltilbedere, sukkeravhengige, junkier, alkiser, neglebitere, anorektikere, shoppere, nesepellere, strikkere og alle andre addictives. og selvfølgelig et ekstra o'hoy til dere lytefrie og perfekte mennesker der ute. hils hjem til moderskipet.


*applaus*

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 06-12-06, 09:41   #57
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Bravo, Lise


Jeg signerer også innlegget til Lise!

 
Gammel 06-12-06, 09:57   #58
Klumpe
Medlem
 
Klumpe sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 73
Klumpe er ny på veien

Sv: røyker dere?

røyker så og si hver helg. er en psykisk avhengighet, for blir nesten sugen på røyk bare fodi jeg vet at det er fredag og da har jeg "lov".
før røyka jeg fast 20 om dagen.. ikke bra noen av delene.

men synes folk skal få røyke/ ikke røyke som de vil, er deres sak så lenge det ikke går ut over andre.

synes jeg!

Klumpe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo
Gammel 06-12-06, 11:14   #59
JEDI
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Røyker dere?

Christ.
det er så mye redicolous innlegg her nå, at halve kunne vært nok.

At verden er sort hvitt er det ingen som har påstått.
Det betyr ikke derfor at man skal hele tiden unnskylde sin egen eksistanse,
du er blitt satt på denne jorden og alle er utrustet med forskjellige ting.
Tror dere alle "vellykkede" folk i verden, har fått alt servert på sølvfat?
Det er andre enn dere som har det tøft, og kanskje tøffere enn dere selv, MEN de sitter ikke inne å syndes synd på seg selv.

og jeg har endel til overs for det motsatte kjønn.
Har ei jeg elsker over alt på jord,
men det er ikke dermed sagt at jeg ikke blir frustrert over at hun henger seg opp i uvesentlige ting .

 
Gammel 06-12-06, 11:34   #60
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Røyker dere?

Jedi, jeg synes du virker veldig bastant!
Jeg er sykepleier, holder på med videreutdanning innen psykiatri....
og gjennom jobb, og også livet generelt, har jeg erfart, at selv de mest innsiktsfulle og "flinke" kan ha sin akilleshæl.

Jeg tror du burde lese/studere mere om menneskets psyke, slik den ER, ikke slik det burde være.....

Og tro meg, man "frelser" ingen, ved å nærmest angripe. Du er muligens en sterk(?) person, men du fremstår lite innsiktsfull, og svært upedagogisk (om du forstår hva jeg mener, -at du ønsker informere/hjelpe)

Og, ps, -jeg er ikkerøyker, og til dels antirøyker. Men dog ikke dømmende.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening
Gammel 06-12-06, 11:47   #61
JEDI
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Røyker dere?

Det eneste jeg er bastant på er at folk undervurderer seg selv, uansett.
De er sin egen største fiende.

Å hele tiden unnskylde seg selv med at man har det så tøft, er feil.
Fordi det finnest utrolig mange folk som har det tøffere, men som velger å skifte fokus og gå videre.

sure, jeg har akilleshæl, men jeg ruller meg ikke over på ryggen og legger beina i været av den grunn.
Jeg synes ikke synd på meg selv, og synes ikke heller andre skal gjøre det!

Du kan kalle meg hvor upedagogisk du bare vil,
men av og til trenger folk direkte tale. Skal vel sies at det ikke er min thesis å få dette forumet røykfritt, men dog.

 
Gammel 06-12-06, 11:50   #62
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

jeg kan ikke si i snakkende stund at jeg har det særlig tøft, jeg anser meg selv som relativt vellykket i funskjon av at jeg får til det jeg vil oppnå, og takler motgang bra. og jeg har aldri, aldi unnskyldt min eksistens, men derimot tatt den plassen jeg fortjener. dessuten har jeg respekt og ydmykhet i forhold til mine medmennesker.
likevel røyker jeg, og liker det, rart hva?

du står ganske alene i dine påstander, jedi. allikvel fortsetter du å fornærme når folk setter dine underlige argumenter på prøve. kanskje slutte mens leken er god?
jeg tror heller ikke at du kjenner noen som røyker, når du sidestiller dem på alle måter i forhold til folk som ikke gjør det.
for min del blir dette mitt siste innlegg her i tråden. jeg synes også at dette begynner å bli temmelig "redicolous". men det har lite med diskusjonen generelt å gjøre.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-12-06, 11:56   #63
JEDI
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Røyker dere?

så hvis du kunne våkne opp imorgen og være røykfri, så hadde du takket nei?

 
Gammel 06-12-06, 12:41   #64
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

Det er faktisk ikke alle røykere som ønsker å slutte, det er ikke alle overvektige som ønsker å slanke seg. Folk har forskjellige motiver for å ta de valgene de tar, og fortjener respekt for den de er og valgene sine.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 06-12-06, 19:34   #65
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.

Christ.
det er så mye redicolous innlegg her nå, at halve kunne vært nok.

Jeg vil ikke bruke tid og energi på denne diskusjonen - har allerede bedt om en smule saklighet. For døve ører/blinde øyne visstnok.... men dog.

Hvis man må bruke utenlanske ord for å få frem et poeng er det også greitt, men da er det jo en fordel at ordet er forståelig. Jeg skjønner ikke helt hva "redicolous" betyr - ordet finnes ikke i mine ordbøker. Er det r i d i c u l o u s du mener, oversatt til latterlig ?

Sorry - kunne ikke dy meg ......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 06-12-06, 19:36   #66
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Hvis man må bruke utenlanske ord for å få frem et poeng er det også greitt, men da er det jo en fordel at ordet er forståelig. Jeg skjønner ikke helt hva "redicolous" betyr - ordet finnes ikke i mine ordbøker. Er det r i d i c u l o u s du mener, oversatt til latterlig ?

Sorry - kunne ikke dy meg ......

hihi

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 06-12-06, 20:44   #67
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

*applaus*

Signerer den!
Jævlig bra

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-12-06, 20:46   #68
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.

Christ.
det er så mye redicolous innlegg her nå, at halve kunne vært nok.

At verden er sort hvitt er det ingen som har påstått.
Det betyr ikke derfor at man skal hele tiden unnskylde sin egen eksistanse,
du er blitt satt på denne jorden og alle er utrustet med forskjellige ting.
Tror dere alle "vellykkede" folk i verden, har fått alt servert på sølvfat?
Det er andre enn dere som har det tøft, og kanskje tøffere enn dere selv, MEN de sitter ikke inne å syndes synd på seg selv.

og jeg har endel til overs for det motsatte kjønn.
Har ei jeg elsker over alt på jord,
men det er ikke dermed sagt at jeg ikke blir frustrert over at hun henger seg opp i uvesentlige ting .

kanskje dere henger dere opp i ting vi synes er uvesentlige og?..
Vi tenker og fungerer forskjellig..sånn er det...
Og om noen av innleggene er på trynet, vil jeg våge å påstå at det er dine......
Sorry mate....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-12-06, 20:47   #69
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Jeg vil ikke bruke tid og energi på denne diskusjonen - har allerede bedt om en smule saklighet. For døve ører/blinde øyne visstnok.... men dog.

Hvis man må bruke utenlanske ord for å få frem et poeng er det også greitt, men da er det jo en fordel at ordet er forståelig. Jeg skjønner ikke helt hva "redicolous" betyr - ordet finnes ikke i mine ordbøker. Er det r i d i c u l o u s du mener, oversatt til latterlig ?

Sorry - kunne ikke dy meg ......

*Fnis* Du sa det jeg tenkte ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 06-12-06, 20:48   #70
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

Ny tråd til deg Jedi:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11065


__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 06-12-06, 20:50   #71
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Røyker dere?

Det eneste jeg er bastant på er at folk undervurderer seg selv, uansett.
De er sin egen største fiende.

Å hele tiden unnskylde seg selv med at man har det så tøft, er feil.

HVEM gjør det?..?

Fordi det finnest utrolig mange folk som har det tøffere, men som velger å skifte fokus og gå videre.

Finnes mange problemer her i verden, men merkelig nok, er det de som angår enn selv, som virker størst....Go figure..!

sure, jeg har akilleshæl, men jeg ruller meg ikke over på ryggen og legger beina i været av den grunn.
Jeg synes ikke synd på meg selv, og synes ikke heller andre skal gjøre det!

Lurer veldig på hvem her inne som synes så ufattelig synd på seg selv jeg?....

Du kan kalle meg hvor upedagogisk du bare vil,
men av og til trenger folk direkte tale. Skal vel sies at det ikke er min thesis å få dette forumet røykfritt, men dog.

Behov for direkte tale?..Excuse me?....
Jeg er et voksent menneske, som tar mine egne valg..Gode/dårlige, men allikevel mine...
Å begynne å oppdra meg nå, er litt i seneste laget....

Skal jeg hjelpe deg med bjelken i øyet sier du?....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-12-06, 20:50   #72
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

Også vil jeg gjerne minne dere på at vi gjerne ser at diskusjonene foregår på sak og ikke person (i kraft av å være admin, - noe også Nille er!).

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 06-12-06, 20:58   #73
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Røyker dere?

Jeg måtte svare på tiltale, så om denne var mynta på meg, beklager jeg det..
Dette blir rett og slett bare for dumt...Egentlig ikke så mye mer å si enn det..Spørsmålet i denne tråden, var "røyker dere?"....
Det har kanskje tatt litt av......

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-12-06, 22:36   #74
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

Tror ikke det gjaldt deg, Hyper

Ja, det er dumt å gå til usakligheter, men noen ganger legger folk opp til det. Det er noe som heter å lage ris til egen bak

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 07-12-06, 09:49   #75
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Røyker dere?

Sitat:

"Et japansk forskerteam mener de har funnet et gen som er grunnen til at noen blir storrøykere."

http://www.side2.no/helse/article827028.ece

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
vektnedgang og selvfølelse firth Mer enn 30 kg overvekt 55 24-07-06 13:43
Mange av dere er på ville veier flap Lavkarbo generelt 75 29-01-06 05:33
Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her: Iset Lavkarbo generelt 4 11-12-05 03:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no