Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Oppskrift med geitost?

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-03-08, 13:36   #1
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Oppskrift med geitost?

Har i dag fått minst 2 kilo geitost fra et lokalt meieri (fått ja, ikke kjøpt). Vil tippe det er ca en kilo med vellagret, lys geitost. Jeg er ikke så begeistret for den skarpe smaken, men tenker kanskje det kan brukes i middagsretter eventuelt?

Har en kilo med noe krydret ost også, litt usikker på hva det er, skal åpne den når mannen kommer hjem i dag.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 13:51   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrift med geitost?

Er det ala fetaost? Det er godt på pizza med spekeskinke Og lag en salat av tomater, ost, løk, agurk og olivenolje. DET er godt det!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 23:25   #3
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrift med geitost?

Vet ikke helt om geitost i det hele tatt passer min gane, men på pizza? Eh... *sær*

Har funnet oppskrift på mat-ostekake, med geitost i! Skal prøve den!

Men, det jeg lurer på da, er hva jeg skal bruke til paideig? Oppskriften sier smør og kavring, men det passer jo ikke så bra. Kanskje lage en grov variant av lappene, og forsteke den litt??

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 23:30   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrift med geitost?

Hvit geitost er fantastisk som smeltet snacks. Smakte noe Chevrè-greier i London for noen år siden, da ble vi servert denne geitosten i "fiskepinne-størrelse" og den var halvsmeltet og smakte nydelig. Rett og slett bare som snack. Men nå vet jeg ikke hvilken geitost du har da, det finnes visstnok nange typer og alle er vel ikke like gode å smelte.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 23:31   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrift med geitost?

Fant oppskrift her, men jeg fikk ikke brødskive med da jeg ble servert dette (og da passer det jo bra på lavkarbo):

http://www.aperitif.no/index.db2?id=7260

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Steinalderkost/Lavkarbokost/Høyfettkost/optimal ernæring cozymum Kostholdsfilosofier 1 17-11-07 17:14
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 18:04
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 15:20
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 20:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no