Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse på lavbudsjett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-10-10, 15:08   #1
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill
Question

Ketolyse på lavbudsjett

etter å ha gått på ketolyse i 2 mndr må jeg innrømme at jeg syns det tar litt ekstra fra familiebudgetet å handle denne type maten til meg selv. Økonomien i familien er meget dårlig: jeg er student (uten stipend for øyeblikket) og gubben har ganske lav inntekt. Har dere noen gode tips til rimelge løsninger for ketolysemat? og kostitlskud? har ennå ikke klart å få kjøpt inn disse vitaminer/mineraler pillene som anbefalles på ketolyse for det koster jo over 200 kr pr. boks og man må jo ha 2 forskjellige. Det er altså en halvukes matbudget til familein. Finnes det ikke noen gode og rimelige kostitlskudd? Og andre ting som f.eks. cocos olje? har noen bestilt fra nett? ser jo at det koster under halvparten av det cocosa koster på helsekosten. Bakemiks? Sojaproteiner? finnes det noen rimeligere alternativer på nett kanskje?
Håper noen har noen tips å komme med takk!

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 15:17   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på lav budget.

Kjøp kjøtt/fisk/kylling/ost på tilbud, eller butikkenes eget merke. Rema har Landlord, og Kiwi har First Price.
Frosne grønnsaker er fint å bruke. (Det påstås at frosne grønnsaker har mer vitaminer/næring enn ferske. Har lest det her inen et sted)

Det er 3 forskjellige ketolysetabletter, hver boks varer i 7 uker, og prisen man betaler er ca 53 kr. pr uke for alle sammen.
Skal jeg handle tilsvarende på helsekost/apotek, blir det MYE dyrere
Cocosa olje bruker jeg ikke.
Bruker kaldpressede oljer, oliven og raps.

Man trenger ikke hverken bakemixer eller soyaproteiner. Man kan leve godt uten det, og heller basere kostholdet på rein mat.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 18:22   #3
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse på lav budget.

Jeg handler også billigmerker, egg i 18pakk fra Kiwi og kjøtt og fisk fra Landlord og First Price. Kjøper også mye frossengrønnsaker. For å drøye budsjettet og forenkle lunsjen bruker jeg å lage tekaker(se på bloggen til lena beatrice, jeg er helt håpløs på å legge ut linker), de spiser jeg som vanlig rundstykke med pålegg. Og så har jeg innført en suppemiddag i uka, og der er faktisk hjemmelaget med fløte osv som regel billigere enn pose.

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 18:33   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på lav budget.

Jeg går ALLTID på nettet hver mandags morgen for å sjekke hva slags tilbud de kjedene som er i nærheten av der jeg bor har.

Jeg kan utmerket godt forstå at mat blir dyrt hvis man IKKE undersøker tilbudene først. Etter at jeg begynte for fullt å undersøke tilbudene samt bli bevisst på hva jeg trengte er lavkarbo blitt BILLIGERE enn annen mat. De andre i heimen spiser det jeg kjøper.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 19:24   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Vi sliter også litt med økonomien nå som jeg er på AAP og ingen kan påstå at jeg tok gubben for pengene!

Som Kanutten følger jeg godt med på tilbud rundt om og også utløpsdatoer når jeg først er i butikken! Er så heldig å ha en Rema- butikk 100m unna som er kjempegreie til å ha ting på halv pris dagen før/den dagen det går ut på dato! Har fryseren full(og da mener jeg full) av nakke- og svinekoteletter, laks og kyllingkjøttdeig kjøpt til halv pris!

Det er flere tråder her inne med tips til hvordan man kan leve billig(ere) på lavkarbo/ketolyse!

Er så blakk!
Hvor er ting billigst?
Dyrt
Student/økonomi

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 19:26   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Har fryseren full(og da mener jeg full) av nakke- og svinekoteletter, laks og kyllingkjøttdeig kjøpt til halv pris!

Samme her! Vi sparer MYE på det!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 19:35   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Samme her! Vi sparer MYE på det!

Er så digg!
Og Kiwi borti her setter frem en kurv med halvpris- varer hver lørdag kveld. Er man heldig, kan man finne mye der også! Gubben kom så stolt hjem med de flotte svinekotelettene sist lørdag! I går var det tomt da jeg kom, men....
Hadde aldri kunne spise så mye rent kjøtt om det ikke hadde vært for fine Remaen min!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 20:17   #8
sæterjenta
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 170
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Kommer ikke fram hvor du bor her, men om du bor nærme grensa til Sverige så er det penger å spare. Har ikke sjekket ut vitaminene som er annbefalt, men vil tro at de har tilsvarende eller bedre til mindre penger, og ikke minst mye mat som er billigere enn hjemme. Forøvrig vet jeg om de som velger å bestille diverse kosttilskudd på nett også.

__________________



Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 20:39   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er så heldig å ha en Rema- butikk 100m unna som er kjempegreie til å ha ting på halv pris dagen før/den dagen det går ut på dato! Har fryseren full(og da mener jeg full) av nakke- og svinekoteletter, laks og kyllingkjøttdeig kjøpt til halv pris!

Vi kjøper også om vi kommer over varer til halv pris på grunn av at de går ut på dato samme dag eller påfølgende. Kjøttet er jo pakket godt og holdbart lengre, og om man hiver det i fryseren holder det i alle fall en god stund. Dessuten har det bare godt av å mørne en stund så det er ikke dårlig om datoen går ut i dag.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 20:52   #10
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

<3 Coop X-tra. Greit, det er en del meter unna meg, men jeg prøver komme meg dit hver mandag (fast handledag) for å hamstre inn. Lever som student på minimalt i måneden, så sluker til meg alt jeg kommer over. Får tilsendt SPAR og coop-tilbudene på epost hver søndag kveld/mandags morgen, det er fint for planlegginga.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 22:51   #11
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Takk for tips så langt!
den som hadde Kiwi å handle på da, he-he. Har ikke det i byen.
ellers er jeg jo veldig flink til både budget plannlegging og handle på tilbud og rimelige varer. Bruker også å handle i Sverige når det høver slikt, klart det! men det er ikke akkurat nært og lønsomt mer når prisene der økte bra mye de siste årene så lønner det seg lite og ingen ting å kjøre i 3 timer en vei for å handle.
Tenkte bare om det er noen matvarer som er mer lurt å handle enn annet. og noen lure plasser ellers enn Kiwi

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 09:11   #12
sæterjenta
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 170
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Skriv opp en liste med den maten du handler mest av. Så går du å sjekker prisene på de forskjellige butikkene i nærheten. Du vil fort finne ut at noen varer er billigere en plass og andre er billigere andre plasser.

Ellers må jeg bare si meg enig med det som er skrevet før, følge med på tilbudene som kommer i posten og lusk litt i hyllene på jakt etter nedsatte varer.

Har du tilgang på en "innvandrerbutikk" så sjekk der hva de har. Ofte kan man få mye grønnsaker, krydder og hermetikk billigere der. Noen selger også kjøtt. Var innom en i forrige uke og la merke til at de bl.a hadde billigere varianter av Cocosa/kokosfett. Kvaliteten vet jeg ikke noe om.

__________________



Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 10:51   #13
Nemii
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Kosttilskudd selges mye billigere i Sverige. Shopping4net.com/no selger mye billigere (og en del sterkere) kosttilskudd enn her, frakten er vel 8 kr pr pakke eller no, dvs. ingenting

__________________


Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 12:19   #14
Tiilda 24
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 25
Tiilda 24 er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Jeg opplever egentlig ikke at det koster mer å leve lavkarbo for jeg bruker ikke bakemixer eller slikt. Bare rent kjøtt/fisk (Fryst), grønnsaker, egg og meieriprodukter (smør, ost, fløte osv). Tidligere brukte jeg store mengder penger på snacks, kaker og godis. Så de pengene bruker jeg nå til sunn og god mat

Å så SJEKK tilbudsavisene Jeg er helt sluttet å handle bare på en fast butikk. F. eks så handler jeg egg privat (100 egg for 150 kr), bacon å mye kjøtt på rema, kylling på ica osv. Tar litt mere tid, men jeg synes det er verdt det Å så handle inn en gang per. uke. Harrytur til Sverige for å kjøpe ost å kjøtt er også bra

Tiilda 24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 13:35   #15
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

http://www.vg.no/mat-og-drikke/artik...p?artid=173702

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 21:06   #16
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Jeg spurte etter dypfryst first price kyllingfilet idag på kiwi. Det var tomt og pleide være det. Ikke fordi det var så veldig populært bare men fordi hver butikk fikk så små forsyninger Jeg kjøpte fersk fra samme merke istedet. Ikke dårlig pris det heller. Prior er jo gærne når de priser. Landlord ost tittet jeg på. Jammen billig i forhold til Tine sin.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 13:16   #17
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

. Landlord ost tittet jeg på. Jammen billig i forhold til Tine sin.

landlord ost er billig, ja, men smaken er dereter. Ingen her i huset vil spise den og den smaker egentlig ikke mye av ost, he-he. Hva var det de sa? ikke alt som smelter er ost? Jeg bruker heller å mastre noen kilo ost i Sverige. Ellers så venter jeg i spenning på juletilbudene. Det bruker bestandig å være bilig edamer ost rundt juletider.

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 14:38   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

landlord ost er billig, ja, men smaken er dereter. Ingen her i huset vil spise den

Ingen her i huset som vil ha den på brødskiva, nei, men som gratinering, i salat eller på taco er det ingen som merker hvilken ost jeg bruker!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:56   #19
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Bra jeg leste dette nå fordi jeg tenkte kjøpe Landlords ost til uka til sønnen min. Er first price osten bedre? Jeg kjøpte Synnøve Findens med 16% fett ,den smaker ikke så bra, litt skarp på en negativ måte, men den med 10% fett derimot er god. Den er mildere i smaken og smaker ikke som samme ost i det hele tatt. Jeg liker olje med salt oppå osten så jeg bryr meg ikke om at den er mager.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:47   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Bra jeg leste dette nå fordi jeg tenkte kjøpe Landlords ost til uka til sønnen min. Er first price osten bedre? Jeg kjøpte Synnøve Findens med 16% fett ,den smaker ikke så bra, litt skarp på en negativ måte, men den med 10% fett derimot er god. Den er mildere i smaken og smaker ikke som samme ost i det hele tatt. Jeg liker olje med salt oppå osten så jeg bryr meg ikke om at den er mager.


Vi synes First Price sin er grei Synes Landlord sin smakter litt sånn rekelake..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:50   #21
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Billig ost kan du bruke i gratenger,omelett osv

Jeg kjøper masse i Sverige,men for de som ikke har mulighet lønner det seg å kjøpe inn grønnsaker (blomkål og brokkoli) og forvelle dem selv,så hive det i fryseren,da har man tilbehør til det meste av middager.

Jeg kjøper masse fløte i Sverige og fryser ned i isbitposer, knekker bare ut så mange jeg trenger til saus,suppe eller i formen til det jeg skal gratinere.Nå er fløten billig der og dyr her,men kanskje man kommer over tilbud eller fløte som går ut samme dagen ?

First price kyllingen er mye saftigere enn prior sin (også billigere) men om det er mye karbo i dem veit jeg ikke,har ikke dem nå,så får ikke sjekket....

"tørt" kjøtt kan du jo marinere med tyrkisk youghurt og masse godt krydder, bare å slenge i ovnen etterpå med litt "billig" ost på toppen

Nå blir det vel snart tilbud på medisterdeig (heter vel det ?) da kan du jo hamstre og lage masse medister kaker (hvis du har plass i fryseren da ?)

Sikkert masse annet du kan gjøre for å spare penger,men jeg er litt sliten i hodet nå ,og klarer ikke å tenke

Vi er 5 stykker som lever lavkarbo og hadde sikkert gått konk hvis vi måtte handle alt i Norge,veldig glad det er kort vei til nabo`n

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:59   #22
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Takk ,Nellie. Da gjør jeg et forsøk med den.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:03   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Den kan være ganske tørr da.. Sånn at svære biter faller av, om man skjærer med ostehøvel

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:14   #24
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

http://vgd.no/forbruker/mat-og-drikk...enn-det-dyrere

her er billig-ostene testet og first price osten kåret til like god som norvegia fra tine til tross for halve prisen.
http://www.klikk.no/mat/spise/article513171.ece

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 14:56   #25
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

hvem er det som selger first price?

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er ketolyse best? Og fungerer ketolyse for alle? pityriasis Ketolysekuren 4 07-08-10 11:49
OE på lavbudsjett- råd og tips for de med en noe slunken lommebok Ziggy Optimal Ernæring 60 10-01-09 01:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no