Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse på lavbudsjett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-10-10, 15:08   #1
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill
Question

Ketolyse på lavbudsjett

etter å ha gått på ketolyse i 2 mndr må jeg innrømme at jeg syns det tar litt ekstra fra familiebudgetet å handle denne type maten til meg selv. Økonomien i familien er meget dårlig: jeg er student (uten stipend for øyeblikket) og gubben har ganske lav inntekt. Har dere noen gode tips til rimelge løsninger for ketolysemat? og kostitlskud? har ennå ikke klart å få kjøpt inn disse vitaminer/mineraler pillene som anbefalles på ketolyse for det koster jo over 200 kr pr. boks og man må jo ha 2 forskjellige. Det er altså en halvukes matbudget til familein. Finnes det ikke noen gode og rimelige kostitlskudd? Og andre ting som f.eks. cocos olje? har noen bestilt fra nett? ser jo at det koster under halvparten av det cocosa koster på helsekosten. Bakemiks? Sojaproteiner? finnes det noen rimeligere alternativer på nett kanskje?
Håper noen har noen tips å komme med takk!

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 15:17   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på lav budget.