Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Fedon inn i varmen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-11-12, 20:44   #1
Slegg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 48
Slegg er på en erverdig vei

Fedon inn i varmen

http://www.dagbladet.no/2012/11/28/k...berg/24579783/

Slegg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: x Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 20:56   #2
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Fedon inn i varmen

Kjekt med positiv artikkel om Fedon

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 21:06   #3
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fedon inn i varmen

Det er hyggelig for Fedon!

Jeg var imidlertid så korttenkt at jeg begynte å lese kommentarene som står under artikkelen – dermed forsvant siste rest av det jeg hadde igjen av tiltro til menneskeheten.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 21:12   #4
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Fedon inn i varmen

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Det er hyggelig for Fedon!

Jeg var imidlertid så korttenkt at jeg begynte å lese kommentarene som står under artikkelen – dermed forsvant siste rest av det jeg hadde igjen av tiltro til menneskeheten.


-

Å aldri lese kommentarene på dagbladet.no er en god tommelfingerregel for å opprettholde en god psykisk helse, og ikke minst troen på menneskeheten

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 22:15   #5
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Fedon inn i varmen

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Å aldri lese kommentarene på dagbladet.no er en god tommelfingerregel for å opprettholde en god psykisk helse, og ikke minst troen på menneskeheten




Du DET tror jeg på, smart regel!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 00:27   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fedon inn i varmen

Sier som Kula, burde aldri lest kommentarene.

Fin artikkel dog!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 08:53   #7
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.185
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Fedon inn i varmen

Bra reportasje! Og de kommentarene jeg leste var så absolutt spiselige, kanskje noen har ryddet opp?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 11:54   #8
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fedon inn i varmen

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Bra reportasje! Og de kommentarene jeg leste var så absolutt spiselige, kanskje noen har ryddet opp?



Det var selvsagt ikke alt som var like tåpelig – noe var jo til og med fornuftig – men man kan jo lure på hvorfor noen har et behov for å ytre seg om noe man ikke har den fjerneste anelse om...

Slik som for eksempel:

Sitat:

Lav karbo er fint som en psykisk sykulus i hode. men mange som bruker lav karbo heller i seg veldig mye annet i løpet av dagen, ofte med veldig mye feil miks kan man føle seg veldig oppblåst av lav karbo og sukker holdig ting .



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 12:46   #9
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.185
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Fedon inn i varmen

Hvor fant du den der? Laaaangt nede på sida? Jeg har bladd tre sider nedover på kommentarene nå, uten å finne den. Men men, alltid mange mindre intelligente fjortisser som ytrer seg i slike kommentarfelt da. Ikke noe å bry seg om...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 13:28   #10
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Fedon inn i varmen

Fedon

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 13:43   #11
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Fedon inn i varmen

Synes Fedon har mye fornuftig å komme med jeg.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 19:10   #12
Slegg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 48
Slegg er på en erverdig vei

Sv: Fedon inn i varmen

Noen som har lest den siste boka?

Slegg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: x Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 16:13   #13
Slegg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 48
Slegg er på en erverdig vei

Sv: Fedon inn i varmen

ingen?

Slegg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: x Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sliter med å få i meg nok kh i varmen, spesielt fra grønnsaker Tufso86 Lavkarbo generelt 0 06-07-11 19:28
Orker ikke noe særlig mat i varmen mysil Ketolysekuren 26 06-06-11 17:47
Fedon H.J.E Dr Lindbergs 5 25-01-10 11:57
Ny bok av Fedon - og ei til ... Fedonisten Lavkarbobøker 7 23-09-08 11:20
Liten matlyst i varmen mam Lavkarbo generelt 3 07-06-07 12:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no