Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Fedon Lindberg-mat

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-05, 23:28   #1
Bodil
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 70
Innlegg: 4
Bodil er på en erverdig vei
Question

Fedon Lindberg-mat

Jeg vil gjerne følge lindberg kosten, og har nå handlet inn masse forskjellig. Problemet er at jeg i en kort lunch pause - ikke kan ta med varm mat - linser, bønner o.s v
finnes det lettere løsninger - et par egg og en salat, flytte frokostskiven til lunch - eller spise to skiver den dagen, både til frokost og lunch ,,,,med litt grønnsaker og frukt til???
Har andre gode løsninger til det vanskelige lunchmåltidet: det hadde vært fint om dere kunne hjelpe meg å gjøre dette så enkelt som mulig slik at jeg ikke sprekker før jeg har fått startet.

__________________
klem fra Bodil
Bodil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, blodtype, Grete Rode diett Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 23:31   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Ta med en stor, deilig salat med masse godt i. Eller stek en kyllingfilet eller to med litt godt tilbehør. Koteletter smaker godt også når de er kalde, eller en liten skive Lindbergbrød med kokt egg og ansjos?

Mulighetene er mange!

  Svar med sitat
Gammel 10-03-05, 21:59   #3
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Ta med en stor, deilig salat med masse godt i. Eller stek en kyllingfilet eller to med litt godt tilbehør. Koteletter smaker godt også når de er kalde, eller en liten skive Lindbergbrød med kokt egg og ansjos?

Mulighetene er mange!

har du kjøleskap på jobb? je synes det er godt å blande litt cottage cheese, 1 youplait og lindberg musli(evt 4 korn) og litt valnøtter i en bolle...

jeg spiser litt rugsprø og jeg med masse pålegg. Hjemmelaga tunfisksalat feks. Tunfisk, egg, majones og litt rømme og sitron. Bland sammen og ha på..

En kald omelett?

Nød; pølse u/brød..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 10-03-16, 15:03   #4
Ninamina
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2016
Innlegg: 1
Ninamina er på en erverdig vei

Sv: Fedin Lindberg mat

Jeg er i samme situasjon. Har funnet et lavkarbo proteinbrød fra Fedon som jeg liker veldig godt

Ninamina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon lindbeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dr. Fedon Lindberg-brød Nunne Mor Spørsmål og svar 8 04-05-11 11:12
Fra Ketolyse - Fedon Lindberg Ashley Dr Lindbergs 18 23-03-11 22:12
Til en som følger Fedon Lindberg! Atkinsmadde Spørsmål og svar 3 02-06-09 13:48
Fedon Lindberg is (for Atkins'ere?) siljel Lavkarbo generelt 9 18-11-05 12:14
Fedon Lindberg i utlandet? mofe Dr Lindbergs 1 13-03-05 10:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no