Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-12, 13:15   #1
solstråle1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 15
solstråle1 er på en erverdig vei

Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Hei

trenger litt råd så da tenkte jeg dette var riktig fora og spørre om råd. Begynte på Lindberg sin Eurodiett hos fastlegen for to uker siden. Er i fase 1 så spiser poseproduktene og noen grønnsaker. Ikke kjøtt og fisk enda før om to uker. Har sett på ulike blogger og folk raser ned i vekt i disse ukene, men det gjør ikke jeg. Er i ketose. På veing i går etter to uker hadde jeg tatt av 1,9 kg og det var tatt av i muskelmasse, dermed hadde fettprosenten økt. Argggg... Legen skjønte ingenting. Har en litt høy c-peptid på 790, men legen vil ikke gi noe medisiner for dette.... Råd mottas med takk

solstråle1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 13:19   #2
solstråle1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 15
solstråle1 er på en erverdig vei

Fedon-eurodiett og liten vektnedgang, Hjelp

Hei
Trenger litt råd så da tenkte jeg dette var riktig fora og spørre om råd. Begynte på Lindberg sin Eurodiett hos fastlegen for to uker siden. Er i fase 1 så spiser poseproduktene og noen grønnsaker. Ikke kjøtt og fisk enda før om to uker. Har sett på ulike blogger og folk raser ned i vekt i disse ukene, men det gjør ikke jeg. Er i ketose. På veiing i går hadde jeg tatt av 1,9 kg og det var tatt av i muskelmasse, dermed hadde fettprosenten økt. Argggg... Legen skjønte ingenting. Har en litt høy c-peptid på 790, men legen vil ikke gi noe medisiner for dette.... Råd mottas med takk

solstråle1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 13:20   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Hm - jeg vet ikke om jeg har et råd, men jeg kan dele min erfaring. Jeg ble satt på eurodiett en gang i tiden, og opplevde det samme som deg - det hadde omtrent ingen effekt. Jeg hadde en BMI litt over 30 den gangen, og gikk ikke ned mer enn 3-4 kilo på to måneder, og da gadd jeg rett og slett ikke mer. Den maten var for laber til at det var verd innsatsen. Men jeg var strikt mens jeg holdt på, altså.

Det gikk et par år og jeg pakket på meg enda mer overvekt, og så la jeg om kostholdet igjen, men med mat og ikke pulver. Altså vanlig ketogen lavkarbokost, ala ketolysekuren. DA fikk jeg god effekt, og jeg har ikke sett meg tilbake siden.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 13:24   #4
solstråle1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 15
solstråle1 er på en erverdig vei

Sv: eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Tusen takk for at du deler din erfaring. Er utrolig umotiverende og ikke gå ned i vekt når jeg gjør alt riktig... Får ta en ny prat med legene på mandag...

Lykke til videre til deg

solstråle1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 13:30   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Altså, du har gått ned nesten 2kg da, på to uker. Og du har bare holdt på i to uker. Noen av oss har kropper som trenger ukevis på en endring før de slipper noe, selv om de får kjempefå kalorier.

Jeg har ikke prøvd ED selv, men jeg vil tro at et godt råd i allefall er å holde ut i 6 uker til, slik at kroppen i det minst har fått 2 måneder på seg til å omstille seg.

Og ja, jeg skjønner godt du kan føle deg fortvila, men 2 uker er kjempekort tid å omstille seg på. Stå på litt til

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 13:32   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Slått sammen trådene.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 13:39   #7
solstråle1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 15
solstråle1 er på en erverdig vei

Sv: eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Hei Imse og tusen takk for respons. Det jeg egentlig ikke er fornøyd med er at det ikke er fettmasse jeg har gått ned, men bare muskelmasse. Dette mente legen skulle være umulig ettersom jeg er i Ketose.

Men ja, jeg skal fortsette noen måneder til

Igjen tusen takk

solstråle1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 13:42   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av solstråle1, her.

Hei Imse og tusen takk for respons. Det jeg egentlig ikke er fornøyd med er at det ikke er fettmasse jeg har gått ned, men bare muskelmasse. Dette mente legen skulle være umulig ettersom jeg er i Ketose.

Men ja, jeg skal fortsette noen måneder til

Igjen tusen takk

Ja, men det kan faktisk ta flere uker før man begynner å forbrenner noe særlig fett, det er helt normalt og ikke noe å få panikk for enda. Ketose er ikke alltid ensbetydende med at det forsvinner fett, selv om det kanskje vanligvis skjer når man spiser så uhorvelig lite som på ED.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 13:49   #9
solstråle1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 15
solstråle1 er på en erverdig vei

Sv: eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

så bra det visste jeg ikke Da er det enda håp Fikk litt panikk når legen ble så bekymret og sa jeg var uvanlig...

solstråle1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 18:25   #10
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Hei

Jeg begynte på ED for nesten 2 uker siden, noe som er min andre runde på ED. Startet også opp i september i fjor og holdt da på i 7 mnd, noe som resulterte i -23 kilo (skeiet desverre ut igjen - i 6 mnd). Før det hadde jeg prøvd ketogen kost et par ganger, noe som overhodet ikke fungerte på meg. ED fikk jeg derimot resultater på med en gang.

Vi er alle forskjellige, og må prøve oss litt fram før vi finner ut hva som fungerer for oss. Jeg er enig i at to uker er altfor kort tid til å se om det fungerer eller ikke, så jeg ville abolutt prøvd noen uker til.

Jeg synes ikke det er lite mat når man følger ED, jeg har tvert imot problemer med å få i meg alle 5 måltidene for dag i tillegg til alle grønnsakene. Heldigvis trenger man heller ikke å spise bare pulver mat. Jeg spiser både kjeks (bringebær) og bar (karamell, praliner eller sjokolade) og pasta daglig. Til uka skal jeg også bestille de nye rundstykkene.

Håper ED fungerer for deg også etterhvert Lykke til!

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 19:14   #11
solstråle1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 15
solstråle1 er på en erverdig vei

Sv: eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Hei Lille34

Tusen takk for tilbakemelding. Og ikke minst så flink du er og har vært

Jeg tror Eurodietten virker og tror den kan være riktig for min del, ble bare litt lite motivert når mannen min har gått ned 5-6 kilo på den tiden jeg har gått ned 1,6. Også skulle jeg gjerne visst om jeg går ned saktere ettersom jeg ligger på grensen til å være insulinresistent. Men allmennlegen vil ikke gi ut Glukophage mot dette før prøven er høyere. Så da får jeg bare fortsette og krangle meg nedover på vekten sakte, men forhåpentligvis sikkert

Maaaassse lykke til til deg

solstråle1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 19:28   #12
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Takk, takk

Jeg var insulinresistent, og for meg hadde det ingen betydning. Men igjen, vi er forskjellige. Et godt råd er å ikke gå på vekten. Om du stresser med dette, vil det gjerne slå negativt ut på vektnedgangen, da stress har den evnen. Spis masse grønnsaker, drikk mye vann, gå turer og vent med veiinga et par-tre uker. Spå på, dette greier du

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 20:20   #13
solstråle1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 15
solstråle1 er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Tusen takk

Kom gjerne med oppdateringer om hvordan det går med deg er utrolig motiverende å se at andre er flinke

solstråle1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 00:51   #14
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Hei, tror ikke det er så uvanlig å miste muskelmasse i begynnelsen på ED. Det er heller ikke så uvanlig å ikkegå ned masse med en gang. Noen kropper går rett i sparebluss og niholder på fettet. Det er kroppens forsvar, den er vant med å få masse mat, mens ED er både lav karbo og lav kalori.
Så bare stå på, fortsett. Det vil snart gi resultater. Når du kommer litt videre i dietten og kan begynne å trene, kan jeg anbefale styrketrening. Etter styrketreningen drikker du en av protein sakene. Rett etterpå.
Lykke til! Og les andres erfaringer med ed her inne!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 13:40   #15
solstråle1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 15
solstråle1 er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Hei Vibeke-67

Tusen takk for god informasjon. Håper det løsner snart. Skal ned ca 25 kg så håper det går nedover etterhvert.

Forsøker å trene et par ganger i uken, men skal prøve å øke dette med en økt når vi er over i fase to. Styrketrening var et veldig godt tips

solstråle1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 13:49   #16
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av solstråle1, her.

Hei Vibeke-67

Tusen takk for god informasjon. Håper det løsner snart. Skal ned ca 25 kg så håper det går nedover etterhvert.

Forsøker å trene et par ganger i uken, men skal prøve å øke dette med en økt når vi er over i fase to. Styrketrening var et veldig godt tips

Det var Trude Hetland som gav meg tipset med styrketrening og protein rett etterpå. Hun er lege på fredons klinikk i Bergen.
Det hjalp hos meg i alle fall!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 14:07   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Det er umulig å gå ned noe mer enn 0,5 til 1kg fett pr uke uansett hvilken metode man bruker. De overskytende kiloene mange raser ned i starten er derfor vann. At din mann har gått ned 6 kg på to uker betyr bare at han hadde MYE mer vann i kroppen da dere startet!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 15:26   #18
solstråle1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 15
solstråle1 er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Det var Trude Hetland som gav meg tipset med styrketrening og protein rett etterpå. Hun er lege på fredons klinikk i Bergen.
Det hjalp hos meg i alle fall!

Så bra, da skal jeg prøve det Tusen takk

solstråle1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 15:28   #19
solstråle1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 15
solstråle1 er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Hei Carisma

Tusen takk for info, det er godt og høre at det ikke er ekstremt lite og gå ned 1,9 på to uker.

Da er det håp

solstråle1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 17:32   #20
Entusiastisk
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 16
Entusiastisk er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er umulig å gå ned noe mer enn 0,5 til 1kg fett pr uke uansett hvilken metode man bruker. De overskytende kiloene mange raser ned i starten er derfor vann. At din mann har gått ned 6 kg på to uker betyr bare at han hadde MYE mer vann i kroppen da dere startet!

Hvor henter du det fra? Kan du backe det opp? Hvorfor skulle ikke det være mulig?

Entusiastisk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tror det blir LCHF... Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 17:42   #21
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Entusiastisk, her.

Hvor henter du det fra? Kan du backe det opp? Hvorfor skulle ikke det være mulig?

Vel - du kan klare 2kg pr uke forutsatt at man "spiser" 2000kcal i fett fra kroppen hver dag. (1 kg fett er ca 7000 kcal, om jeg ikke husker helt feil. )

Men siden kroppen gjør som den vil, og man gjerne spiser i tillegg vil man som Carisma sier "kun" gå ned 1/2-1kg ukentlig i forbrent fettmasse, som kvinne da. Som mann så regnes 2500 kcal som en gjennomsnittlig dagsrasjon.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 17:53   #22
Entusiastisk
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 16
Entusiastisk er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vel - du kan klare 2kg pr uke forutsatt at man "spiser" 2000kcal i fett fra kroppen hver dag. (1 kg fett er ca 7000 kcal, om jeg ikke husker helt feil. )

Men siden kroppen gjør som den vil, og man gjerne spiser i tillegg vil man som Carisma sier "kun" gå ned 1/2-1kg ukentlig i forbrent fettmasse, som kvinne da. Som mann så regnes 2500 kcal som en gjennomsnittlig dagsrasjon.


Og hva med kaloriene en forbrenner ved å trene? Noen som er i god form kan lett trene bort 1000 kcal om dagen med trening. På Eurodiet spiser man under 1000 kalorier om dagen, så der har man 2000 kalorier i minus hvis man er en normalt slank dame som har 2000 kalorioer som anbefalt dagsrasjon. Men en dame på 100 kg + har jo en grunnforbrenning på mye mer enn 2000 pr dag. Så selv uten trening kan man komme i 2000 i minus.

Entusiastisk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tror det blir LCHF... Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 22:26   #23
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Entusiastisk, her.

Og hva med kaloriene en forbrenner ved å trene? Noen som er i god form kan lett trene bort 1000 kcal om dagen med trening. På Eurodiet spiser man under 1000 kalorier om dagen, så der har man 2000 kalorier i minus hvis man er en normalt slank dame som har 2000 kalorioer som anbefalt dagsrasjon. Men en dame på 100 kg + har jo en grunnforbrenning på mye mer enn 2000 pr dag. Så selv uten trening kan man komme i 2000 i minus.

Selvfølgelig. Og går du i Antarktis, eller sitter i timevis i kaldt vann kan du forbrenne 6-7000 kalorier om dagen. Men jeg tok altså utgangspunkt i et A4-tilfelle.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 10:02   #24
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av solstråle1, her.

Tusen takk

Kom gjerne med oppdateringer om hvordan det går med deg er utrolig motiverende å se at andre er flinke


Vet ikke hvor flink jeg er, men gjør så godt jeg kan. ED er jo dyrt, og jeg ser at det kanskje var litt ugunstig å begynne like før jul når man har andre store utgifter. Pga går jeg tom for produkter innimellom, og blir gående et par dager å spe på med LCHF. Ikke ideelt, men sånn er det bare. Jeg får heller ikke gått turer, da jeg har ME og er inne i en dårlig periode nå. Men vekten går sakte men sikkert nedover I morgen er det 2 uker siden jeg startet, så da skal jeg på vekten og se hva resultatet har blitt på disse ukene.

Hvordan går det med deg?

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 12:17   #25
solstråle1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 15
solstråle1 er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten fase 1 og nesten ingen vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Vet ikke hvor flink jeg er, men gjør så godt jeg kan. ED er jo dyrt, og jeg ser at det kanskje var litt ugunstig å begynne like før jul når man har andre store utgifter. Pga går jeg tom for produkter innimellom, og blir gående et par dager å spe på med LCHF. Ikke ideelt, men sånn er det bare. Jeg får heller ikke gått turer, da jeg har ME og er inne i en dårlig periode nå. Men vekten går sakte men sikkert nedover I morgen er det 2 uker siden jeg startet, så da skal jeg på vekten og se hva resultatet har blitt på disse ukene.

Hvordan går det med deg?

Jeg synes du er kjempeflink ! Man kan ikke gjøre mer enn man kan utifra de forutsetninger man har. Ikke lett å ha ME, da er det liksom ikke så mye krefter å ta av til trening osv... Men stå på!

Jeg fikk snakket med en lege på Lindberg klinikken som gikk over blodprøvesvarene mine og mente jeg har lavt stoffskifte så hun skulle anbefale legen min om å gi meg Tyroksin så får vi se om det hjelper

solstråle1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, liten ektnedgang


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ingen vektnedgang Hellokitty0210 Spørsmål og svar 15 10-02-12 22:50
Ingen vektnedgang?! Lilli82 Lavkarbo generelt 11 19-12-11 16:24
Ingen form for dressing i fase 1? nasse1975 Eurodiett 1 24-05-11 22:10
Ingen vektnedgang søtejenta Spørsmål og svar 17 02-05-11 23:16
ingen vektnedgang! moea Lavkarbo generelt 15 30-05-06 14:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no