Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Hva slags resultater ga ED for deg?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-01-10, 10:28   #26
Ledestjerne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 49
Innlegg: 25
Ledestjerne er på en erverdig vei

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Opprinnelig lagt inn av ladybug85, her.

Ser ikke noen oppdateringer her i det siste så jeg tenkte å slenge på en,.

Har holdt på rett rundt 13 uker å har gått ned 24.5 kg så langt
Bare 20,5 igjen =)

Jøss!! Måtte berre inn og kommentere! Så mykje på 13 veker. Det er jo fantastisk!! Er det mogeleg! Eg gleder meg, hvis dette går an for fleire (meg )

GRATULERER!

__________________




Det løsner, smått om senn!
Ledestjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 10:38   #27
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Opprinnelig lagt inn av ladybug85, her.

Ser ikke noen oppdateringer her i det siste så jeg tenkte å slenge på en,.

Har holdt på rett rundt 13 uker å har gått ned 24.5 kg så langt
Bare 20,5 igjen =)


Fantastiske resultater!!! Du har virkelig hatt fullt utbytte av denne dietten! Selv gikk jeg ned 20 kg fra januar 2009 til mai 2009, altså på 4 mnd, og var utrolig fornøyd med det. Etter det har jeg surret litt med div. lavkarbokosthold inkludert "vanlig" kosthold i perioder. Gikk opp ca 5 kg igjen, men nå er jeg tilbake på den smale sti for å ta resten av kiloene. Føler ikke at "surreperioden" var bortkastet, har lært mye om lavkarbokosthold og hva jeg greier å leve med, så nå er jeg på en mer moderert eurodiett som jeg forventer å greie å leve med over lengre tid.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 11:11   #28
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Opprinnelig lagt inn av ladybug85, her.

Ser ikke noen oppdateringer her i det siste så jeg tenkte å slenge på en,.

Har holdt på rett rundt 13 uker å har gått ned 24.5 kg så langt
Bare 20,5 igjen =)

WOW

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 13:49   #29
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

WOW - for noen resultater da.
Ladybug - hvilken fase er du i nå?

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 13:53   #30
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Opprinnelig lagt inn av ladybug85, her.

Ser ikke noen oppdateringer her i det siste så jeg tenkte å slenge på en,.

Har holdt på rett rundt 13 uker å har gått ned 24.5 kg så langt
Bare 20,5 igjen =)

Men du kan du ikke dele med oss en typisk dag for deg? Er bare så imponert jeg... Tenk å være på -24,5 da!! For en motivasjon!! Syns det går så tregt nå jeg, men det er min egen feil! Desember og januar ødela alt!

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 22:44   #31
Avjo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 38
Avjo er på en erverdig vei

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

WOW! Suverent! Kan jeg spørre hvor lenge du var i fase 1, og hvor mange produkter du brukte per dag?

Opprinnelig lagt inn av ladybug85, her.

Ser ikke noen oppdateringer her i det siste så jeg tenkte å slenge på en,.

Har holdt på rett rundt 13 uker å har gått ned 24.5 kg så langt
Bare 20,5 igjen =)

__________________
Avjo - som har laaaangt til mål.


Avjo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet/Lindbergs Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 13:13   #32
ladybug85
Juniormedlem
 
ladybug85 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 20
ladybug85 er på en erverdig vei

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Opprinnelig lagt inn av Avjo, her.

WOW! Suverent! Kan jeg spørre hvor lenge du var i fase 1, og hvor mange produkter du brukte per dag?

Jeg var i Fase 1 i 30 dager hadde 5 måltider til dagen.
Fase 2 i 40 dager.
Har nå gått i fase 3A i hele Februar ( vekta går mye senere ned nå)
Skal over i Fase 2 i hele Mars.

Har hatt mine utskeielser å slitt med motivasjonen til tider, men hopper i det igjen... Sliter litt nå pga været ute.. Får ikke gått så mye tur jeg ønsker pga is på veiene
Satser på bare veier og sol snart

ladybug85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 13:33   #33
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Opprinnelig lagt inn av ladybug85, her.

Jeg var i Fase 1 i 30 dager hadde 5 måltider til dagen.
Fase 2 i 40 dager.
Har nå gått i fase 3A i hele Februar ( vekta går mye senere ned nå)
Skal over i Fase 2 i hele Mars.

Har hatt mine utskeielser å slitt med motivasjonen til tider, men hopper i det igjen... Sliter litt nå pga været ute.. Får ikke gått så mye tur jeg ønsker pga is på veiene
Satser på bare veier og sol snart

Gratulere så masse med fantastisk resultat

Nå satser vi på vår og sol snart så vi kan spenne på oss skoene igjen og få frisk luft uten å være livredd for å brekke lårhalsen

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 13:47   #34
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Må bare si WOW for noen resultater!! Måtte lese denne tråden ettersom jegt sannsynligvis blir satt på ED i august/september.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 01:24   #35
Grubbeline
Juniormedlem
 
Grubbeline sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 25
Grubbeline er på en erverdig vei

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Jeg begynte på Eurodiet rett over nyttår, og har gått ned 33 kg så langt. Fortsatt mye som skal bort, men det er de beste resultatene jeg noensinne har hatt!
Og må bare få takke for alle de smarte tipsene jeg har fått her inne på forumet, gode oppskrifter og inspirasjon på tøffe dager.

Grubbeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, Fase 1 - igjen... Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 07:48   #36
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Opprinnelig lagt inn av Grubbeline, her.

Jeg begynte på Eurodiet rett over nyttår, og har gått ned 33 kg så langt. Fortsatt mye som skal bort, men det er de beste resultatene jeg noensinne har hatt!
Og må bare få takke for alle de smarte tipsene jeg har fått her inne på forumet, gode oppskrifter og inspirasjon på tøffe dager.

Wow - det får'n si var et kjemperesultat på under 6 mnd
Er du fortsatt i fase 1 eller?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 08:26   #37
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Jeg begynte 08.02.10, og gikk ned 4kg i fase 1 (15 dager) og har til nå gått ned 14,9kg... Har vært i fase 2 siden fase 1=) Med noen få unntak

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:50   #38
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Inspirerende lesning! bare fortsett å skrive her, skal på lindbergklinikk i august, regner med det blir eurodiett jeg blir satt på.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 12:05   #39
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Ikke for å ta motet fra folk, men det er altså ETTER pulverkuren det er tøft... Gikk ned nesten 30, så på et brød, opp 20, mens nå har jeg et greit ketogent lavkarbokosthold med lite fett og masse trening... Så nå nærmer jeg meg noe!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 12:12   #40
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Regner med det tøffeste er etterpå ja, for min del er nok en av grunnene til at jeg ikke går ned nå at jeg har misslykktes i å HOLDE vekten så mange ganger, skikkelig vanskelig det.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 16:22   #41
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Kan absolutt skriveunder på at tiden etter ED er den tøffeste. Hadde en runde med ED for noen år siden, men i løpet av de to årene fra jeg sluttet til jeg begynte igjen gikk jeg opp nesten alt jeg hadde tatt av. Denne gangen stiller jeg sterkere, nå har jeg forumet samt motivasjonen til å gjennomføre denn kostomleggingen 100%.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:31   #42
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Skriver også under på at det er tiden etter slankingen som er tøffest. Har vært gjennom mange runder siden jeg var ung, lovende og overvektig 18 åringen. Men jeg skal bite tennene sammen og jobbe for å klare tiden etterpå også. Dette er ikke et korttidsprosjekt, men noe som varer livet ut.

Jeg er nå i Fase 3 - og har siden 26. Januar gått ned ca 17kg.

Grubbeline: Fantastisk nedgang!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 19:22   #43
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Jeg har nå gått ned 16.8kg halleluja. Og greit nok, jeg tror på dere når dere sier at det først er etter kuren at den virkelige kampen begynner. Heldigvis VET jeg også at det skal gå bra. Kall meg naiv, men dette har jeg tro på.

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 19:45   #44
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Ja, vett også at den tyngste jobben kommer etter endt kur. Men jeg har før jeg begynte på Eurodiett levd ett år på lavkarbo, og det fungerte helt supert. Problemet ble bare at jeg ikke gikk så mye ned lenger, men til å stabilisere med var det supert. Så jeg velger også å tro på at tiden etter eurodiett også skal gå bra ! Skal hvertfall gjøre mitt ytterste !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 22:40   #45
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Siden jeg nå anser meg som ferdig med ED, kan jeg rapportere at mitt sluttresultat er - 29,7 kg på 1 år og 3 mnd
Kjempefornøyd , og føler at jeg virkelig har hatt utbytte av ED i denne perioden.
Men nå velger jeg altså å bytte til ketolyse, da ED ikke lenger ser ut til å gi noen effekt for meg.

Ønsker dere alle lykke til videre, og jeg sikker garantert innom ED-trådene

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 23:22   #46
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Siden jeg nå anser meg som ferdig med ED, kan jeg rapportere at mitt sluttresultat er - 29,7 kg på 1 år og 3 mnd
Kjempefornøyd , og føler at jeg virkelig har hatt utbytte av ED i denne perioden.
Men nå velger jeg altså å bytte til ketolyse, da ED ikke lenger ser ut til å gi noen effekt for meg.

Ønsker dere alle lykke til videre, og jeg sikker garantert innom ED-trådene

Kjempebra resultat ! Du har vært utrolig flink ! Kjekt om du titter innom oss av og til ! Lykke til med ketolyse-kostholdet !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 18:43   #47
Virginia Plain
Nytt Medlem
 
Virginia Plain sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 5
Virginia Plain er på en erverdig vei

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Prøver snart igjen etter å ha erfaring på at dette er det eneste som nytter.. Sliter bare med motivasjonen. Stort sett bare varm sjokolade jeg likte på slutten sist..

Virginia Plain er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Grethe Roede Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 19:25   #48
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

NÅ er jeg spent! Skal på klinikken i Bergen på fredag...Jeg HAR prøvd generell lavkarbo-toppen 50 karber OG ketolyse, uten resultat. Før ferien hadde jeg en prøveperiode med proteinbarer to-tre måltider, vanlig lavkarbo resten( bare for å teste) og gikk ned over 4 kg på 5 uker.kiloene kommer på i ferien, slik de alltid gjør, men må få ha fri fra å tenke kosthold 2 ganger i året, ellers blir jeg sprø. NÅ skal jeg prøve det de finner ut på klinikken for meg, virker ikke det, kjører jeg det løpet jeg begynnte på igjen, for det VET jeg fungerer nå. Men skal gi det noen måneder ja- så lenge jeg ikke legger på meg så.Dere skal få høre hvordan det går, hvis noen er interressert?

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 22:26   #49
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

NÅ er jeg spent! Skal på klinikken i Bergen på fredag...Jeg HAR prøvd generell lavkarbo-toppen 50 karber OG ketolyse, uten resultat. Før ferien hadde jeg en prøveperiode med proteinbarer to-tre måltider, vanlig lavkarbo resten( bare for å teste) og gikk ned over 4 kg på 5 uker.kiloene kommer på i ferien, slik de alltid gjør, men må få ha fri fra å tenke kosthold 2 ganger i året, ellers blir jeg sprø. NÅ skal jeg prøve det de finner ut på klinikken for meg, virker ikke det, kjører jeg det løpet jeg begynnte på igjen, for det VET jeg fungerer nå. Men skal gi det noen måneder ja- så lenge jeg ikke legger på meg så.Dere skal få høre hvordan det går, hvis noen er interressert?

Klart vi er intr. i å høre hvordan det går! Og lykke til med prosessen, jeg håper dette fungerer for deg slik som det har gjort for meg og mange andre.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 22:35   #50
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Hva slags resultater ga ED for deg?

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Før ferien hadde jeg en prøveperiode med proteinbarer to-tre måltider, vanlig lavkarbo resten( bare for å teste) og gikk ned over 4 kg på 5 uker.

Mener du da Fedon barer som du kjøper i butikken ?

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Resultater fra Body analysen elian Ketolysekuren 17 14-01-09 19:23
Resultater på oktoberstarterne? Gladlaksen Ketolysekuren 24 05-12-08 12:21
Resultater N3rfh3rd Spis deg ned i vekt med Skaldeman 12 29-04-08 12:46
Dette gir virkelig resultater! Janis Ketolysekuren 15 07-11-07 08:30
Pilates og resultater Kanari Trening 16 09-05-07 11:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no