Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen som har prøvd Acomplia?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-08, 09:55   #1
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Noen som har prøvd Acomplia?

Hei dere,

Jeg fikk utskrevet Acomplia fra min lege og har tatt 3 tabletter. Merker ingen bivirkninger enda, men merker at lysten på mat og snop er nedsatt.

Jeg fikk beskjed om å gå på Acomplia i 1 mnd sammen med ketose.

Noen som har gått på dette før? Noen som vet hva man kan forvente seg av vektnedgang?
Det sies at dette preparatet skal være spesielt gunstig for personer med insulinintolleranse...

TAKKER FOR SVAR OG HJELP!!!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 10:17   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd Acomplia?

Jeg startet med det for trekvart år siden, men ga meg etter ca 14 dager, for ble så kvalm. Ga meg kanskje den starten jeg trengte...? Vet ikke.
Lykke til.
Få rapport da....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 12:09   #3
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd Acomplia?

Hvor lang tid tok det fra du startet på pillene til du fikk bivirkninger?

Jeg fikk beskjed fra legen om at optimal effekt skulle komme etter 3 uker, men at endringer i kroppen skjer med en gang...

Hvor lang tid brukte du på dine 18 kilo?

Jeg har vært i ketose i 3 mnd og gått ned 7 kilo, og har ca 10-12 igjen... De sitter som støpt...

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 12:22   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd Acomplia?

Bivirkningene kom med en gang. Ble litt bedre og hadde sikkert gitt seg etterhvert, men jeg ga meg først

Jeg har gått ned 15 kilo fra november, men nå står det stille...Gikk ned fire kilo (over år)før jeg satte igang for fullt. Nå har jeg gått ned 19. Og nå står det bom. Har 3-5 kilo til jeg helst vil ned. Pyntekilo kan vi kalle det...

Kanskje du får det igang igjen nå som du prøver dette, for det kan hende det var det som satte det igang igjen hos meg, for jeg hadde prøvd lenge uten resultat. Ser ikke bort fra det.

Så fint at du ikke får bivirkninger...Håper du får hjelp av pillene.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 11:29   #5
Rose67
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 11
Rose67 er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd Acomplia?

Hei, er det noen som har Acomplia til overs og vil selge dem til meg? Har lagt på meg 12 kilo etter at jeg klarte å stumpe røyken, men sliter nå med å få disse kiloene av meg igjen. Legen vil ikke skrive ut noe for å hjelpe meg før jeg er blitt "skikkelig tykk", men jeg har ikke tenkt å vente til jeg blir enda tykkere...

Rose67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / Atkins Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 11:37   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd Acomplia?

Er det et reseptbelagt middel? I safall er det klare regler mot kjøpt og salg av det her på forumet.
Ved et google søk fant jeg også at det er stoppet pga alvorlige bivirkninger...
Det er mye bedre å legge om til en sunn livsstil med naturlig mat fremfor å bruke skumle preparater man ikke aner hva gjør med kroppen!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 11:40   #7
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som har prøvd Acomplia?

Mener at fattern fikk det der av legen og ble knalldårlig. Funker fint å slanke seg om man blir desperat kvalm liksom...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 22:09   #8
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Noen som har prøvd Acomplia?

Hva for slags legemiddel er det?

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd Depridix? mofe Fysisk og mental helse 9 06-02-13 18:33
Reduxin - er det noen som har prøvd det? paprika Spørsmål og svar 2 10-02-08 17:15
Didi - noen som har prøvd? Hege_ Generell ernæringsdebatt 6 02-04-07 17:25
Noen her som har prøvd 5-htp ...? Borealis Kosttilskudd 22 22-03-07 19:46
Noen som har prøvd epilator? mofe Generell diskusjon 15 13-07-05 22:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no