Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Vi som ikke går ned i vekt ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-03-10, 10:17   #51
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Sukkerfrtt:
Mange holder seg langt unna de kjemikaliene som ikke gir kalorier (aspartam sukralose) fordi kroppen ikke gjenkjenner dette som mat, og aktiverer imunforsvaret. Resultatet blir bl.a at kroppen lagrer fett. (Fett er visst nødvendig for reperasjon av celler)
I tillegg har disse kjemikaliene vist alvorlige bivirkninger som bl.a skader på nervesystemet.

Sats heller på Xylitol osv, og vær heller forsiktig med mengden.
Kroppen har lang tradisjon på å håndtere mat.. Men kjemikalier.. hmmm..

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 10:27   #52
charlot
Juniormedlem
 
charlot sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 35
charlot er på en erverdig vei

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Huff... Ser ut til at jeg også må prøve å kutte ut kunstig søtning, jeg som er helt avhengig av Pepsi Max og Fun Light

Hva kan jeg søte teen med da?

__________________


charlot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vegetar Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 10:31   #53
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Prøv å la vere å søte teen. Det er ei vanesak. Eg MÅTTE ha søtt i teen før, men drikk den no utan noko i. Det smakar kanskje ikkje så godt i byrjinga, men det ordnar seg etterkvart, smaksopplevinga di endrar seg. Celestial Seasonings blant anna har jo ein del te som er fulle av smak, sjølv utan å søte dei. Yogi te har eg ikkje prøvd sjølv, men ser at fleire her svergar til det.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 10:33   #54
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Jeg sto stille i tre år etter et vekttap på nesten tjue kg, og med fortsatt en overvekt på nesten femten. Så jeg er nok der Karbosara er, hva er alternativet? Jeg har aldri vurdert å gi opp.
For min del var problemet medisinsk, og jeg har nå blitt satt på metformin, og etter fire måneders opptrapping (stygge oppstartsbieffekter), og en drøy måned på full dose så går endelig (ENDELIG ) vekta nedover igjen.
Ja, og i tillegg, en av mine største partystoppere er for lite mat. I tillegg tåler jeg ikke meieriprodukter. Jeg kan heller ikke sprekke. Bare en liten minisprekk på f.eks brødmat har ganske langvarige konsekvenser for meg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 10:53   #55
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Ja, medisin må nok til noen ganger. Det kan fort bli litt mye fokus på alle de positive effektene fra alle de som har blitt friske og sluttet med medisiner. Men det er nok ikke like rosenrødt alltid, og noen ganger tat ting lenger tid. Fort gjort å tro at alle blir som Skaldeman på kort tid
På en måte godt å høre at medisin fortsatt kan være noe positivt

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 11:18   #56
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.

Jeg har stått mer eller mindre stille i tre uker nå. Etter å ha rast ned ca 1,5 kg i uka de 3 første ukene, sa det stopp, og jeg har nå gått ned 500 g på 3 uker.

Jeg mistenker at dette er på grunn av søtstoffene i såkalte «sukkerfrie» pastiller, tyggis osv. Det går en del av dette daglig. I tilegg bruker jeg sukrin i noe av maten jeg spiser (men det er slett ikke mye). Mitt problem ligger ved min kroniske dårlige ånde, som forverret seg kraftig etter etter jeg startet på lavkarbo. Og eneste måten å holde det i sjakk er ved å konstant ha noe som frisker opp i munnen.

Jeg har forsøkt det aller meste av munnskyllemidler og tannkremer uten hell. Det funker i alt fra 10 min til mot en time, men etter det stiger djevlen opp i halsen min igjen.

Er det noen som vet om noen søtstofffrie midler for å kvitte seg med dette illeluktende problemet?

Hjelper Vademecum munnspray?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 11:28   #57
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Ja, medisin må nok til noen ganger. Det kan fort bli litt mye fokus på alle de positive effektene fra alle de som har blitt friske og sluttet med medisiner. Men det er nok ikke like rosenrødt alltid, og noen ganger tat ting lenger tid. Fort gjort å tro at alle blir som Skaldeman på kort tid
På en måte godt å høre at medisin fortsatt kan være noe positivt

Ja, ikke sant! Jeg mener nå fortsatt at kostholdet har gjort den største jobben for helsa mi, for bedringen i livskvalitet er enorm, det samme helsegevinsten! Men med tre hormonlidelser på menyen, så er det store bremser som jeg rett og slett ikke rår for, så da er det bra man kan få medisinsk hjelp videre på veien .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 12:04   #58
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, ikke sant! Jeg mener nå fortsatt at kostholdet har gjort den største jobben for helsa mi, for bedringen i livskvalitet er enorm, det samme helsegevinsten! Men med tre hormonlidelser på menyen, så er det store bremser som jeg rett og slett ikke rår for, så da er det bra man kan få medisinsk hjelp videre på veien .

til medisinering som fungerer!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:12   #59
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

I dag en kg opp igjen.. Irriterer meg den j... vekta
Kanskje det ikke er noen vei utenom å telle kalorier..? Kan dere spise dere skikkelig mette..?

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:27   #60
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Jeg MÅ spise meg mett. Det vil si, sånn behagelig mett, vanskelig å beskrive, men til det punktet hvor jeg ikke kjenner noe i magen, om du skjønner? Ikke sult, ikke noe stappahet, bare til jeg når en tilfredshet. Om jeg ikke spiser nok så stopper vekta fullstendig opp.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:37   #61
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Skjønner veldig godt.. Vet alt om å spise seg mett.. Hehe.. Men problemet er nok at for meg så er behagelig mett stappmett Hater den minste følelse av sult

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:43   #62
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Kanskje jeg må være fornøyd med at jeg tross alt ikke går opp i vekt.. Har stått rolig siden før jul.

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:44   #63
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Stappmett er for meg ubehagelig . Rart hvor forskjellige vi er .

Men i starten gjorde jeg et par øvelser når jeg skulle spise, for å bli kjent med sult- og metthetssignalene mine på ordentlig.
For det første så forsynte jeg meg med litt mindre enn jeg trodde jeg ville ha, og så spiste jeg saakte, la fra meg gaffel og kniv mellom hver bit, tygde langsomt og tok ikke en ny bit før jeg hadde tygd og svelget ferdig. Da jeg var ferdig med å spise, lot jeg det gå fem til ti minutter, om jeg fortsatt var sulten da, så forsynte jeg meg med litt til. Det hjalp veldig. Jeg har sulta meg mer eller mindre bevisst i mange år, og hadde nok litt skrudde kroppsignaler, men nå synes jeg de fungerer veldig fint!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:45   #64
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Don't settle for less . Men ikke stress deg selv heller, kroppen er ingen maskin, og kanskje den bare ikke er klar for å slippe på fettvekt akkurat nå, men så slipper det plutselig igjen.
Har du vært hos lege? Er det mulighet for at det kan være noe annet enn selve kostholdet som gjør vektnedgangen din vanskelig?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:53   #65
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Bra at du har fått orden på sultfølelsen.. skal tenke litt over det du skriver ved de neste måltidene..
Ang kroppsignaler, så er nok mine temmelig skrudde de også. Har aldri tatt hensyn til andre kroppsignaler enn de jeg har hatt lyst til å kjenne.. Godt men farlig.. eller farlig godt

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:58   #66
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Har ikke vært hos lege utenom årlig kontroll, men prøvene mine har alltid vært ok.
Men til tross for at vekta står still, så føler jeg meg både friskere, sterkere og gladere. Så uansett så er jeg fornøyd med kostholdet og vil nok aldri bytte tilbake uansett

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 11:15   #67
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Nei, tenkte overhodet ikke på å bytte ut kostholdet, men i blant er det ting man ikke rår over som gjør det vanskelig for en å gå ned i vekt uansett hvor flink og standhaftig man er .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 11:18   #68
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Jepp Det er nok et eller annet som hindrer at vekta går nedover, og jeg skal finne det

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 15:18   #69
Coockie
Medlem
 
Coockie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 146
Coockie har en fantastisk aura rundt segCoockie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hjelper Vademecum munnspray?

I en ti minutters tid. Men jeg takler ikke vademecum

__________________
Livet er en dans på roser, men hvem sa at dansing på roser var lett?
Leter du etter noe? Det er ikke noe her. Hvorfor titter du her egentlig?.
Startvekt: 103,6 kg – Mål: -32 kg – Fremgang: -16 kg
Coockie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det meste med måte Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 09:50   #70
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Masse SUKKER!!! i Roastbiff

Ble mildt sagt forbannet i går. Hadde kjøpt masse roastbiff i ferskvaredisken på Ultra i går for å kose meg skikkelig, Men da jeg kom hjem fant jeg ut at roastbiffen inneholdt bl.a masse sukker

Glukose (DRUESUKKER)
E150c (Farge fremstilt av SUKKER)
E301 Natriumaskorbat
E326 Kaliumlaktat
E450 Difosfater Stabilisator

Er det no rart at folk blir fete og sjuke..?

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 10:00   #71
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Masse SUKKER!!! i Roastbiff

Ble mildt sagt forbannet i går. Hadde kjøpt masse roastbiff i ferskvaredisken på Ultra i går for å kose meg skikkelig, Men da jeg kom hjem fant jeg ut at roastbiffen inneholdt bl.a masse sukker

Glukose (DRUESUKKER)
E150c (Farge fremstilt av SUKKER)
E301 Natriumaskorbat
E326 Kaliumlaktat
E450 Difosfater Stabilisator

Er det no rart at folk blir fete og sjuke..?

Ja, nå håper jeg at så mange mennesker oppdager lav-karbo at det etterhvert blir slutt på galskapen!! Det er søren meg sukker i de mest utenkelige matvarer oppdager man når man omsider blir obs. på dette. Presset må tydeligvis komme fra grasrota, så la oss si ifra på butikkene når vi finner disse skjulte sukkerkildene!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 13:16   #72
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Ja, Jeg lurer på om det snart er på tide at noen går til erstatningsak mot myndighetene for et ødelagt liv pga feil kostråd.

Jeg får vond av å se alle sykelig overvektige som kjemper en håpløs kamp mot vekt og sykdommer, og at de får veiledning og medisiner som gjør alt værre.

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 14:13   #73
silvia_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: telemark
Innlegg: 45
silvia_ er på en erverdig vei

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

I dag en kg opp igjen.. Irriterer meg den j... vekta
Kanskje det ikke er noen vei utenom å telle kalorier..? Kan dere spise dere skikkelig mette..?

Da er vi i samme båt , men vi får forsvinner vel kg hos oss også.

silvia_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 01:09   #74
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

IDIOTI...
Skjønner ikke hvorfor jeg skal være så tett.. Fordi det er påske så "måtte" jeg trøkke i meg masse sjokolade og potetgull i store mengder.. nesten overdose Vanvittig tankegang egentlig.. Nå sitter jeg her kvalm, oppblåst og full av dårlig samvittighet. Er det mulig å aldrig lære..?

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 11:53   #75
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Glukose, alias Dextrose er et kjempeproblem for meg som diabetiker.
Blodsukkeret mitt fyker til himmels. Gilde har dette fantastiske giftstoffet sitt i omtrent alt. Lenge leve rein mat.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når man ikke går ned i vekt ... grønn Ketolysekuren 31 03-04-10 09:36
Går ikke ned i vekt ...? bojo Spørsmål og svar 10 14-03-10 23:15
Help! (Går ikke ned i vekt) Lil G Generell diskusjon 23 10-03-10 13:41
Går ikke ned i vekt RoNoHa Spørsmål og svar 9 09-02-10 22:51
Jeg går ikke ned i vekt "minsten" Ketolysekuren 37 01-09-09 21:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no