Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Frukt/bær

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-12, 17:32   #1
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Frukt/bær

Hvor mye bær/frukt spiser dere om dagen?
Kjenner at jeg savner frukt en del. Har ikke spist annet enn en klementin og en håndfull druer siden jeg startet på lavkarbo i april. Men har spist litt bær (mest bringebær).
Ødelegger man om man spiser et eple i ny og ne, og har sure epler mindre karber enn søte epler?

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 17:46   #2
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Frukt/bær

Om ikkje akkurat eple, så saknar også eg å ete litt frukt, som t.d melon, og bær. Tenkjer at dette kan vere ok sånn av og til? Det spørs vel kor streng ein skal vere på kbh. Eg har laga is av fløyte og bringebær nokre gongar, søta med stevia, veldig godt, men bør kanskje ikkje etast for ofte?

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:07   #3
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Frukt/bær

Opprinnelig lagt inn av Mithila, her.

Om ikkje akkurat eple, så saknar også eg å ete litt frukt, som t.d melon, og bær. Tenkjer at dette kan vere ok sånn av og til? Det spørs vel kor streng ein skal vere på kbh. Eg har laga is av fløyte og bringebær nokre gongar, søta med stevia, veldig godt, men bør kanskje ikkje etast for ofte?

Hvor streng du må være spørs litt på hvor raskt og hvor bra kroppen din responderer på x-antall karbs når du har vent den av med store doser.

Personlig tror jeg ofte dette kan være litt sånn "tro mot metode" tenkning mer enn at det er ødeleggende.

Dvs. jeg ville spist både eple og melon en og annen gangen uten å ha dårlig samvittighet for akkurat det. Helt ærlig så har jueg liten tro på at om du snubler over et eple en dag og spiser det opp, så skal det gi deg den helt store skjelven....

Men "an apple a day keeps the doctor away" vil kanskje være å overdrive, men prøv det da vel, du ser raskt om det fungerer. Lavkarbo betyr jo ikke å unngå ABSOLUTT ALT som er godt, men ha et begrenset inntak av karbs over tid. Man skal jo leve med dette resten av livet også.

Det finnes mange som eter et eple om dagen og lever lavkarbo UTEN å ha problemer med akkurat det da. Selv ser jeg frem til å spise en melon eller to til sommeren i Florida og jeg lever etter lavkarboprinsipper. Slanket bort 10,5kg og har et generelt veldig aktivt treningsliv.

  Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:14   #4
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Frukt/bær

Flott svar Hypah helt enig med deg,helt

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:19   #5
Neri
Medlem
 
Neri sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: veslandstaus
Alder: 45
Innlegg: 164
Neri er på en erverdig vei

Sv: Frukt/bær

Jeg spiser mye bær. Hver dag spiser jeg bringebær, jordbær, bjørnebær eller blåbær. Da stort sett sammen med krem. Som en snacks utpå kvelden, har gjerne hakkede valnøtter eller mandler i.
Noen gangerspiser jeg raspet eple på havregrøten min.

For meg funker det
Du må nesten bare prøve deg frem.

__________________

Neri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ammende atkins Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:47   #6
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frukt/bær

Skal prøve, og se hvordan det funker. Men først bort med vann og dritt som har samlet seg i kroppen i jula.

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:48   #7
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Frukt/bær

Har ikke en klementin ca seks og et eple ca ti gram karbohydrat? Det er vel plass til det, sånn innimellom?

__________________
Min 2012-journal
teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:29   #8
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.198
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Frukt/bær

I ukedagene blir det som regel en banan og ett eple om dagen. I tillegg tar jeg i blant en skål yoghurt naturell med litt blåbær og en teskje Splenda. I helgene blir det som regel mindre frukt. Utover dette er jeg veldig forsktig med karbohydratene, så jeg ligger vel på 50-70 i ukene og 20-30 i helgene. Fungerer for meg, har tatt av i snitt 750 gram pr uke siden august...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:41   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Frukt/bær

Piel de sapo melon har samme kh-innhold som jordbær GODT og absolutt et alternativ når man har lyst på noe saftig.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:49   #10
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Frukt/bær

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Piel de sapo melon har samme kh-innhold som jordbær GODT og absolutt et alternativ når man har lyst på noe saftig.

Men jordbær har jo masse!!!! Har ikke turt å spise noe særlig av det jeg. Her går det i bringebær....

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:57   #11
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Frukt/bær

Eg spiser ett eple, eller en klementin, om dagen (nesten kvar dag). Puttar det gjerne oppi litt creme fraiche sammen med litt nøtter
Bær brukar eg også litt av, no om vinteren går det i frosne bær som eg lagar syltetøy av (søta med tagatesse).
Om sommaren er eg ikkje redd for å kose meg med jordbær, blåbær og bringebær, enten sjølplukka eller kjøpt.
Litt kos må eg ha innimellom, for det er tross alt ett kosthold eg skal leve med resten av livet - og for meg er det ikkje naturlig å kutte alt 'søtt'.
Men eg er mest glad i den gode lavkarbomaten

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 09:18   #12
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frukt/bær

Jeg spiser en neve bringebær hver morgen. Spiser ikke frukt hver dag, men tar en klementin eller pære/eple hvis jeg får lyst på det

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 10:05   #13
Neri
Medlem
 
Neri sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: veslandstaus
Alder: 45
Innlegg: 164
Neri er på en erverdig vei

Sv: Frukt/bær

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Eg spiser ett eple, eller en klementin, om dagen (nesten kvar dag). Puttar det gjerne oppi litt creme fraiche sammen med litt nøtter
Bær brukar eg også litt av, no om vinteren går det i frosne bær som eg lagar syltetøy av (søta med tagatesse).
Om sommaren er eg ikkje redd for å kose meg med jordbær, blåbær og bringebær, enten sjølplukka eller kjøpt.
Litt kos må eg ha innimellom, for det er tross alt ett kosthold eg skal leve med resten av livet - og for meg er det ikkje naturlig å kutte alt 'søtt'.
Men eg er mest glad i den gode lavkarbomaten

Sånn tenker jeg også. Dette skal for meg være en livsstil, ikke en kur. Da må jeg ogdå kunne leve med det.
Jeg kan leve uten søtsaker, kaker og industriprodusert mat. Men å leve helt uten bær og frukt er for meg urealistisk. Kanskje jeg ikke går så fort ned i vekt som jeg hadde gjort uten, men som sagt så skal det være en livsstil og ikke en diett, og da kan det ikke være for ekstremt. Det langsiktige er for meg det viktigste.

__________________

Neri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ammende atkins Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 19:28   #14
ostebit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 30
ostebit er på en erverdig vei

Sv: Frukt/bær

Hva med fruktsalat? Hvor ille er det f.eks. å spise en fruktsalat bestående av et eple, en appelsin, en banan, en-to kiwi og druer med vaniljekesam fordelt på f.eks. en helg eller kanskje alt på en gang? Er det veldig dumt og jeg kunne likegodt stappet i meg samme mengde smågodt?

ostebit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 20:04   #15
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Frukt/bær

Opprinnelig lagt inn av ostebit, her.

Hva med fruktsalat? Hvor ille er det f.eks. å spise en fruktsalat bestående av et eple, en appelsin, en banan, en-to kiwi og druer med vaniljekesam fordelt på f.eks. en helg eller kanskje alt på en gang? Er det veldig dumt og jeg kunne likegodt stappet i meg samme mengde smågodt?

Med egenkomponert som kostholdsfilosofi er det umulig og si om fruktsalat går innenfor ditt inntak av kh i løpet av en dag
JEG ville heller blandet forskjellige bær, litt frukt av og til om du har høyere toleranse for frukt er strengt tatt ikke noe problem, men det er jo avhengig av om du skal ned mye i vekt, HAR du vektnedgang eller ikke, er du utålmodig, og blir du lett "hekta" på søtt...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 20:44   #16
ostebit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 30
ostebit er på en erverdig vei

Sv: Frukt/bær

Hehe, ja, sant det. Beklager det.. Spiser lavkarbo hovedsakelig for det fantastisk herlig stabile blodsukkeret og for å slippe å bli et desperat matvrak med konstant sult. Får vel prøve meg frem med frukten. Er vel uansett ikke det verste man kan skeie ut med.

Hva heter den siden man kan sjekke karbohydrater i matvarer igjen?

ostebit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 20:49   #17
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Frukt/bær

Matvaretabellen? Du finner den på forsiden av lavkarbo.no også

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 20:51   #18
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Frukt/bær

Opprinnelig lagt inn av ostebit, her.

Hva heter den siden man kan sjekke karbohydrater i matvarer igjen?

Her og her

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 00:48   #19
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Frukt/bær

Ja det er mindre karber i surt eple enn søtt (dessverre).
Jeg spiser bær en sjelden gang. Druer og bana er ikke så lurt, veldig mye sukker i.Grapefrukt og rabarbra har minst, bringebær og jordbær har også lite. Blåbær også, tror jeg. Tror det er sunt å få i seg litt bær, tror de er mer tettpakket med de små viktige næringsstoffene enn frukt. Jeg synes frø og nøtter pluss bær er viktig i tillegg til grønnsaker på lavkarbo man skal leve med resten av livet, for å få i seg alle de sunne stoffene vi trenger. Jeg tåler ikke frukt, får vondt i magen.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 01:58   #20
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Frukt/bær

Jeg spiser litt frukt/bær hver dag, men aldri alene.
Spiser jeg litt frukt alene, stiger blodsukkeret mitt utover kvelden, men spiser jeg samme mengde frukt/bær sammen med fett, så skjer det av en eller annen grunn ingen stigning av betydning.
De senere ukene har jeg laget smoothie som nattmat. Jeg bruker litt forskjellig av frukt/bær, egg, fløte og biola. Mine 2 dl med smoothie sklir rett ned, fyller magen og blodsukkeret er stabilt.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 09:51   #21
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frukt/bær

Opprinnelig lagt inn av ostebit, her.

Hva med fruktsalat? Hvor ille er det f.eks. å spise en fruktsalat bestående av et eple, en appelsin, en banan, en-to kiwi og druer med vaniljekesam fordelt på f.eks. en helg eller kanskje alt på en gang? Er det veldig dumt og jeg kunne likegodt stappet i meg samme mengde smågodt?

Jeg syns ikke det blir det samme å stappe i seg en neve smågodt... Ja, i en fase der man skal leve lavkarbo så bør man tenke litt på mengden frukt man inntar (og det du skisserer her syns jeg er litt mye om det bare er til én person!), men en sjelden gang iblant så tror jeg ikke det gjør noe. Husk at det er det som gjøres i det lange løp som betyr noe, ikke hva du gjør en helg. Og en neve smågodt kan kanskje ha samme mengde kh, men det finnes ingenting naturlig eller næringsrikt i smågodt slik det er i frukt og bær

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 10:02   #22
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Frukt/bær

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg spiser litt frukt/bær hver dag, men aldri alene.
Spiser jeg litt frukt alene, stiger blodsukkeret mitt utover kvelden, men spiser jeg samme mengde frukt/bær sammen med fett, så skjer det av en eller annen grunn ingen stigning av betydning.
De senere ukene har jeg laget smoothie som nattmat. Jeg bruker litt forskjellig av frukt/bær, egg, fløte og biola. Mine 2 dl med smoothie sklir rett ned, fyller magen og blodsukkeret er stabilt.

å tillegge noe med protein er også lurt

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 19:24   #23
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Frukt/bær

Får protein fra egget

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 06:45   #24
ostebit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 30
ostebit er på en erverdig vei

Sv: Frukt/bær

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Jeg syns ikke det blir det samme å stappe i seg en neve smågodt... Ja, i en fase der man skal leve lavkarbo så bør man tenke litt på mengden frukt man inntar (og det du skisserer her syns jeg er litt mye om det bare er til én person!), men en sjelden gang iblant så tror jeg ikke det gjør noe. Husk at det er det som gjøres i det lange løp som betyr noe, ikke hva du gjør en helg. Og en neve smågodt kan kanskje ha samme mengde kh, men det finnes ingenting naturlig eller næringsrikt i smågodt slik det er i frukt og bær

Absolutt helt enig i at det er for mye til en person, men jeg er bare en.. Og liker ikke å kaste mat. Får satse på en gang i blant, og hvis jeg skulle angre (sannsynligvis ikke, men..), så får jeg heller tenke at jeg sikkert har fått i meg en del næringsrike vitaminer med på kjøpet

ostebit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 07:05   #25
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Frukt/bær

Ah - så glad jeg ble av denne tråden, jeg er uberglad i blodappelsiner som straks kommer på markedet - og jeg gleder meg til å fortære en sånn

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk! Iset Lavkarbo generelt 94 17-09-10 23:36
Frukt? kamp Lavkarbo generelt 3 11-04-10 22:14
ja og nei frukt? leni Spørsmål og svar 4 23-05-07 11:39
Frukt Mita Ketolysekuren 1 19-04-07 21:36
Frukt? Lille Kalori Spørsmål og svar 1 23-05-06 23:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no