Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fytti syke for en lukt!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-12, 00:51   #1
Sincity
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 53
Sincity er på en erverdig vei

Fytti syke for en lukt!

Forrige uke var jeg en langhelg i frankrike og spiste for det meste baguetter med ost, croissanter og annen fransk mat som ikke var veldig lavkarbovennlig. bestemte meg for at dette skulle være en "av" helg for meg, men passet på kalorier.

På mandag for å fjerne litt vann og få en pangstart på sommern prøvde jeg meg på første fasen av dukan dietten hvor man praktisk talt bare spiser kjøtt og sjømat i ubegrensede mengder, ganske kjedelig men helt ok.

Mandag kveld merket jeg at jeg var i ketose allerede og svetten rant og den renner fortsatt. Jeg har vært i ketose før uten svette og dårlig lukt men derimot med dårlig ånde. Nå er det helt annerledes, den dårlige ånden er der men jeg svetter som en gærning og lukter ikke akkurat blomster.

Hver morgen skrubber jeg meg skikkelig og vasker hår. smører på med deo og etter en dag på jobb (stillesittende) er jeg helt våt og når jeg kommer hjem lukter jeg skikkelig gymbag.

Har ALDRI hatt problemer med svette eller lukt, jeg kan dra på spinning eller annen trening og blir som oftest bare rød i ansiktet og bittelitt svett i tinningen men ellers blir jeg veldig sjeldent svett. Har aldri hatt behov for å dusje før jeg drar på jobb siden jeg dusjer på kvelden men nå lukter jeg dritt om morran selv om jeg dusjet og har hatt full lufting på rommet.

Hvor lenge varer dette? skal i bryllup på lørdag og hadde vært greit å ikke lukte hest rundt matbordet i femtida.

Noen som har noen tips isåfall? det er så ille at jeg vurderer å ta med babyservietter og ta en full horevask på badet etter middagen.

Sincity er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 07:43   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Fytti syke for en lukt!

Opprinnelig lagt inn av Sincity, her.


... og ta en full horevask på badet etter middagen.

???




Har dessverre ingen tips, annet enn at det går nok over

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 08:10   #3
OnMyOwn
Medlem
 
OnMyOwn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Porsgrunn
Innlegg: 61
OnMyOwn er på en erverdig vei

Sv: Fytti syke for en lukt!

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

???



hahahahahahahaha........jæ dævver!!! morsomste jeg har lest på lenge. ......men vet dessverre ikke om noe løsning på problemet ditt.....

OnMyOwn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 23:42   #4
bligravid?
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Nord for Sinsenkrysset
Innlegg: 151
bligravid? er ny på veien

Sv: Fytti syke for en lukt!

I dag er det fredag.. å det var i morgen du skulle i bryllup?? Da tror jeg at jeg kanskje hadde økt litt på karbene for å unngå ketose. Jeg sier ikke full fråtsing, men kanskje ta en lindbergdag eller noe slikt. Det er nok ikke veldig skadelig for vekt eller kosthold. Med kosthold mener jeg at det blir feil å tillate seg utskeielser hver gang det er en happening, men dersom man lukter kan man jo øke på antallet karbo - opp mot 70, men fremdeles ikke la seg falle for sjokoladeplatene (eller hva nå enn som lokker deg mest) hver gang det er bryllup

Tross alt skal man jo leve også!!

__________________
Delmål 1 - Under 100. I MÅL!!! (etter 2 uker og 4,5kg ned)

Delmål 2 - 90

Delmål 3 - normalvekt 70-75
bligravid? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse? Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blir dere syke av karbohydrater? Fran Spørsmål og svar 17 02-05-11 21:41
Skulle bake en kake til party her en kveld med sukrin, men fytti ... Hildemor på slanking Ketolysekuren 25 11-04-11 11:23
Noen kronisk syke her? trollmamma Lavkarbo generelt 16 04-08-09 22:31
Mat til syke barn guro Barns kosthold 14 08-02-05 19:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no