Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Lavkarbo pølser

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-09, 15:36   #1
lillys
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 38
Innlegg: 1
lillys er på en erverdig vei
Question

Lavkarbo pølser

Hei.

Har sett en del steder at noen bruker lavkarbo pølser. Har aldri hørt om det, men hvor får man tak i dette?
Også lurer jeg på om noen veit av et alternativ til proteinpulver? Syns det er så dyrt å bestille fra ketolyse.no siden portoen er så høy..

__________________


lillys er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 19:51   #2
tveitan
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Telemark
Alder: 69
Innlegg: 50
tveitan er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo pølser

Opprinnelig lagt inn av lillys, her.

Hei.

Har sett en del steder at noen bruker lavkarbo pølser. Har aldri hørt om det, men hvor får man tak i dette?
Også lurer jeg på om noen veit av et alternativ til proteinpulver? Syns det er så dyrt å bestille fra ketolyse.no siden portoen er så høy..

Jeg har brukt mye soyamel. Du kan gå inn på ketolyse og sjekke om det er noe utsalgssted for ketolysevarer i nærheten der du bor. Er en del Meny butikker som selger det.Og enkelte ICAbutikker

tveitan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 19:52   #3
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Lavkarbo pølser

Vi spiser Grilstad Bratwürst røkt, grov pølse med urter og hvitløk, til 1 gram karbo per 100 gram. En pakke med 4 pølser/250 gram er relativt billig og er gode på grillen! Vanlige pølser har stort sett 5-6 gram karbo per 100.

hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 20:32   #4
Gabben
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 33
Gabben er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo pølser

På min lille plass selger helsekosten ketolyseprodukter. Jeg hadde bestilt på nettet via nettsiden og noen dager etterpå var jeg tilfeldigvis innen helsekosten og oppdaget ketolyseproduktene der. Prøv helsekostbutikker.

På pølsefroten har jeg slitt litt, siden jeg bor langt unna store byer og får derfor ikke tak i ketolysepølser. De bratwurst pølsene taklet jeg ikke, syns de ble så intense.

Jeg er endel i helgene med ungene ute på tur og da griller vi. Vanlige grillpølser ligger ofte på 7 karber, mens jeg har funnet et litt bedre alternativ. Nordfjord har noen pølser som heter chilipølse med ost og den innholder 4 karber. Jeg bruker denne istedet for vanlige grillpølser. Jeg griller med da en slik pølse (en slik pølse er stor, 100 gram) og jeg surrer godt med bacon rundt, istedet for pølsebrød. Pølsene er nå ikke så veldig lavkarbo, men det beste jeg finner og jeg unner meg litt og da kutter jeg litt ned på resten av dagen karbomessig.

Gabben er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 20:43   #5
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo pølser

Ketolysepølsene lages på meny Stoa i Arendal. "min" meny her i Drammen bestilte opp for meg Spør din meny om de kan bestille for deg da det er valg for butikkene å ta de inn. (på "min" meny sa de at hvis det var for dårlig salg så kunne de bestille opp for meg ved senere anledninger også)

En meny jeg var hos sa at de ikke tok de inn pga ikke godkjent slakter. Mitt argument er jo at det selges på andre menyer så da bør det ikke være noen forskjell.

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 21:11   #6
saxpia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 128
saxpia er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo pølser

Opprinnelig lagt inn av Lizzi, her.

Ketolysepølsene lages på meny Stoa i Arendal. "min" meny her i Drammen bestilte opp for meg Spør din meny om de kan bestille for deg da det er valg for butikkene å ta de inn. (på "min" meny sa de at hvis det var for dårlig salg så kunne de bestille opp for meg ved senere anledninger også)

En meny jeg var hos sa at de ikke tok de inn pga ikke godkjent slakter. Mitt argument er jo at det selges på andre menyer så da bør det ikke være noen forskjell.


Hva slags pølser er dette, og hvor mange karber har de?

saxpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 13:04   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo pølser

Opprinnelig lagt inn av saxpia, her.

Hva slags pølser er dette, og hvor mange karber har de?

Se punkt 3 her: http://www.ketolyse.no/index.php?gro...=2308&art=2105

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 15:00   #8
anelis85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 44
anelis85 er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo pølser

Hei, jeg er fra drammen og har lett lenge men ikke funnet disse pølsene i drammen. Hvilke Meny var det og hva heter de pølsene?!


Opprinnelig lagt inn av Lizzi, her.

Ketolysepølsene lages på meny Stoa i Arendal. "min" meny her i Drammen bestilte opp for meg Spør din meny om de kan bestille for deg da det er valg for butikkene å ta de inn. (på "min" meny sa de at hvis det var for dårlig salg så kunne de bestille opp for meg ved senere anledninger også)

En meny jeg var hos sa at de ikke tok de inn pga ikke godkjent slakter. Mitt argument er jo at det selges på andre menyer så da bør det ikke være noen forskjell.

anelis85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:48   #9
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo pølser

Hei
De har fått de inn på meny Åssiden idag :hurra:
De lå på bakrommet så jeg måtte spørre betjeningen. Ca 40 kr pakken. Har ikke testet de ennå, men håper de er gode

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 10:46   #10
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Lavkarbo pølser

De har Ketolysepølser på Meny på Oslo City, i tillegg til et godt utvalg av andre Ketolyseprodukter som bakemix, soyamix, kosttilskudd og bøkene. Men det ligger jo ikke akkurat rett rundt hjørnet for Lillehammer...

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 11:58   #11
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo pølser

Rimi har noen grove Brattwürst fra grillstad m bare 1 karb pr 100g.

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo pølser Nillomien Spørsmål om matvarer og oppskrifter 24 15-12-10 14:29
Jeg finner ikke lavkarbo-pølser i Oslo. Hvor finner jeg de? miss_chica Ketolysekuren 8 28-05-09 22:08
Lavkarbo pølser og andre varer i Oslo/omegn/Sverige/Svinesund shady Lavkarbo generelt 29 24-01-07 19:14
Lavkarbo pølser i Stavanger Nille Lavkarbo generelt 13 12-12-06 18:28
Lavkarbo pølser i Stavanger og Oslo Nille Lavkarbo generelt 3 13-09-06 18:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no