Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Er dette normale verdier?

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-14, 10:49   #1
lovechild
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Bergen
Innlegg: 21
lovechild er på en erverdig vei

Er dette normale verdier?

TSH 1,32
FT4 12,2

jeg har mange symptomer på lavt stoffskifte.

Takk for svar!

lovechild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 11:38   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Er dette normale verdier?

Opprinnelig lagt inn av lovechild, her.

TSH 1,32
FT4 12,2

jeg har mange symptomer på lavt stoffskifte.

Takk for svar!

Begge svarene dine ligger innom normalområdet for sine verdier. Men det sier lite om hvordan stoffskiftet ditt fungerer. Du bør minimum få sjekket fT3 og anti-tpo samtidig. Mer om dette finner du på Sonjas Stoffskifteforum.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Høye verdier, kolesterol (LDL) Nordmørsloppa Fysisk og mental helse 14 22-06-12 22:04
Høy hvilepuls, men helt normale prøver - tanker? Julie Fysisk og mental helse 15 07-06-11 08:49
Jeg hadde normale hormonprøver Tidl. medlem PCOS og karbohydratkontroll 26 26-09-10 23:53
Hjelp verdier proteinbrød @maritamor Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 06-04-10 09:53
Har du fått lavere kolesterol-verdier? pleiadene Generell diskusjon 6 15-11-09 21:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no