Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-12, 13:06   #1
swimzy
Medlem
 
swimzy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oppland
Alder: 42
Innlegg: 343
swimzy er ny på veien

Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Hei!

Jeg fikk i julegave boka Fristende lavkarbo av svigermor, men jeg kjøpte meg den selv når den kom ut, så derfor har jeg nå 2 bøker av samme boka.
Tenkte derfor jeg skulle selge boka jeg fikk i julegave av svigermor.

Er det noen som kunne tenkte seg den?

Kjøpet betaler porto.

__________________
Begynner på nytt igjen!



swimzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:09   #2
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

pris?

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:10   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av swimzy, her.

Hei!

Jeg fikk i julegave boka Fristende lavkarbo av svigermor, men jeg kjøpte meg den selv når den kom ut, så derfor har jeg nå 2 bøker av samme boka.
Tenkte derfor jeg skulle selge boka jeg fikk i julegave av svigermor.

Er det noen som kunne tenkte seg den?

Kjøpet betaler porto.

Du får jo byttet den i bokhandelen da.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 17:41   #4
swimzy
Medlem
 
swimzy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oppland
Alder: 42
Innlegg: 343
swimzy er ny på veien

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Du får jo byttet den i bokhandelen da.

Har jo ikke kvitteringen og svigermor bor i oslo, så får ikke byttet den her..

Opprinnelig lagt inn av Albatross, her.

pris?

den koster egentlig 349kr, så jeg kan senke prisen til 300 kr + porto

__________________
Begynner på nytt igjen!



swimzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 20:55   #5
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Og med de nye syke portotakstene så ender man da opp dyrere enn å kjøpe den i butikken selv

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 13:12   #6
swimzy
Medlem
 
swimzy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oppland
Alder: 42
Innlegg: 343
swimzy er ny på veien

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av Bonitta, her.

Og med de nye syke portotakstene så ender man da opp dyrere enn å kjøpe den i butikken selv

er de blitt så dyre??

__________________
Begynner på nytt igjen!



swimzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 13:39   #7
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Det var merkelig at du ikke kan bytte den i vanlig bokhandler uten kvittering? jeg ville forsøkt i flere bokhandlere jeg. Har da byttet mange bøker uten kvittering, bøker kjøpt i Oslo og byttet her i Bergen.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 13:45   #8
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av swimzy, her.

Har jo ikke kvitteringen og svigermor bor i oslo, så får ikke byttet den her..

den koster egentlig 349kr, så jeg kan senke prisen til 300 kr + porto

Joda, hvis den selges i bokhandlene her også så får du byttet den uten kvittering, bokhandlene pleier å være veldig greie sånn.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 14:09   #9
Livsnytersken
Juniormedlem
 
Livsnytersken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 42
Livsnytersken har en fantastisk aura rundt segLivsnytersken har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Behold boken inntil videre kanskje?
Har du noen venner som kanskje vil "spleise" på boka og gi den til en av de mange surmagete motstandere av lavkarbo.
Bare et forslag fra min side....
Forslag til hvem den heldige utvalgte blir, kan du kanskje få på dette forumet?
Men lykke til, fra en som allerede har boka.

Livsnytersken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo men slurver noen ganger Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 14:37   #10
swimzy
Medlem
 
swimzy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oppland
Alder: 42
Innlegg: 343
swimzy er ny på veien

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Joda, hvis den selges i bokhandlene her også så får du byttet den uten kvittering, bokhandlene pleier å være veldig greie sånn.

oki, kan prøve ihvertfall

__________________
Begynner på nytt igjen!



swimzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 14:39   #11
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Ja, den blir dyrere når porto blir lagt til.
Den kan sendes som brev, og det koster i hvertfall 60 kroner.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 17:10   #12
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Ja, den blir dyrere når porto blir lagt til.
Den kan sendes som brev, og det koster i hvertfall 60 kroner.

Ja, nå er det jo antall cm høyde på forsendelsen som ghjelder i tillegg, så portoen blir villere og villere...

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 13:23   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av Bonitta, her.

Ja, nå er det jo antall cm høyde på forsendelsen som ghjelder i tillegg, så portoen blir villere og villere...

Skulle ønske jeg ikke hadde lest dette i går kveld, for jeg ble så frustrert at jeg ikke fikk sove . Posten, med stadig mer elendig service og stadig mer ublu priser ...

(De har altså satt opp prisen på f eks 100-350 g fra 27 til 37 kr når den er over to cm høy, 50-100 g fra 15 til 32 og 20-50 g fra 14 til 30!!)

Tidligere har jeg kjøpt små, lette ting i bursdagsgaver o.l. for å ikke bruke opp gavebudsjettet på porto, nå må de visst være flate også ... Jeg strikker også og sender en del i posten, men til og med strikkede ting blir vel for høye nå. Noen som har en billig vakuumpakkemaskin til salgs?


Sist redigert av Huldr : 08-01-12 kl 13:37.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 13:32   #14
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Skulle ønske jeg ikke hadde lest dette i går kveld, for jeg ble så frustrert at jeg ikke fikk sove . Posten, med stadig mer elendig service og stadig mer ublu priser ...

Tidligere har jeg kjøpt små, lette ting i bursdagsgaver o.l. for å ikke bruke opp gavebudsjettet på porto, nå må de visst være flate også ... Til og med strikkede ting blir vel for høye nå. Noen som har en billig vakuumpakkemaskin til salgs?

Sommeren 2005 sendte jeg en liten pakke til kjæresten som da jobbet "over dammen", pakken var på størrelse med en vanlig roman (det var ikke en bok), men lettere enn det. Mener å huske at portoen var på rundt 260,-...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 13:37   #15
Livsnytersken
Juniormedlem
 
Livsnytersken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 42
Livsnytersken har en fantastisk aura rundt segLivsnytersken har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Putt varene i en plastpose og bruk en støvsuger.
Har ikke prøvd det selv, men forslaget kommer fra venner vi har som er fast bosatt i varmere strøk på vinterstid.
Og ved frakt av dyner og puter på fly er dette en effektiv metode.

Livsnytersken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo men slurver noen ganger Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 13:45   #16
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Sommeren 2005 sendte jeg en liten pakke til kjæresten som da jobbet "over dammen", pakken var på størrelse med en vanlig roman (det var ikke en bok), men lettere enn det. Mener å huske at portoen var på rundt 260,-...



Opprinnelig lagt inn av Livsnytersken, her.

Putt varene i en plastpose og bruk en støvsuger.
Har ikke prøvd det selv, men forslaget kommer fra venner vi har som er fast bosatt i varmere strøk på vinterstid.
Og ved frakt av dyner og puter på fly er dette en effektiv metode.

Ja, jeg har tenkt på det . Men det er ikke sikkert vakuumet holder hele veien frem, det har en tendens til å komme inn luft etterhvert hvis man ikke bruker spesielle vakuumposer. Så om det blåser seg opp på veien må kanskje mottakerne betale straffeporto . Men jeg tenker å putte det i en pose, få ut mest mulig luft og surre stramt rundt med papir eller noe ...

Men jeg har faktisk tenkt på å kjøpe meg en vakuumpose til å putte hodeputa mi i neste gang jeg reiser! Er litt avhengig av en god pute å sove på ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:32   #17
swimzy
Medlem
 
swimzy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oppland
Alder: 42
Innlegg: 343
swimzy er ny på veien

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

såpass mye dyrere ja....det burde ikke vært lov...folk kommer jo til å slutte å sende ting hvis det bare blir dyrer å dyrer med porto!!

__________________
Begynner på nytt igjen!



swimzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:48   #18
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av Bonitta, her.

Ja, nå er det jo antall cm høyde på forsendelsen som ghjelder i tillegg, så portoen blir villere og villere...

Har nå greid å sende et par sko i str. 42 til denne prisen rett før jul jeg da men.
5 par sko i skoesker koster 160, syntes egentlig ikke det er dyrt.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 01:27   #19
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Har nå greid å sende et par sko i str. 42 til denne prisen rett før jul jeg da men.
5 par sko i skoesker koster 160, syntes egentlig ikke det er dyrt.


Poenget er at prisene er nye nå fra nyttår!!
Og hvis du ikke synes det er dyrt, så sender du ikke mye post.
For oss som flyr på postkontoret til stadighet så ser vi i allefall hvor mye penger som forsvinner
Men skjønner jo at dem som sender en pakke dann og vann ikke har samme syn på det

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 18:18   #20
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av Bonitta, her.

Poenget er at prisene er nye nå fra nyttår!!
Og hvis du ikke synes det er dyrt, så sender du ikke mye post.
For oss som flyr på postkontoret til stadighet så ser vi i allefall hvor mye penger som forsvinner
Men skjønner jo at dem som sender en pakke dann og vann ikke har samme syn på det

Jo, jeg sender mye post, driver eget firma, så det er en del utgående post.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 18:41   #21
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Portoen satt opp mot servicen er helt forkastelig! Posten suger! BIGTIME!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:08   #22
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Dagens politiske; det er fordi den er statseid

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 01:15   #23
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Har nå greid å sende et par sko i str. 42 til denne prisen rett før jul jeg da men.
5 par sko i skoesker koster 160, syntes egentlig ikke det er dyrt.

Det er jo ikke alle prisene som er blitt satt opp, så det vil vel få forskjellig utslag ettersom hvilken type post man sender ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fristende lavkarbo - møt Cecilie i Tønsberg og i Oslo janmesi Lavkarbo generelt 0 14-12-11 11:17
Har du bakt fra Fristende Lavkarbo? Engledans Spørsmål om matvarer og oppskrifter 26 06-12-11 15:05
Fristende lavkarbo på God Morgen Norge i morgen! janmesi Lavkarbo generelt 4 30-10-11 21:52
Spørsmål ang Fristende lavkarbo boken Kathja Lavkarbobøker 2 24-10-11 16:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no