Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kontaktlinser på nettet

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-05, 23:40   #1
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Kontaktlinser på nettet

er det noen der ute som kjøper kontaktlinser på nettet???
lurer bare på hvor de er billigst jeg. Nå får jeg de sendt fra brilleland, og det er sinsykt dyrt...
jeg har sett på www.clinser.no og www.yourlenses.no men lurer på om dere vet om noe billigere??? evt hva men betaler for porto???

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-11-05, 23:43   #2
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: kontaktlinser på nettet

Jeg har en gang bestilt fra lenceway, det var iallefall mye billigere enn i butikken her. Skal sjekke innom de her senere.

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 15-11-05, 23:44   #3
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: kontaktlinser på nettet

jeg kjøper fra www.minelinser.no, det er billigere enn hos optikeren min iallfall..

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-05, 10:39   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: kontaktlinser på nettet

www.lenseway.no eller .com? har jeg brukt husker ikke lenger optikerpriser, men de er sikkert billigere

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-05, 19:12   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: kontaktlinser på nettet

tusen takk folkens dere er supre

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-11-05, 23:44   #6
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: kontaktlinser på nettet

Jeg pleier og bestille fra lenseway.no.
Billigere enn minelinser,hvertfall for focus dailies som jeg bruker.Porto er ikke ille og rask levering!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-11-05, 00:03   #7
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: kontaktlinser på nettet

og plutselig dukket www.nordiclenses.com opp de var billigst (jeg sjekket bare focus daylies jeg da)

Kan jo spare masse på dette...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 18-11-05, 02:48   #8
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: kontaktlinser på nettet

og viss jeg er sånn noen lunde stødig i matte (og kursen ikke har forandret seg på lenge) så har jeg funnet en billigere: www.justlenses.com sikkert lurt å finne ut om porto før man bestiller. Jeg har ei veninne som driver sånn nettbutikkgreie, hun har peil på porto og slikt...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 14:09   #9
annee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 7
annee er på en erverdig vei

Sv: kontaktlinser på nettet

Denne tråden er jo eldgammal, men siden jeg akkurat har kjøpt linser på nettet, tenkte jeg å oppdatere. Jeg slår meg løs med fargelinser av og til, og har kjøpt på Lensway.no noe jeg har vært veldig fornøyd med. De er de eneste i Norge som har ClearlyColours. Men så skulle jeg prøve Freshlook Colour og fant ut at det var 259 på Lensway og 159 på Linsehuset.no. Det var jo ganske stor forskjell. Fant ut at det letteste var å søke på Linsepriser.no på sammenligning av fargede linser. Der finnes portosammenligning også.

annee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, South Beach, 5+2, blandet Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 14:34   #10
bondetuppa
Medlem
 
bondetuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Haugalandet
Alder: 48
Innlegg: 226
bondetuppa er ny på veien

Sv: kontaktlinser på nettet

Bruker lenses4net.com jeg. Kommer godt ut i pris på de linsene jeg bruker, samt at en slipper toll og annet tull såsant stk prisen på hvert objekt en bestiller er under 200,-

__________________
Sterkest er den person som heller vinner over seg selv enn andre (lao-tze)
bondetuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - uten gluten og melkeproteiner. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Johannesbrødkjernemel på nettet? prilla Spørsmål og svar 5 04-04-08 21:47
Ketolysekurs på nettet nunno Ketolysekuren 1 21-09-06 00:07
Sånne svenske kontaktlinser ..? mofe Generell diskusjon 3 05-06-05 13:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no