Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-13, 09:39   #20151
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av charliiie, her.

Karameller, ja. Du tenker at det ved oppvarming vil smelte allikevel? Det hadde jo vært noe, da får jeg i alle fall brukt det. Takk!


Hehe, jeg forsøkte ikke med hammer, men jeg slo klumpen hardt mot benken, det hjalp ikke. Den er rett og slett steinhard. Jeg veit ikke om jeg tør å hive den i blender eller bruke stavmikseren på det, vil jo ikke ødelegge apparatene heller. Men jeg har absolutt lært at det er viktig å lukke posen, ja. Og kanskje ta den fram oftere enn hvert halvår for å sjekke at den ikke har forsteina. Uansett, takk for tips!

Du kan nok oppbevare en sånn sillica-tørkepose i den ytre forpakningen også, for å prøve å forhindre forsteiningen?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 07-06-13, 09:56   #20152
charliiie
Medlem
 
charliiie sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 261
charliiie er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Du kan nok oppbevare en sånn sillica-tørkepose i den ytre forpakningen også, for å prøve å forhindre forsteiningen?

Jeg forsøkte å google sillica-tørkepose, men det kom ikke opp stort, annet enn i forbindelse med oppbevaring av kamera. Har du lyst til å forklare hva du mener? For jeg aner ikke. (Ja, jeg er litt lite huslig av meg. )

__________________
Startvekt 9. april: 133 kg
Vekt 29. august: 118.8 kg
Andre delmål: 112 kg
charliiie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Slappis
Gammel 07-06-13, 11:17   #20153
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har begynt å ta tagatessen over i et norgesglass med gummipakning etter å ha opplevd nøyaktig det samme. (Lagde "sukker"lake av klumpen, forresten, til å bruke i drinker. )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-06-13, 11:22   #20154
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Etter min erfaring er det best å ha Tagatessen over i et tett glass e.l. straks den er åpna.. Eventuelt oppbevare pakken i en plastpose. Jeg bruker mye Tagatesse, og hver eneste pakke jeg har kjøpt har det gått hull i sånn at det drysser pulver overalt bare jeg ser på den omtrent... Idiotisk forpakning.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 07-06-13, 12:32   #20155
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av charliiie, her.

Jeg forsøkte å google sillica-tørkepose, men det kom ikke opp stort, annet enn i forbindelse med oppbevaring av kamera. Har du lyst til å forklare hva du mener? For jeg aner ikke. (Ja, jeg er litt lite huslig av meg. )

Jeg mener en sånn sak som veldig ofte ligger inni sko, eller vitaminbokser fra det store utland når man får dem - sånn som trekker til seg luftfuktighet.

http://www.desiccantpacks.net/silica-gel-ingestion/

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 07-06-13, 15:31   #20156
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan det stemme at jeg blir sulten av Easy-isen? Jeg har tatt en liten skje en gang om dagen de siste dagene og synes jeg blir sulten etterpå.
Noen andre som har merket noe til det?

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 07-06-13, 15:44   #20157
charliiie
Medlem
 
charliiie sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 261
charliiie er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har begynt å ta tagatessen over i et norgesglass med gummipakning etter å ha opplevd nøyaktig det samme. (Lagde "sukker"lake av klumpen, forresten, til å bruke i drinker. )

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Etter min erfaring er det best å ha Tagatessen over i et tett glass e.l. straks den er åpna.. Eventuelt oppbevare pakken i en plastpose. Jeg bruker mye Tagatesse, og hver eneste pakke jeg har kjøpt har det gått hull i sånn at det drysser pulver overalt bare jeg ser på den omtrent... Idiotisk forpakning.

Jeg vil nok investere i et norgesglass eller lignende slik at jeg unngår det ved nesten anledning. Takk for tips begge to.

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg mener en sånn sak som veldig ofte ligger inni sko, eller vitaminbokser fra det store utland når man får dem - sånn som trekker til seg luftfuktighet.

http://www.desiccantpacks.net/silica-gel-ingestion/

Daa er jeg med vettu. Trodde det var en pose til å ha tagatessen i, jeg misforsto helt altså.

__________________
Startvekt 9. april: 133 kg
Vekt 29. august: 118.8 kg
Andre delmål: 112 kg
charliiie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Slappis
Gammel 07-06-13, 17:18   #20158
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om flere har fått telefoner i det siste fra ett rart nr: +43 1 3369000205? De har ringt to ganger nå, ikke lagt igjen beskjed og jeg tar ikke telefonen. Husker pratet om sånne nummer før når folk fikk sinnsyke telefonregninger i etterkant...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Gammel 07-06-13, 17:21   #20159
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

telefon fra østerrike? mystisk. kan ikke si jeg har fått noen oppringing derfra....

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 07-06-13, 17:23   #20160
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

telefon fra østerrike? mystisk. kan ikke si jeg har fått noen oppringing derfra....

Det var det jeg og kom fram til... Men, jeg har ingen i Østerrike. Tror jeg. Men var det slik at de juksetelefonene ble problematiske hvis man ringte dem tilbake eller allerede hvis man tok telefonen? Tror at det kanskje var når man ringte tilbake, og da kan det jo ikke skade å svare neste gang hvis de ringer.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Gammel 07-06-13, 18:33   #20161
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Det var det jeg og kom fram til... Men, jeg har ingen i Østerrike. Tror jeg. Men var det slik at de juksetelefonene ble problematiske hvis man ringte dem tilbake eller allerede hvis man tok telefonen? Tror at det kanskje var når man ringte tilbake, og da kan det jo ikke skade å svare neste gang hvis de ringer.

Da bør du være veldig kjapp hvis noen ringer deg fra utlandet. For du betaler for det også.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 07-06-13, 18:40   #20162
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da bør du være veldig kjapp hvis noen ringer deg fra utlandet. For du betaler for det også.

Man betaler ikke for samtaler man mottar fra utlandet. Det er jeg 100% sikker på.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Gammel 07-06-13, 18:50   #20163
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Man betaler ikke for samtaler man mottar fra utlandet. Det er jeg 100% sikker på.

Ikke hvis du har tele2, da betaler du.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 07-06-13, 18:54   #20164
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Man betaler ikke for samtaler man mottar fra utlandet. Det er jeg 100% sikker på.

Jeg vet ikke om det har endret seg, men det pleide å være sånn at om du er i utlandet med norsk abbo, og mottar telefon fra utlandet, så betaler du litt for samtalen. Tviler på at det er sånn om du er i Norge med norsk abbo, og får telefon fra utlandet, da hadde det vært dårlig bissninss å legge f.eks. markedanalysebyråer til Nederland, som jeg vet noen har gjort.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-06-13, 18:55   #20165
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ikke hvis du har tele2, da betaler du.

Hvor fant du det? Jeg har Tele2 og har blitt oppringt fra utlandet mange ganger og det har jeg ikke betalt som jeg har fått med meg. Man betaler å ringe til utandet og å motta samtaler i utlandet. Ikke å motta fra utlandet mens man er i Norge.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Gammel 07-06-13, 18:58   #20166
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg vet ikke om det har endret seg, men det pleide å være sånn at om du er i utlandet med norsk abbo, og mottar telefon fra utlandet, så betaler du litt for samtalen. Tviler på at det er sånn om du er i Norge med norsk abbo, og får telefon fra utlandet, da hadde det vært dårlig bissninss å legge f.eks. markedanalysebyråer til Nederland, som jeg vet noen har gjort.

På tele2 har vi fått regning uansett så lenge mottaker/oppringer er i utlandet.
Det et derfor jeg alltid bruker skype mår jeg vil ha kontakt i utlandet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 07-06-13, 18:59   #20167
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Hvor fant du det? Jeg har Tele2 og har blitt oppringt fra utlandet mange ganger og det har jeg ikke betalt som jeg har fått med meg. Man betaler å ringe til utandet og å motta samtaler i utlandet. Ikke å motta fra utlandet mens man er i Norge.

Kanskje det har noe med abonnement å gjøre?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 07-06-13, 19:04   #20168
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

På tele2 har vi fått regning uansett så lenge mottaker/oppringer er i utlandet.
Det et derfor jeg alltid bruker skype mår jeg vil ha kontakt i utlandet.

Det er noe feil der! Jeg har nå skrevet til dem for å sjekke. Jeg bruker alltid skype for det da blir gratis for både de som ringer og meg som mottar. Men, jeg er fortsatt overbevist om at man ikke betaler for å motta samtaler fra utlandet. Venter spent på svar fra tele2.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Gammel 07-06-13, 19:34   #20169
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Det er noe feil der! Jeg har nå skrevet til dem for å sjekke. Jeg bruker alltid skype for det da blir gratis for både de som ringer og meg som mottar. Men, jeg er fortsatt overbevist om at man ikke betaler for å motta samtaler fra utlandet. Venter spent på svar fra tele2.

Her er svaret fra Tele2. Ingen betaling for mottak av samtaler fra utlandet:


Hei!
Ved mottak av samtaler fra utlandet med et norsk abonnement i Norge betaler man ikke for mottak.
Man blir kun belastet for mottak av samtaler med et norsk abonnement når man befinner seg i utlandet og blir oppringt.
Du kan lese mer om dette her https://www.tele2.no/kundeservice/1018.aspx.



Takk for at du henvendte deg til Tele2 Kundeservice.
Ha en fin dag.


Med vennlig hilsen
Linn Berg
Tele2 Norge AS
Tlf. Privat 02000, Tlf. Bedrift 02200
Tlf. Utland: +4721314951, Faks 21319898
tele2.no, Org. nr NO 974 534 703 MVA, Kontonr 5010.07.58900

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Gammel 07-06-13, 21:38   #20170
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ikke hvis du har tele2, da betaler du.

Tele2 er noen banditter uansétt. De hadde jeg ikke vært kunde oss om de hadde betalt meg! har jobba hos et konkurrerende selskap, og de drev med MYE snusk!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-06-13, 00:36   #20171
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tele2 er noen banditter uansétt. De hadde jeg ikke vært kunde oss om de hadde betalt meg! har jobba hos et konkurrerende selskap, og de drev med MYE snusk!

Jeg har vært kunde hos tele2 i mange år, og har ingenting negativt å si om dem!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 08-06-13, 20:34   #20172
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det mye å spise 4 kyllingfilet og salat på en dag?

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 08-06-13, 20:48   #20173
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det kommer jo an på hvem som spiser det og hva man eventuelt spiser i tillegg?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 08-06-13, 20:53   #20174
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Det kommer jo an på hvem som spiser det og hva man eventuelt spiser i tillegg?

Jeg skjønner... Jeg spiste bare 3 kom jeg på nå også, så da var det vel ikke så ille. Har bare aldri spist så mye kyllingfilet før på en dag...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 08-06-13, 20:54   #20175
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva skriver man inni kortet til en gave man gir til et brudepar?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no