Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Inspirerende konferanse i Oslo

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-06-07, 14:39   #1
grete
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 51
Innlegg: 2
grete er på en erverdig vei

Inspirerende konferanse i Oslo

Hei!
Var på lavkarbo-konferansen i Oslo 19.juni, og ble kjempinspirert! Interessante foredrag ved bl.a. Skaldeman, Kenn Halstensen og Dag Viljen P. Jeg har gjort et spedt forsøk på Skaldeman-mat før, men kutta etter ei uke fordi jeg følte meg så kvalm og dårlig, men nå er det ferie - og da går det lettere å lide seg gjennom noen harde dager i overgangen til ketose.

Sommerhilsen fra Grete

__________________
grete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:46   #2
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: inspirerende konferanse i oslo

Hørtes koselig ut! Dette foredraget skulle jeg gjerne vært på, men jeg har ikke økonomi for det!
Forresten, kvalmheten er vel normal, men det pleier å gå over fort.. Men det er merkelig, de fleste har bare et par dager med plager av det jeg har hørt om (nå er jeg ikke helt inne på Skaldeman, men det er vel bare vanlig fett og proteinrik mat + grønnsaker?).

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 15:43   #3
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: inspirerende konferanse i oslo

Ja, det var en bra dag i Oslo. Hoppas det blir flera sådana.

Alla strikta regimer ger några dagars omställningsproblem, dygn 3-6 ungefär. Det gäller fasta såväl som lavkarbokost. Några få känner sig euforiske, men de flesta mår som om de vore bakfulla. Efter en vecka mår de hyfsat och efter två veckor mår de bra. Sen blir det bara bättre.

Nu har jag talat om hjärnans omställning. Den fysiska omställningen till fettdrift tar längre tid. Vältränade uthållighetsidrottare kan klara omställningen på ett par månader, otränade personer kan behöva dubbelt så lång tid. I mitt eget fall tog det ungefär fem månader innan jag nådde min topp.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som kan anbefale et flyttebyrå i Oslo ? Nille Generell diskusjon 5 02-04-06 22:21
Atkinsprodukter i Oslo Emmelin Atkins kosthold 2 28-02-05 18:46
Fins Atkins Bakemix å få kjøpt i Oslo? finna Lavkarbo generelt 2 08-02-05 22:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no