Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
23-09-08, 10:17 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 49
|
Dårlig ånde og dårlig kroppslukt ved ketolyse, stemmer dette?Snakka med ei venninne igår, hun sa at hun hadde hørt at folk fikk fårlig ånde og dårlig kroppslukt når de starta på ketolyse, noen som har erfaring med det?? Har nemelig lurt på om jeg skal begynne på ketolyse, men får kanskje ny jobb, så hun råda meg til ikke å gjøre det som helt ny i jobben, er ikke noe særlig å stinke når jeg eventuelt begynner i ny jobb |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert |
23-09-08, 10:24 | #2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
|
Sv: Dårlig ånde og dårlig kroppslukt ved ketolyse, stemmer dette??Det er individuelt, som med det meste Noen får begge deler, noen en av delene og noen ingenting... |
Min kostholdsfilosofi: 1 |
24-09-08, 22:36 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
|
Sv: Dårlig ånde og dårlig kroppslukt ved ketolyse, stemmer dette?Opplevde at lukta gav seg etter noen dager. Dusj om morran og drikk mye vann. Du kan jo også ta med litt munnskyllevann om du føler at det hemmer deg i jobben. Har selv en jobb hvor jeg er mye i kontakt med folk, det føltes litt ubehagelig for meg så jeg gikk rundt og smådrakk fruktte. Noen sier det er karber i det, men sånn i overgangen går det nok. |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
24-09-08, 22:51 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
|
Sv: Dårlig ånde og dårlig kroppslukt ved ketolyse, stemmer dette?jeg har ikke merka noe ,men det sies joogså at mulig andre merker det ,,eller? |
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg |
18-02-10, 16:51 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 39
|
Sv: Dårlig ånde og dårlig kroppslukt ved ketolyse, stemmer dette?Eksperimenterte litt med lavkarbo for et års tid siden for å se hvor lavt jeg som type 1 diabetiker kunne kutte insulinbehovet mitt. Ble i starten bekymret over den "metalliske" smaken bakerst i nesa/munnen (vanskelig å forklare) som minnet om følelsen av å ha høyt blodsukker, men fant raskt ut at det ikke var noe å bekymre seg for. Likheten ligger i at høyt blodsukker (altså mangel på insulin) fører til ketose og aceton-ånde på lik linje med kostindusert ketose. |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose |
26-03-10, 16:32 | #6 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
|
Sv: Dårlig ånde og dårlig kroppslukt ved ketolyse, stemmer dette?Hmm, hvorfor finner du fram alle disse gamle trådene som ikke har vært aktive på flere år?
26-03-10, 17:30 | #7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
|
Sv: Dårlig ånde og dårlig kroppslukt ved ketolyse, stemmer dette?synes det er fint at de kommer opp, jeg har lært mye nyttig av gamle tråder
26-03-10, 17:43 | #8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
|
Sv: Dårlig ånde og dårlig kroppslukt ved ketolyse, stemmer dette?å det med dårlig ånde og kropslukt er da like aktuelt i dag som før , |
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg |
26-03-10, 19:16 | #9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
|
Sv: Dårlig ånde og dårlig kroppslukt ved ketolyse, stemmer dette?SB-12 er fin mot dårlig ånde.
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dårlig ånde | Kvark | Ketolysekuren | 27 | 08-09-10 02:02 |
Ekstremt dårlig ånde med ketolyse! Noen som vet råd? | lillestine | Ketolysekuren | 14 | 18-02-10 21:19 |
Dårlig ånde | Mazzy | Fysisk og mental helse | 3 | 11-06-08 00:04 |
Dårlig ånde | småstor | Spørsmål og svar | 5 | 22-03-08 00:14 |
Dårlig Ånde | krussidulla | Generell diskusjon | 8 | 09-02-07 16:22 |