Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
24-07-13, 16:01 | #1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2013
|
Følte du deg dårlig og fikk dårlig ånde av lavkarbo?Er helt ny i dette og synes det er litt skummelt at man kan føle seg svimmel og dårlig av å starte på Lavkarbo. |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
24-07-13, 16:06 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
|
Sv: Følte du deg dårlig og fikk dårlig ånde av lavkarbo?Jeg har aldri hatt ketoseånde, selv ikke i en periode der jeg spiste under 10g karbo om dagen, jeg får den ikke. |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 |
24-07-13, 16:10 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
|
Sv: Følte du deg dårlig og fikk dårlig ånde av lavkarbo?Jeg var ullen i hodet et par uker, og hadde ketoseånde i kanskje to måneder. Ikke behagelig, men tenk på det som en detox kur. Når dette går over blir belønningen desto større. Min erfaring er at andre ikke merker stålånden like godt som man gjør selv, om det er en trøst... |
Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg |
24-07-13, 16:23 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
|
Sv: Følte du deg dårlig og fikk dårlig ånde av lavkarbo?Har fått kommentar fra barna når jeg sannsynligvis har vært i ketose...
24-07-13, 16:25 | #5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2013
|
Sv: Følte du deg dårlig og fikk dårlig ånde av lavkarbo?Takk for svar :-) Må man i ketose for å gå ned i vekt? |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
24-07-13, 18:12 | #6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
|
Sv: Følte du deg dårlig og fikk dårlig ånde av lavkarbo?Lavkarbo er alt under 150 karbohydrater pr dag. Innenfor lavkarbo finnes det en hel rekke forskjellige måter og leve lavkarbo på / hvor mye karbohydrater man velger. Anbefaler deg og velge en retning og følge den.
24-07-13, 23:11 | #7 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2009
|
Sv: Følte du deg dårlig og fikk dårlig ånde av lavkarbo?Jeg har aldri merket noe til noe av det HI nevner. Følte meg tvertimot mye bedre etter overgang til lavkarbo. |
Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose |
25-07-13, 02:43 | #8 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2013
|
Sv: Følte du deg dårlig og fikk dårlig ånde av lavkarbo?Du må ikke i ketose for å gå ned i vekt nei om du tidligere har levd høykarbo, og trapper ned med karbo slik at det innegår lavkarbo, vil du sannsynligvis gå ned uansett Ofte er det ikke store forskjellen som skal til. For noen holder det med litt nedtrapping på sukker, potet, ris og brød før underverker skjer Vil nok tro at ketose kanskje gir en raskere vektnedgang da. |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
29-07-13, 18:28 | #9 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
|
Sv: Følte du deg dårlig og fikk dårlig ånde av lavkarbo?Hei! Mange opplever å få en del bivirkninger de 1 til 2 første ukene når kroppen går over på ketogen forbrenning og karbo-lagrene tømmes. De mest vanlige er hodepine, hyppig vannlating, ånde, svette m/lukt, sitring i musklatur/ kramper (følelse av å ha gangsperre), ullenhet i hode og generell slapphet. |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dårlig ånde? | Monagh | Spørsmål og svar | 1 | 23-05-11 07:33 |
Dårlig ånde | Kvark | Ketolysekuren | 27 | 08-09-10 02:02 |
Dårlig ånde og dårlig kroppslukt ved ketolyse, stemmer dette? | isbjørndama | Generell diskusjon | 8 | 26-03-10 19:16 |
Dårlig ånde av lavkarbo. | nyher | Lavkarbo generelt | 2 | 06-12-09 22:40 |
Dårlig ånde på lavkarbo? | cilemora | Lavkarbo generelt | 7 | 08-01-08 22:31 |