Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

"Egenkomponert" diett?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-13, 19:45   #26
Maria29
Seniormedlem
 
Maria29 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 857
Maria29 er ny på veien

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av maulie, her.

Til alle tvilende..! Dette funker som bare det ned 17kg på to mnd :-)

WOW,Gratulerer

__________________
Marias journal

Maria29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Variert Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 20:28   #27
maulie
Medlem
 
maulie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Notodden
Alder: 32
Innlegg: 65
maulie er på en erverdig vei

Sv: "Egenkomponert" diett?

Tusen takk

maulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Egenkomponert" Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 20:57   #28
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Egenkomponert" diett?

Kroppen har forsynt seg med 17kg fett i 2mnd, så fett har den fått

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 07:25   #29
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: "Egenkomponert" diett?

Grattis maulie

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan menyen ser ut på en "normaldag"

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 17:17   #30
maulie
Medlem
 
maulie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Notodden
Alder: 32
Innlegg: 65
maulie er på en erverdig vei

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Grattis maulie

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan menyen ser ut på en "normaldag"

Jeg har på en måte funnet ut det jeg liker best som jeg kan spise, så det blir mye av det samme, men er ikke helt lei enda. Eller av egg så!!! Hehe På en normal dag vil jeg si at det ser ut cirka sånn her:

Frokost:
Eggrøre, omelett eller stekt egg (3 egg), med krydder på
Litt agurk og noen cherry tomater
Eventuelt noen pølsebiter ved siden av, av go og mager wienerpølser fra gilde eller go mager kjøttpølse uten skinn (pleier ikke ha pølse inntil da, men mange vil ha kjøtt).
Eller en Dobbel 0% yoghurt ved siden av!

Lunch:
Jeg pleier å være stresset på disse tider, og ikke i anledninger til å kunne lage noe selv, så jeg pleier å kjøpe meg en salat i butikk, med feks salat, kylling, litt skinke, løk, tomat, egg, minimalt ost, agurk, ikke dressing.
Hvis ikke, så kjøper jeg meg en halv kylling i varmdisk, og lar vær å spise skinnet! Hvis jeg har mulighet til å lage mat selv så vil jeg helst ha tomatsuppe (fra coop prix, ingen karbo), eller steke meg et par kyllingfileer med litt grønt inntil!

Middag/kvelds:
Her går det for det meste i det samme nå om dagen siden jeg er blitt lei den første retten som jeg spiste hele tiden som var kyllingfileet/strimler, findus wok classic og toro fløtesaus (bare litt, men er bare 4-5g karbo pr 100g saus, så tar litt for smaken sin skyld! det virker hvertfall!).
Men nå om dagen spiser jeg for det meste kjøttdeig av svin fra nordfjord, ca 300-400g, kommer litt ann på hvor sulten jeg er, ca 250g rema 1000 frysepose med blomkål og brokkoli + ca 1,5 dl fløtesaus!

Dette er det jeg pleier å spise til normalt! Og blir ikke lei! Har ikke trena siden romjula heller pga det er så kaldt nå, men starter igjen snart med gåturer hverdag, og da pleier det å gå enda fortere ned!

maulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Egenkomponert" Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 23:42   #31
Anehas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Trondheim
Alder: 31
Innlegg: 12
Anehas er på en erverdig vei
Wink

Sv: "Egenkomponert" diett?

Jeg hadde en lignende diett når jeg gikk ned mine kg, en kombinasjon av lavkarbo, men også lavkarbo som medfører at man spiser både lite karbohydrater og lite fett. Da er det jo proteiner man må spise Spiste ca 1300 kcal hver dag, selv om jeg da var sulten når jeg la meg merket jeg tydelig at jeg ble mye mettere når jeg spiste masse proteiner. Så uansett om man vil kalle dette en ekstremkur eller ikke, det fungerer raskt og er det noe som er motiverende er det raske resultater spør du meg! Det er heller ikke noe man skal gjøre hele livet, selvfølgelig. Ingen har skade av det en periode. Å begynne å spise vanlig for for meg ikke noe problem, så lenge man passer på å øke matinntaket gradvis! En ting som også irriterer meg er at folk sier at når man begynner å spise "normalt igjen" vil man legge på seg alt igjen. Men hva er normalt for en person som veide 100kg? Selvfølgelig kan man ikke gå tilbake til det samme kostholde man hadde før, det er jo derfor man ble så stor i utgangspunktet. Jeg følte at min kombinasjon av psmf og periodisk faste funket utrolig bra, og jeg vil faktisk anbefale det jeg og!

__________________


Anehas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og lavkalori Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 23:45   #32
maulie
Medlem
 
maulie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Notodden
Alder: 32
Innlegg: 65
maulie er på en erverdig vei

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av Anehas, her.

Jeg hadde en lignende diett når jeg gikk ned mine kg, en kombinasjon av lavkarbo, men også lavkarbo som medfører at man spiser både lite karbohydrater og lite fett. Da er det jo proteiner man må spise Spiste ca 1300 kcal hver dag, selv om jeg da var sulten når jeg la meg merket jeg tydelig at jeg ble mye mettere når jeg spiste masse proteiner. Så uansett om man vil kalle dette en ekstremkur eller ikke, det fungerer raskt og er det noe som er motiverende er det raske resultater spør du meg! Det er heller ikke noe man skal gjøre hele livet, selvfølgelig. Ingen har skade av det en periode. Å begynne å spise vanlig for for meg ikke noe problem, så lenge man passer på å øke matinntaket gradvis! En ting som også irriterer meg er at folk sier at når man begynner å spise "normalt igjen" vil man legge på seg alt igjen. Men hva er normalt for en person som veide 100kg? Selvfølgelig kan man ikke gå tilbake til det samme kostholde man hadde før, det er jo derfor man ble så stor i utgangspunktet. Jeg følte at min kombinasjon av psmf og periodisk faste funket utrolig bra, og jeg vil faktisk anbefale det jeg og!

Kjempe bra sagt! Ja, funker som bare det.. Noen sa det ikke var lurt å gå på mer enn 3 mnd i sammenheng. Hvordan vil du anbefale kostholdet i en "pause" fra denne dietten?

maulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Egenkomponert" Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 08:37   #33
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av maulie, her.

Kjempe bra sagt! Ja, funker som bare det.. Noen sa det ikke var lurt å gå på mer enn 3 mnd i sammenheng. Hvordan vil du anbefale kostholdet i en "pause" fra denne dietten?

Hvorfor skal du ta pause? Altså hva er det logiske med å ta pause fra lavkarbo? For mange er det dette som er den normale kosten, de tar ikke pause fra ketose, det er normalen. Folk har levd i ketose gjennom mange år uten at de har behøvd å ta pause. At man sprekker eller føler man bare må, er en helt annen ting. Men at man helt seriøst trenger å ta pause, det tror jeg ikke noe på. Jeg kunne veldig fint tenkt meg å være foruten den ukelange sprekken i august og den på 6 dager nå i jula, grøss.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 10:23   #34
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: "Egenkomponert" diett?

Et vanlig lavkarbokosthold er det ingen grunn til å ta pause fra. Men det maulie går på her er en ekstremdiett, som kroppen ikke har godt av i det lange løp. Så da kan en pause være på sin plass. Jeg foreslår at du øker fettmengden i pausen din, men fortsetter å holde deg lavt på karbo. Så får du også sett hvordan kroppen reagerer på "normal" fettmengde i samme slengen...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 14:14   #35
maulie
Medlem
 
maulie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Notodden
Alder: 32
Innlegg: 65
maulie er på en erverdig vei

Sv: "Egenkomponert" diett?

Imse: Ok, så du sier da at normal kost er veldig lite fett og karbo? Det er jo ikke bra for kroppen i langt løp. Sier seg jo selv som mye annet..

index: ja det skal jeg prøve på i neste mnd engang. så holde på med det en til to mnd så litt ekstremt igjen for å få litt fortgang.. moro dette.

maulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Egenkomponert" Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 14:24   #36
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av maulie, her.

Imse: Ok, så du sier da at normal kost er veldig lite fett og karbo? Det er jo ikke bra for kroppen i langt løp. Sier seg jo selv som mye annet..

Nei, ketogen kost. Spiser du fryktelig lite fett? I såfall er det jo ikke hel som anbefalt, som den kimkindietten der folk ble skikkelig dårlige og en døde.
Så spiser du lite fett, så ville jeg nok tatt perioder med mere fett, men fortsatt ketogent. Om du fortså? Altså, ikke gå ut av ketose, men spise skikkelig ketogen mat.

Ketogen mat uten fett er jo ekstrem lavkalori..

100g protein= 400kalorier
20g karbo= 80

Om man da legger på 100g fett som gir 900kalorier, så er man fortsatt på lavkalori, men man får mere fett. 1380 kalorier. For mange er dette for lite, men man får i allefall i seg noe fett. Er det omtrent dete du får i deg, eller kniper du enda mere inn på fettet?

Mulig jeg misforsto deg, for jeg trodde du spiste vanlig ketogent, men har lest tråden din en gang til, og får inntrykk av at du spiser lite fett også. Og da har jeg svart på feil grunnlag. I såfall beklager om jeg forvirret deg.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 18:39   #37
maulie
Medlem
 
maulie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Notodden
Alder: 32
Innlegg: 65
maulie er på en erverdig vei

Sv: "Egenkomponert" diett?

Vil si sånn ca 70-80g fett om dagen.. Noen ganger opp til 100g.. Som regel rundt 30-40g karbo, men så er ikke i ketose..

maulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Egenkomponert" Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 18:55   #38
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av maulie, her.

Vil si sånn ca 70-80g fett om dagen.. Noen ganger opp til 100g.. Som regel rundt 30-40g karbo, men så er ikke i ketose..

Sikker på at du ikke er i ketose? Ketose er ikke ensbetydende med lite karber. Ikke uvanlig med ketose om man spiser lavkalori heller. Og mange er i ketose til over 30g karber.
Ikke at det spiller noen rolle, men det er faktisk mulig du er i ketose.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 23:23   #39
maulie
Medlem
 
maulie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Notodden
Alder: 32
Innlegg: 65
maulie er på en erverdig vei

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Sikker på at du ikke er i ketose? Ketose er ikke ensbetydende med lite karber. Ikke uvanlig med ketose om man spiser lavkalori heller. Og mange er i ketose til over 30g karber.
Ikke at det spiller noen rolle, men det er faktisk mulig du er i ketose.

Skjønner ikke helt hva ketose er jeg tror jeg... Har lest litt men skjønner ikke helt..

maulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Egenkomponert" Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 18:16   #40
maulie
Medlem
 
maulie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Notodden
Alder: 32
Innlegg: 65
maulie er på en erverdig vei

Sv: "Egenkomponert" diett?

Nå trenger jeg litt hjelp her! Begynte på søndag ved å ta pause fra min diett, for og fortsette med lavkarbo en stund. Etter mandags morgen (veide meg idag, om morgenen, før mat og etter dobesøk!), så har jeg gått opp ca 1 kg etter jeg starta å spise mere fett, men fortsatt minimalt karbohydrater. Det jeg kommer på som jeg har spist er Imse's pizzabunn, kjøttdeig, hakkede tomater, krydder, ost, litt peppes rømmedressing (1-2 karb per 100g, tar ikke mye), pepperoni pølse, 2 baconburgere i farta fra Ica varmdisk (ikke bra kanskje? leste her at noen gjorde det på farta for var bare fett nesten), smakt ca 20g baconsvor potetgull (uten karbs). Kommer egentlig ikke på mer, lagd rundstykker av mandelmel, egg, ost, rømme, fiberhusk, bakepulver osv som jeg tenkte jeg skulle smake på nå, men blir helt satt ut. Føler jeg bare går oppover, jeg som hadde 400g igjen på mandag til å ha gått ned 20kg, så går jeg bare opp igjen! Ville komme til målet mitt! Hehe!

maulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Egenkomponert" Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 18:55   #41
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av maulie, her.

Nå trenger jeg litt hjelp her! Begynte på søndag ved å ta pause fra min diett, for og fortsette med lavkarbo en stund. Etter mandags morgen (veide meg idag, om morgenen, før mat og etter dobesøk!), så har jeg gått opp ca 1 kg etter jeg starta å spise mere fett, men fortsatt minimalt karbohydrater. Det jeg kommer på som jeg har spist er Imse's pizzabunn, kjøttdeig, hakkede tomater, krydder, ost, litt peppes rømmedressing (1-2 karb per 100g, tar ikke mye), pepperoni pølse, 2 baconburgere i farta fra Ica varmdisk (ikke bra kanskje? leste her at noen gjorde det på farta for var bare fett nesten), smakt ca 20g baconsvor potetgull (uten karbs). Kommer egentlig ikke på mer, lagd rundstykker av mandelmel, egg, ost, rømme, fiberhusk, bakepulver osv som jeg tenkte jeg skulle smake på nå, men blir helt satt ut. Føler jeg bare går oppover, jeg som hadde 400g igjen på mandag til å ha gått ned 20kg, så går jeg bare opp igjen! Ville komme til målet mitt! Hehe!

Pepperoni, baconburgere og baconsvor inneholder mye salt og salt binder vann og det gir vektøkning, men ikke i form av fett, men i vannvekt. Du har neppe lagt på deg en kg fett på to dager.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 23:55   #42
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: "Egenkomponert" diett?

Så fort og mye som du har gått ned de siste to månedene så må du tåle at det tipper litt andre veien iblant også! Men som TrillTrall skriver over, dette er vann og ikke fett. Så bare slapp av, vann forsvinner igjen av seg selv...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 01:11   #43
maulie
Medlem
 
maulie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Notodden
Alder: 32
Innlegg: 65
maulie er på en erverdig vei

Sv: "Egenkomponert" diett?

Tåle? Ja, herregud gjør a det. Stiller spørsmål om det har noe med kostholdet nå å gjøre siden jeg har en pause fra det andre. Du klager rundt her, er vel ikke den første som lurer på hvorfor du har så spydigheter her inne.

maulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Egenkomponert" Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 08:09   #44
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: "Egenkomponert" diett?

Men de har jo rett her både index og Trilltrall, du har gått ned mye kjempefort. Det er en realtitet at vekttapet kan stoppe opp litt mens kroppen tenker seg om. Utrolig kjipt når man står oppi det, men det gjelder å bite tenna sammen og takle det.
Og du har helt klart ikke gått opp 1kg fett på noen dager, det er ikke mulig rett og slett. Sannsynligheten for at det er vann er veldig stor, og vann ødelegger ikke for fettforbrenningen, det er bare litt irriterende å se på vekta, da det kan se ut som om man ikke går ned i vekt, selv om kroppen brenner fett på harde livet.

Stå på, spis riktig, dette klarer du så fint så.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 09:00   #45
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Så fort og mye som du har gått ned de siste to månedene så må du tåle at det tipper litt andre veien iblant også! Men som TrillTrall skriver over, dette er vann og ikke fett. Så bare slapp av, vann forsvinner igjen av seg selv...

Opprinnelig lagt inn av maulie, her.

Tåle? Ja, herregud gjør a det. Stiller spørsmål om det har noe med kostholdet nå å gjøre siden jeg har en pause fra det andre. Du klager rundt her, er vel ikke den første som lurer på hvorfor du har så spydigheter her inne.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hørte noe spydig i denne uttalelsen fra index... Kanskje jeg går glipp av noe.

Og Maulie, jeg syns vektnedgangen din har vært flott! Og at stakkars kroppen må få komme seg litt. Er i samme fase selv og vet hvor frustrerende det kan være...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 09:51   #46
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av maulie, her.

Du klager rundt her, er vel ikke den første som lurer på hvorfor du har så spydigheter her inne.

??????

Hva er problemet? Vil du ikke ha tips og råd?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 10:43   #47
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

??????

Hva er problemet? Vil du ikke ha tips og råd?

Man blir veldig gretten av ekstremdiett

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 11:03   #48
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Man blir veldig gretten av ekstremdiett

Ja, tydelig det..

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 11:08   #49
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: "Egenkomponert" diett?

Langaard & Index; behave.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 11:53   #50
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: "Egenkomponert" diett?

OK da...

Skal trekke meg stille og rolig ut av tråden.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar

Emneord
diett, egenkomponert, forbrenning, hjelp


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her? Snorkfroken76 Spis deg ned i vekt med Skaldeman 192 18-08-12 23:19
Kan man stole på "anbefalt kcal" på Diett.no? Marella77 Ketolysekuren 35 23-10-11 21:11
"Egenkomponert" lavkarbo hanne42 Spørsmål og svar 1 13-01-11 09:37
Å gå fra lavkarbo til "normal" mager diett? Floater Spørsmål og svar 13 28-12-10 00:41
Fedon"diett" eller Atkins diett? haukhe Spørsmål og svar 2 01-11-07 22:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no