Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

iHerb, rabatt-koder og markedsføring

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-05-11, 22:57   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Exclamation

iHerb, rabatt-koder og markedsføring

iHerb (og andre nettbutikker og tjenester) bruker rabattkoder eller vervekoder som markedsføring. Disse gir nye kunder en rabatt (eller bonus) ved handel (eller registrering), og eksisterende kunder en påskjønnelse for å markedsføre iHerb (eller andre) og sin egen rabatt-kode. Selv om det er liten fortjeneste for den enkelte, blir markedsføringen av iHerb massiv; det er derfor de har laget et slikt konseptet.

Markedsføring er i henhold til forumreglene våre ikke tillatt på lavkarbo.no, dette gjelder også iHerb-rabattkoder.

Vi vil likevel tillate posting av rabattkode i innlegg i egen blogg eller i egen journal-tråd, så fremt rabatt-koden ikke er formålet med å poste innlegget. Å reklamere for koder andre steder (i innlegg eller å ha koder i signatur) er ikke tillatt.

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 00:32   #2
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: iHerb, rabatt-koder og markedsføring

Oi, godt du informerer om dette, for det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt (altså at jeg bryter "forumvettreglene" ved å ha koden i signaturen f.eks.).

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 20:30   #3
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: iHerb, rabatt-koder og markedsføring

Det finnes egne tråder for salg av ting man har som man ønsker å bli kvitt. Er det greit?

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 16:16   #4
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: iHerb, rabatt-koder og markedsføring

Jeg ser det fortsatt er folk som promoterer sine iHerb-koder i signaturen, så bare dytter på denne jeg

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 16:21   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: iHerb, rabatt-koder og markedsføring

Opprinnelig lagt inn av Snopsy, her.

Det finnes egne tråder for salg av ting man har som man ønsker å bli kvitt. Er det greit?

Så lenge det ikke selges for å tjene penger så er det generelt sett greit.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 20:22   #6
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: iHerb, rabatt-koder og markedsføring

Sorry asså... Så bare at andre hadde gjort det, og jeg brukte koden for å få 5 %. Visste faktisk ikke at jeg fikk noe også. Men men, gjort er gjort og spist er spist, borte er den

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
JBK på iHerb AneAne Spørsmål og svar 6 03-06-14 15:35
Spørsmål om iherb Tami Spørsmål og svar 1 07-04-11 18:56
iherb, ref. koder camryn Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 11 27-03-11 15:43
Te fra iHERB? Gogi Smoothies / drikke 9 10-03-11 00:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no