Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Hvorfor bruker så mange kunstig søtning?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-11-10, 20:25   #51
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor bruker så mange kunstig søtning?

Opprinnelig lagt inn av emilia, her.

Jeg tjener ... hm, hva er det ... noen prosent på det du kjøper, så jeg skriver koden med en liten bismak. Du tjener jo langt mer på det enn meg, for du får 5 dollar, mens jeg får 3 kroner eller noe sånt.
Men du får din egen kode når du har handlet som du kan gi videre. Det er iherbs form for markedsføring! De fortjener kun god omtale, maken til BILLIG og bra sted å handle skal man lete lenge etter! Det eneste er et at det kan ta litt tid å få pakken, men det tror jeg er tollen i Norge sin feil.

Ja, det er vel sånn at man kun kan bruke en sånn kode den første gangen man handler der?

Har hørt mange som har valgt den hurtigleveringa og som er veldig fornøyd med det Fått pakkene veldig fort. Men av og til så stopper de vel i tollen og da kan det nok ta litt lenger tid ja. Min siste pakke sto fast i 12 dager

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 20:25   #52
emilia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 40
emilia er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor bruker så mange kunstig søtning?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

blir mva og toll og sånt på det da? :/ ingen norske sider som har sånt?

Til sammenligning så koster en pose Palmesukker 140 på norske nettsider og under 30 kroner på iherb

Hold det under 200 NOK, så slipper du mva. Toll er det vel uansett ikke på slike varer, tror jeg?

Frakt er ekstremt billig, 4 dollar for under 1360 gram.

Nå er forresten ikke Palmesukker det beste dersom man vil bli kvitt søtsuget, for det har GI på 35, noe som er langt høyere enn mye annet.


Sist redigert av emilia : 23-11-10 kl 20:33.
emilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ikke sukker og kunstig søtning, lite gluten og melk, noe raw food og supermat, moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 20:27   #53
emilia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 40
emilia er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor bruker så mange kunstig søtning?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ja, det er vel sånn at man kun kan bruke en sånn kode den første gangen man handler der?

Har hørt mange som har valgt den hurtigleveringa og som er veldig fornøyd med det Fått pakkene veldig fort. Men av og til så stopper de vel i tollen og da kan det nok ta litt lenger tid ja. Min siste pakke sto fast i 12 dager

Ja, kun første gang.
Mine pakker har tatt alt fra 1 uke til 3 uker, tror jeg... Så kjedelig når man bare går og venter og verker
Jeg har bare prøvd den til 4 dollar, jeg. Det eneste med den er at man ikke kan spore pakken og at man ikke får igjen pengene dersom den blir borte, men det har jeg aldri opplevd. Og jeg har bestilt MYE ;D

emilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ikke sukker og kunstig søtning, lite gluten og melk, noe raw food og supermat, moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 20:29   #54
emilia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 40
emilia er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor bruker så mange kunstig søtning?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Sånn helt på siden.. Hvor mye tjener man på at andre bruker iHerb koden "sin"?

Hvis du har din egen kode kan du logge deg inn på iherb og se hva du har tjent. Jeg har ikke tjent mange kronene akkurat, så det er overhodet ikke derfor jeg sprer min kode Men andre tjener jo litt på å spare frakten

emilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ikke sukker og kunstig søtning, lite gluten og melk, noe raw food og supermat, moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 20:30   #55
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hvorfor bruker så mange kunstig søtning?

Da må jeg sjekke ut siden etterpå ja..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 20:33   #56
emilia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 40
emilia er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor bruker så mange kunstig søtning?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Da må jeg sjekke ut siden etterpå ja..

Så bra Bare spør om du lurer på noe!
Jeg er hekta på iherb

emilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ikke sukker og kunstig søtning, lite gluten og melk, noe raw food og supermat, moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 02:13   #57
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hvorfor bruker så mange kunstig søtning?

Jeg bruker innimellom natreen. Ikke store mengder. Jeg drikker fun light også. Har ikke søtsug. Klarer meg strålende. Jeg skjønner at det KAN være bivirkninger av kunstig søtning. Men alt med måte som noen så klokt sa tidligere. Det er INGENTING som er bra i store mengder. Alt skal taes inn med måtehold. Syns det begynner å virke litt fanatisk her siden det går i både kreft og intens reklamering for desse produktene. Takker for tipset, men ikke alle trenger å få det inn med t-skje.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mageknip av kunstig søtning?? Kamelen Spørsmål og svar 3 29-08-10 14:52
Kunstig søtning og blodsukkerverdier Lillemy71 Spørsmål og svar 2 22-06-10 16:53
Kunstig søtning + kosttilskudd TrillTrall Lavkarbo generelt 18 19-06-10 16:12
Kunstig søtning - trening? Indiana Spørsmål og svar 1 11-05-10 20:38
Kunstig søtning sommerblomt Ketolysekuren 15 02-06-08 02:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no