Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hurra! Toro ferdigmiddag!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-05-12, 18:40   #1
MH87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 18
MH87 er på en erverdig vei

Hurra! Toro ferdigmiddag!

Vet ikke om dette er riktig sted å legge tråden, men så akkurat en reklame for to nye ferdigretter fra toro, lavkarbo! De så veldig gode ut, Kylling Provence med ca 14g per porsjon, og spansk chorizo med ca 30g per porsjon. Gleder meg til å prøve!

MH87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 19:15   #2
Nevalensis
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Tromsø
Innlegg: 17
Nevalensis er på en erverdig vei

Sv: Hurra!! Toro ferdigmiddag!

Du får prøve de! Ikke helt min stil da jeg er på ketose, så en porsjon kylling provence ville absolutt ødelagt alt for meg, evt kun spist det på en hel dag... :P

__________________
"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." - Homer Simpson[u]


Nevalensis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 20:58   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Greit nok at maten er lav på kh, men det er sikkert masse tilsetningstoffer, som jeg ikke vil spise

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 21:05   #4
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Greit nok at maten er lav på kh, men det er sikkert masse tilsetningstoffer, som jeg ikke vil spise

Enig!
Og sånn ca 98,7 % av all ferdigmat smaker ubra.
Så jeg tror jeg hopper over denne

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :) Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 21:06   #5
MH87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 18
MH87 er på en erverdig vei

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Nå har jeg prøvd kylling provence, den var ganske god! Kom over den på butikken og kunne ikke la være Litt salt, og kunne godt vært litt tykkere, men absolutt et godt alternativ en dag du fks må bli sittende lenge på jobb/skole osv..

Ingrediensene var faktisk ganske bra!

Ostesaus 38 % (vann, fløte, crème
fraîche, ost 4 %, hvetemel, modifisert maisstivelse,
skummetmelk, aroma, hvitløk, eggeplomme, salt, vegetabilsk
olje (solsikke, raps), sukker, persille, krydder, sitronsaft), grønnsaker
38 % (paprika, squash, aubergine, sjampinjong, løk), kylling 18 %, bacon.

Karbohydrater 3,5 g pr. 100 g, 14,1 g pr.
porsjon (400 g).

Jeg er iallefall fornøyd med alle som kommer med nye produkter, og ser det voksende markedet av lavkarboentusiaster!

MH87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 21:12   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Synes det er helt supert, jeg! Dør ikke av å få i seg noen tilsetningsstoffer i ny og ne.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 21:43   #7
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Synes det er helt supert, jeg! Dør ikke av å få i seg noen tilsetningsstoffer i ny og ne.

HELT ENIG!!! Dette var en knallgod nyhet! Det minsker risikoen for å sprekke på ulovligheter en dag en er sliten og ikke orker å kokkelere! Denne skal testes ut!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 21:50   #8
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Tilsetningsstoffer, E- stoffer.... tja.... overlevde barndommen med Toro og ihjelkokte grønnsaker.... dette kan definitivt brukes hos meg som nødløsning (typ "alle er borte og jeg gidder ikke lage middag til bare meg" mat).

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 22:11   #9
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

STILIG! Flott nyhet!!!Kjekt alternativ på travle dager , selvsagt ikke ofte, men av og til kommer jeg nok til å bruke dette-om jeg liker dem

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 00:27   #10
Hapzen
Medlem
 
Hapzen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 35
Innlegg: 103
Hapzen er på en erverdig vei

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Ojojoj dette skal prøves :-)

__________________
Mvh Helene
Delmål 1: 70 kg ---- NÅDD, Delmål 2: 65 kg ---- NÅDD
Delmål 3: 62 kg, Endelig mål: 60 kg
Hapzen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, mer aktivitet :-) Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:49   #11
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Synes det er helt supert, jeg! Dør ikke av å få i seg noen tilsetningsstoffer i ny og ne.

Alle enkle alternativer vil jo gjøre det greiere fo oss. Akkurat nå er jeg så svimmel at kjøkkentjeneste er utelukket i perioder, har mann da, men ellers er jo dette perfekt løsning!

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:58   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Skjønner at folk vil holde seg "rene" altså. Good for you.

Jeg har nok av andre fokus jeg trenger å holde meg til, så det blir for mye stress å være helt anti tilsetningsstoffer i tillegg.

Hver sine preferanser.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:10   #13
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Min første tanke da jeg så den kylling provence-greia i butikken var vel noe sånt som "Hvor mange minutter sparer dette meg egentlig i forhold til om jeg istedet putter kylling, grønnsaker, fløte og ost i stekepanna?"

...Men siden det ikke alltid er tida det handler om, er jeg helt enig i at det er flott at slike alternativer lanseres. Det er godt å vite at butikkens ferdig/frysedisk kan holde meg i live uten å gi meg stivelsessjokk om jeg skulle gå inn i en dårlig sykeperiode igjen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:21   #14
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Spiser ikke ferdigmat hjemme. Av og til på jobb.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:40   #15
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Et fint alternativ for de som tåler innholdet. Og slett ikke av verstingene når det gjelder "ferdigmat" generelt? Eller noe sånt?

Helt uaktuelt for min del på grunn av melet - og jeg har heldigvis en mann som både liker å lage mat og er flink på kjøkkenet. Igår lagde han stekt laks mens jeg "lagde" salat. Tok kanskje 10-15 minutter?

Når mannen min er borte og jeg ikke orker - så skal jeg innrømme at det går en del i kjappere mat (makrell i tomat, ferdigkokte egg - koker alltid 5 i slengen og "store porsjoner" som blir til mange måltider med restemat.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 14:03   #16
Antivegan
Juniormedlem
 
Antivegan sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 17
Antivegan er ny på veien

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Litt for mye karbo, men dette må forsøkes.

Antivegan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 14:06   #17
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Jeg synes ikke den kyllinggreia var god. Den var tam og vassen og smakte ikke provence i det hele tatt. Kommer ikke til å kjøpe den flere ganger. Bildet på esken lyver mye i forhold til det du får.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 19:45   #18
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Hurra! Toro ferdigmiddag!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg synes ikke den kyllinggreia var god. Den var tam og vassen og smakte ikke provence i det hele tatt. Kommer ikke til å kjøpe den flere ganger. Bildet på esken lyver mye i forhold til det du får.

Enig med du, den smakte lite. Det var mye tynn saus og lite kjøtt/grønnsaker. Kommer ikke til å kjøpe den flere ganger.

__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Toro sliter ... Aline Nyheter / media 21 11-01-12 22:42
Hurra hurra! Hva kan jeg lage? Nurse Ketolysekuren 18 14-02-11 22:34
Hurra hurra hurra! Første 10 kg borte marjusen Ketolysekuren 32 13-10-10 22:24
Toro pizzafyll Selma Ketolysekuren 7 30-11-07 10:53
HURRA HURRA HIPP HIPP HURRA Jeg ser 8-tallet!! donjuanwannabe Atkins kosthold 7 04-04-04 20:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no