Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-05-09, 18:34   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Det slår meg stadig, enn hvor nøye jeg har fulgt med på vekttapet mitt for å ikke falle i ser ikke forskjell etter tjue kg eller mer-fella ... , at en god del ting endrer seg med en mindre kropp!

Småting som at jeg kan gå med t-skjorte! Før måtte jeg ha en skjorte eller strikkejakke e.l over. Jeg var trillrund rundt midja, og kunne bare med misunn se på de slankere jentene hvor t-skjortene liksom la seg så fint rundt mdija ...
Og singlet. Det er rart med det, armene mine har aldri vært særlig tjukke, likevel følte jeg meg fullstendig utilpass i singlet, at armene på en måte este ut i fri utfoldelse fordi kroppen ellers var stor.
Nå går jeg i t-skjorte. No problemo! Og de sitter så fint atte! Jeg har så vidt begynt å vandre inn i singlet-verdenen. Man ser jo folk i alle former tusle rundt i singet som om det ikke var noe særlig med det, så hvorfor ikke jeg?
Så i sommer er det flashing av armer og skuldre. Jeg tyvstarta i fjor, med både halterneck og vanlig singlet. Gull!

Andre fine forunderlige ting er hvordan armene forholder seg til at kroppen min har gått fra konveks til konkav. Jeg kunne liksom ikke stå med armene rett ned, de gikk i en bue rundt den speilvendte midjen min, liksom. Nå tenker jeg knapt på det, og jeg kan ikke stå nok med hendene i sida hvor formen har blitt til en fin konveks

En annen ting er det å dra i klær. Jeg gjør det knapt lenger. Før kunne jeg rykke og dra i klærne fordi de kilte seg inn mellom valkene mine. En venn av meg påpekte det faktisk, at jeg hadde slutta med nettopp dette. Mindre slitasje på stoff og sømmer ikke minst.
Og jeg sitter nesten aldri med pute over magen lenger. Det er jo faktisk ikke så mye mage å liksom skulle skjule.

I blant slår det meg at jeg sitter mer bekvemt på trikken. Jeg har vel alltid tatt den plassen jeg har trengt (), men nå trenger jeg liksom ikke å klemme meg inn ved siden av en medpassasjer. Jeg tar den plassen som er tilmålt, og ikke mer enn det.

Ja, dette var noen av mine artige oppdagelser av ting som har endret seg etter at kroppen min har krympet så betraktelig! Det er noe annet å bevege seg i en kropp som er over 20 cm mindre i diameter

Noen andre som har fine forunderlige opplevelser med sin nye kropp?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 19:01   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

ÅÅÅÅÅ, dette er herlig lesing!

Jeg har planer om å skrive et tilsvarende om et par år

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 19:10   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

ÅÅÅÅÅ, dette er herlig lesing!

Jeg har planer om å skrive et tilsvarende om et par år

!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 19:12   #4
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

..da æ va på feriefisketuren min i fjor sommar, fant æ ut at det hadde blitt masse vondere å sitte timesvis på en stein og vente på napp-fint på en upolstra og rar måte

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 19:19   #5
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Jeg kan fare i full fart over gulvet med sparkesykkelen til Bee-Kid, uten og lage hjulstreker i gulvet.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 19:36   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Haha! Så artig! Mer mer

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 19:38   #7
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Jeg kan ta på meg nesten hva som helst uten at det buler her og der. Det er virkelig en befrielse.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 19:42   #8
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Og så får æ til å bruke rockering no, trur de valkan som e igjen e gjenga rett vei for rocking

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 19:48   #9
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Jeg kan ta på meg nesten hva som helst uten at det buler her og der. Det er virkelig en befrielse.



F.eks dette!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg donald.JPG (19,5 KB, 389 visninger)
Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 19:50   #10
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Det merkeligste er at brillene detter av når jeg bøyer meg ned.....og til og met etter jeg har vært hos optikeren og fått strammet dem...
Og at jeg endelig kan ta rundt håndlettet og tommel og langfinger møtes!
Og jeg kan faktisk se at jeg har skulderben nå.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 20:06   #11
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.455
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Lage nye hull i beltet fordi det ellers ikke strammer

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 20:13   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Haha, Bee! Hva er det du forestiller? Donald?

Jeg synes det fortsatt er så rart at jeg nesten kniser når butikkmedarbeidere i klesbutikker plukker fram størrelser som medium, 38/40 og sånn til meg

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 20:14   #13
Fat lemmy
Medlem
 
Fat lemmy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 61
Fat lemmy er på en erverdig vei

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Å det er bare så herlig å få plass på trikken, eller enda bedre i et flysete uten å føle at du velter deg utover medpassasjerene
Husker god den følelsen av å nesten forsvinne når jeg gikk ned i vekt i fjor. Det er litt frustrerende at jeg har hatt så dårlig selvdiseplin at jeg har lagt på meg nesten alt det jeg tok av i fjor, men håper jeg klarer å komme meg nedover å bli der denne gangen. Kjenner meg godt igjen i det å dra i klærene Noen t-shorter må jeg strekke ut etter at jeg tar dem ut av tørketrommelen også, ellers blir det bare pølseskinn. Men det er jo egentlig det det er også.
Litt rart å se på bilder som er ti år gamle å se hvor liten jeg var, samtidig som jeg husker at jeg syntes selv jeg var stor dengangen. Det var jeg tydligvis ikke Har vært ti år med skift arbeid, meget dårlige matvaner og manglende kunnskap om ernæring som har lagt seg på overalt. Mest forran grattis med ny kropp Photobscura, måtte den forbli der du ønsker at den skal være. Jeg kommer etter!

__________________



Det er ingen karbo i kjærlighet
Fat lemmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else. Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 21:01   #14
Fat lemmy
Medlem
 
Fat lemmy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 61
Fat lemmy er på en erverdig vei

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Slike ting er det bare dem som har vært overvektig som gleder seg over, for alle andre er det en selvfølge. Ergo burde vi være lykkeligere mennesker fordi vi har vært overvektig (dette innlegget er skrevet i fremtiden)

__________________



Det er ingen karbo i kjærlighet
Fat lemmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else. Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 21:55   #15
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Haha, Bee! Hva er det du forestiller? Donald?



Selvsagt! Hadde på meg orange strømpebukser på jobb, og blå arbeidsuniform, så da kunne jeg ikke dy meg.
På med bleietruse, stapp ei pute nedi og en fotpose som hatt. Hadde ei stund et rødt ark til nebb, men jeg ble så nebbete at det ble ikke med på bildet.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 22:02   #16
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Kan gå opp hele bakken hjem uten flere pustepauser.
Blir stadigvekk litt forundret over hvor SMÅ klærne er når jeg prøver nye ting, holder opp gensere og tenker at denne er vel for liten, men så passer det

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 22:11   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Selvsagt! Hadde på meg orange strømpebukser på jobb, og blå arbeidsuniform, så da kunne jeg ikke dy meg.
På med bleietruse, stapp ei pute nedi og en fotpose som hatt. Hadde ei stund et rødt ark til nebb, men jeg ble så nebbete at det ble ikke med på bildet.

Nydelig

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 22:15   #18
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

*fnis*

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 21:19   #19
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

fnise....æ syns du va fin donald

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 21:22   #20
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Må bare si at æ synes d e flott at æ no kan låne bunaden t dattra mi ho fikk den t konfirmasjonen sin for to år sia, men æ lagde den sånn at ho kan vokse i den...synd ho har slutta å vokse-må nok ta den opp og inn

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 23:38   #21
Safir
Medlem
 
Safir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 44
Innlegg: 172
Safir er ny på veien

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Kan lett sitte med bena i kors. Trenger ikke å løfte det ene benet over det andre !

Safir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 23:41   #22
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Flott tråd!
Flott Donald!

jeg liker som Photo, at formene kommer bedre frem, og at man bevarer
kvinnelige former, selv om man går ned i vekt.
Kroppen blir liksom bare flott!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 00:44   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Jeg har ikke gått så mye ned i vekt.... Men har likavel fått en NY flott kropp grunnet lavkarbo!!! Jeg har fått en kropp som fungerer bedre og som IKKE trenger medisiner og som IKKE trenger andre stimuli... (i form av oppkast..)

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 00:38   #24
Mara
Medlem
 
Mara sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 78
Mara er på en erverdig vei

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Hei du, Michelin,
kanskje du skal bytte profilbilde snart?
Det er jo helt fantastisk, med bunaden og sånn!

Jeg har fortsatt omtrent 10-15 kilo igjen, men kan allerede se at jeg har fått smalere legger. Jeg trodde nok det var arvelig med tjukke legger......
Og at det er lettere å gå i trapper og bakker, det er så deilig!

Og så det speilbildet som jeg av og til fikk et glimt av i butikkvinduene - meg - fra siden - det var jo ikke meg - jeg ville ikke forstå det. Men nå kan jeg kaste fornøyde blikk på meg selv - i farta. Jeg begynner å kjenne meg igjen, liksom. Rart og fint.

__________________


Mara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 11:49   #25
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opplever ikke så mye ennå, men klokka mi snur seg rundt håndleddet rett som det er, og buksene jeg har med høyt liv, kan faktisk draes opp til dit de skal være, og knuser ikke lenger innvollene mine når jeg sitter

Også har jeg fått definerte sener og blodårer på ben og hender!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fine brødpinner Gerd Bakst 26 30-11-11 09:55
Creme fine?? Tiril77 Lavkarbo generelt 8 27-01-05 11:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no