Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

For mye Fribol = ut av ketose?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-06-10, 21:04   #1
søtmumsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Alder: 39
Innlegg: 26
søtmumsen er på en erverdig vei

For mye Fribol = ut av ketose?

Ble så overlykkelig da jeg så at man kunne spise Fribol på Ketolysekuren da den hadde 0 karbs, at jeg har gumlet en del. Og nå ser det ut til at jeg har kommet ut av ketose, er det mulig pga noen drops? Har bare vært på denne kuren siden tirsdag, og vil ikke ødelegge det allerede

Ellers så har jeg knasket litt bacongull ( to poser i helgen, men godt under karb grensa tilsammen!) og drukket cola zero.

søtmumsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 12:48   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: For mye Fribol = ut av ketose?

Hei,
Det er bare for høyt kh inntak som kan få deg ut av ketose. …men inntak av kunstig søtningsmidler som man finner i Fribol produktene og sukkerfri brus kan være såkalte partystoppere, dvs at de kan hindre vektnedgang til tross for at man er i ketose.
Når det gjelder bacongull, husk å sjekke at det er den uten/eller med minimalt kh innhold. Husk at bacongull inneholder forholdsvis mye salt og salt binder vann i kroppen i tillegg så kan man fort få i seg litt for mye proteiner ved stort inntak av bacongull.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 17:33   #3
søtmumsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Alder: 39
Innlegg: 26
søtmumsen er på en erverdig vei

Sv: For mye Fribol = ut av ketose?

Sjekket stix'en senere på kvelden og da var jeg enda i ketose. Men vekten har gått litt opp, så regner nok med at all den bacongullet har gitt meg mye vann i kroppen.. Men man lærer av sine feil,hehe
Tusen takk for hjelpen

søtmumsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tips om drops fra Fribol julianne Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 03-02-10 13:46
Fribol host/hals Distrea Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 22-02-09 19:13
Fribol på tilbud Evita Ketolysekuren 5 13-11-07 18:15
Fribol... Hyper Spørsmål og svar 5 17-10-06 03:19
Fribol sukkererstatning... Borealis Lavkarbo generelt 2 05-07-06 22:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no