Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Er så utrolig glad og lettet!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-10, 21:05   #1
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Er så utrolig glad og lettet!

I dag har jeg vært på konsultasjon på Aleris sykehus i Oslo ang plastiske operasjoner. Hadde søkt om å få dekt div operasjoner etter å ha gått ned i vekt. Og jada, jammen fikk jeg ikke dekt bukplastikk!! Ikke noe problem i det hele tatt, kunne få det med en gang. Sa at jeg ville prøve å gå ned 5 kg til, så da blir operasjonen 25.januar. Snakket også om brystløft med protese, som jeg i utgangspunktet visste jeg måtte betale selv. Men det beste var at jeg får operasjonene samtidig, så da får jeg sykepenger mens jeg er borte siden magen dekkes og det blir mindre tid borte fra jobb/skole. Så både størrelse på implantat, hvordan type og hva slags snitt er allerede bestemt. Hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt på en konsultasjon, og at det skulle gå så lett! Magen skal også fettsuges, så nå får jeg fin ny mage

Er bare så glad og sprudlende inni meg, at jeg ikke klarer å tenke på noe annet

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 21:06   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Nyyydelig!! Lykke til!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 21:10   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Så herlig da

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 21:11   #4
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Så herlig Skjønner godt at du er sprudlende og glad og det er jo heller ikke lenge til
Lykke til

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 21:13   #5
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

så bra

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 16:14   #6
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Så bra Gratulerer!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 16:26   #7
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Så kjekt å høre da!

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 16:47   #8
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Takk alle sammen Klarer nesten ikke å tenke på annet om dagen, gleder meg så utrolig mye

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 23:44   #9
Hasselnøtt
Medlem
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Bygd i Buskerud
Innlegg: 116
Hasselnøtt er på en erverdig vei

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Så flott Grattis med avtale om operasjon. Er så godt å vite at man kan få det dekket.
For 4 år siden fikk jeg også dekket operasjon. Ble operert rett før jul i 2006. Er kjempefornøyd med "ny" mage.

Ønsker deg lykke til. Blir spennende å følge med deg.

__________________



MIN JOURNAL...
Hasselnøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse... Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 08:43   #10
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Gratulerer med å skulle operere snart!
Men mener at man får sykepenger etter operasjonene uansett om de er dekket eller ikke. Men det er sikkert uansett greit å slippe unna med en narkose og en rekonvalesensperiode.

Jeg skal inn på onsdag og løfte og redusere puppene, får det dekket. Men for min del er nok magen noe jeg må dekke selv tror jeg. Skal gi det et års tid da og håpe på et mirakel ved at det skal trekke seg tilbake over tid. Men puppene ryker snart og jeg grugleder meg veldig.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 08:52   #11
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Jeg skal inn på onsdag og løfte og redusere puppene, får det dekket. Men for min del er nok magen noe jeg må dekke selv tror jeg. Skal gi det et års tid da og håpe på et mirakel ved at det skal trekke seg tilbake over tid. Men puppene ryker snart og jeg grugleder meg veldig.

Jeg tok brystreduksjon for ca 2 år siden ,det er det beste jeg har gjort, jeg treger ikke en dag!Men forstår at du gruer deg litt når en ikke vet helt hvordan det blir osv...Men lykke til du kommer sikkert til åbli kjempefornøyd

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 09:55   #12
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Har tatt bukplastikk selv, superfornøyd! Gled deg! Man er jo sjaber en stund etterpå, men det glemmer man fort

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 10:51   #13
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Å være skranten en stund etter operasjonen, det skal jeg overleve for det er det verdt!!! Jeg skal ha en ganske stor operasjon, i og med at jeg skal fettsuge, løfte puppene, legge inn silikon og ta bukplastikk i samme operasjon. Så da er jeg nok hvertfall i dårlig form etterpå. Men er glad for at jeg får en operasjon, og slipper å gå gjennom det flere ganger.

Det blir deilig å endelig få kroppen i litt mer proposjon. Akkurat nå henger klær over skuldrene og puppene mine når det passer rundt magen, og det er så irriterende! Det eneste som jeg grubler så utrolig mye på, er om jeg har valgt riktig størrelse på implantatet... Har valgt et veldig lite implantat, og vil ikke angre etterpå at jeg ikke tok et hakk større... Så må tenke nøye over det i løpet av julen, og evt høre med kirurgen om jeg kan ombestemme meg på det.

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 12:35   #14
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Hvilken cup-størrelse sikter du mot? Jeg satser på C-cup etter operasjonen tror jeg.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 12:40   #15
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Så super fantastisk da, og velfortjent når du har gått ned nærmere 60 kg

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 12:48   #16
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Så super fantastisk da, og velfortjent når du har gått ned nærmere 60 kg

Takk

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 12:52   #17
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Hvilken cup-størrelse sikter du mot? Jeg satser på C-cup etter operasjonen tror jeg.

I dag er jeg vel en liten b-cup tror jeg, og kunne vel tenke meg å bli c eller d-cup. Problemet mitt er at det er så stor avstand mellom puppene mine, og det er noe av det de skal fikse på meg implantatene. Og da tenker jeg at et veldig lite implantat ikke vil gjøre så mye på det området, og at kanskje jeg skal velge et hakk over for å få litt "fyldigere" pupper som ikke er så smale. Kirurgen foreslo først 300 g, men etter å ha prøvd 255 g gikk jeg for det. Så nå tenker jeg at jeg kanskje skulle tatt 300 g etter å ha sett litt bilder av hvordan det kommer til å se ut. Er jo veldig dumt å andre seg etterpå...

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 13:07   #18
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Dumt å angre etterpå ja. Og det er jammen ikke et enkelt valg å ta. Jeg er livredd for å få små pupper, men også redd for å ta for lite slik at det fremdeles sliter på rygg og nakke. Men C-D er nok et fornuftig kompromiss mellom utseende og helse. Du har tid til å bestemme og ombestemme deg noen ganger før slutten av januar da.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 13:26   #19
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Som ei som er C-D (og str 40 nå) skal jeg love deg at det er mye mer praktisk konfeksjonsmessig at man har C! Det er helt håpløst å finne noe som er formet etter kroppen uten at knappene spretter når man er D... Dessuten finnes det jo Wonderbra om man skal være ekstra fiffi...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 13:32   #20
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Det stemmer nok helt sikkert. Men når man er vant til H, så blir det uansett en enorm forbedring.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 13:39   #21
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Det stemmer nok helt sikkert. Men når man er vant til H, så blir det uansett en enorm forbedring.

Ja det skjønner jeg godt Er veldig vanskelig å se for seg hvordan det kommer til å se ut på forhånd, og man kan jo ikke akkurat angre seg etterpå...

Problemet mitt nå er at puppene mine ikke passer til resten av kroppen min, så jeg fyller aldri ut kjoler eller topper. Men jeg vil jo ikke ende opp med at det er motsatt, at jeg ikke får plass til puppene i kjoler e.l. Tror jeg må ta en prat med kirurgen etterhvert, og få litt råd så jeg ikke angrer meg

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 13:40   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Så flott!! Var det Frøyen du snakket med? Han er fantastisk! Han opererte min mage på Aleris i september i fjor, fjernet 2 kg hud på magen (omvendt t-snitt) og jeg har aldri hatt så flat mage i hele mitt liv. Jeg mener, den er HELT flat fra øverst til nederst, ikke engang antydning til kul nede slik de aller fleste har. Helt, heelt flat. Jeg må stadig klype meg i armen for å forstå at denne magen er min, selv over 1 år etter operasjonen. Han er et geni, den mannen! Så gled deg.

Jeg har pupper fra helvete etter vektnedgangen men har aldri fått gjort noe med dem siden jeg trodde jeg måtte betale selv. Er det sjans for å få dekket dette også, altså? De ser virkelig ikke ut. Minus 77 kg gjør noe med puppene altså. Det er bare hud, ingenting, absolutt ingenting fyll.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 14:47   #23
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Hei Iset.Jeg fikk dekket brystreduksjon pga.nakke og skuldervondt.Så hvis en har store plager pga.brystene så er det mulig å få dekket operasjon.Men jeg tror det kommer ann på legen som en går til også da om en får dekket eller ikke.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 15:16   #24
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Så flott!! Var det Frøyen du snakket med? Han er fantastisk! Han opererte min mage på Aleris i september i fjor, fjernet 2 kg hud på magen (omvendt t-snitt) og jeg har aldri hatt så flat mage i hele mitt liv. Jeg mener, den er HELT flat fra øverst til nederst, ikke engang antydning til kul nede slik de aller fleste har. Helt, heelt flat. Jeg må stadig klype meg i armen for å forstå at denne magen er min, selv over 1 år etter operasjonen. Han er et geni, den mannen! Så gled deg.

Jeg har pupper fra helvete etter vektnedgangen men har aldri fått gjort noe med dem siden jeg trodde jeg måtte betale selv. Er det sjans for å få dekket dette også, altså? De ser virkelig ikke ut. Minus 77 kg gjør noe med puppene altså. Det er bare hud, ingenting, absolutt ingenting fyll.

Jeg var hos Hilde Bugge, og jeg må si at hun var utrolig sympatisk. Og har fått et veldig godt inntrykk av Aleris, så tror jeg valgte rett sted.

Jeg fikk dekket magen, men ikke puppene så de betaler jeg selv. Men det er det verdt. Man får kun dekket pupper hvis de er en helseplage, feks at de er så tunge at de sliter på nakke og rygg. Og det problemet har jo ikke jeg, i og med at det ikke er noe igjen inni puppene mine. Jeg har pupper akkurat som deg, helt tomme for fyll...

Men fikk du dekket t-snitt? Jeg ville nemlig ha det, men fikk beskjed om at de ikke dekket det, da måtte jeg betale selv... Så da sa jeg ja takk til full bukplastikk, så jeg slipper å betale selv.

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 20:17   #25
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!



Så flott!

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utrolig, men sant ... heidi123 Generell diskusjon 2 16-05-10 17:22
Utrolig dette med cm! tangoto Livets lyse side 20 08-03-10 15:14
Utrolig! Regan Ketolysekuren 11 07-01-09 10:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no